Posted: Fri 20 Mar 2015, 9:41 Post subject: Canon EF 180mm f/3.5L Macro USM - VERKOCHT
De lente komt eraan: macro-tijd! Maar niet voor mij, want ik hou het toch echt bij vogels !
Deze lens is van november 2012 (Foto Konijnenberg) en ik daag iedereen uit om ze van een nieuwe te onderscheiden. Werd 2x op vakantie gebruikt en is verder niet uit de opbergtas geweest.
Door de lange brandpuntsafstand kan je 1:1 macro's maken van grotere insecten als libellen en vlinders zonder dichtbij te moeten komen en dus minder kans op verstoring. Uiteraard is ze verder ook perfect geschikt voor al het andere macrowerk.
Komt uiteraard met alle toebehoren en met factuur erbij.
Prijs: 900€
Enkel af te halen en te testen bij me thuis in Kalmthout. Foto op www.pbase.com/glennv/
Gender: Male Age: 50 Joined: 03 Feb 2009 Posts: 672 Location: Zevenhuizen
Posted: Mon 18 May 2015, 12:49 Post subject:
Interesse om 'm te ruilen tegen een in nieuwstaat verkerende Canon 70-200 f/4L IS USM en wat extra cash van mijn kant? _________________ http://michieljanssen.smugmug.com/
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum