Gender: Male Age: 60 Joined: 21 Aug 2004 Posts: 7012 Location: Terschelling
Posted: Tue 31 May 2016, 15:10 Post subject: Maandopdracht Juni 2016; vliegende zangvogel
Van Harry kreeg ik de volgende maandopdracht:
Als volgende maandopdracht zou ik graag vliegbeelden willen zien van kleine vogels zoals b.v. Zwaluw, Koolmees, Kuifmees, Huismus, Rietgors, etc. etc. (tot het formaat van een Merel/Spreeuw). Ik weet dat dit een pittige opdracht is maar zie het maar als een uitdaging Geen links deze keer maar gebruik je eigen fantasie /creativiteit en invalshoek. Succes
Groet, Harry
Foto's voor deze opdracht moeten gemaakt zijn in de periode van 1 t/m 25 juni 2016 (uiterste data doen mee) en kunnen worden aangeboden in het maandopdrachtalbum. Omdat de inzendingen eerst anoniem worden getoond moet in de beschrijving niet teveel prijs worden gegeven. Bij het invullen van de plaats adviseer ik je te beperken tot landniveau. Zoals altijd is één inzending per deelnemer toegestaan en de foto mag niet eerder zijn getoond op Birdpix. Op 26 juni 2016 komen de foto's online. _________________ Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Een lastige opdracht. Een grote vogel vliegend in de lucht wil nog wel lukken. Maar een kleine?
Wel een uitdaging! _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Posted: Fri 24 Jun 2016, 15:17 Post subject:
HERINNERING: Alleen vandaag en morgen (24 & 25 juni) kunnen nog foto's worden ingestuurd voor de maandopdracht van juni 2016 _________________ Zie voor veel meer foto's:
Posted: Sun 26 Jun 2016, 8:48 Post subject:
De foto's van de maandopdracht van juni zijn inmiddels zichtbaar gemaakt. Er kunnen dus weer commentaren worden geschreven en nominaties uitgedeeld. Dit kan tot en met 29 juni 2016. Op 30 juni wordt de uitslag bekend gemaakt.
Zo, dat was niet veel werk, zoals te verwachten niet al te veel inzendingen. Wel jammer, maar ik moet niks zeggen want ik heb zelf niks kunnen inzenden deze keer.
Het was bepaald geen makkelijke opdracht, dus wie zich er wel toe gezet heeft verdient een groot compliment.
Ik hoop volgende keer weer mee te doen ...
grtz, josephine
Posted: Tue 28 Jun 2016, 14:05 Post subject:
HERINNERING: Alleen vandaag en morgen (28 & 29 juni) kunnen de foto's in competitieverband nog worden becommentarieerd en genomineerd. Vooral dat laatste is nog maar weinig gebeurd, dus een oproep aan de gebruikers om van deze mogelijkheid gebruik te maken!
Aan Henk dus de eer een nieuwe opdracht te bedenken.
Mijn felicitaties aan het podium en iedereen weer bedankt voor zijn en haar inbreng! _________________ Zie voor veel meer foto's:
Gefeliciteerd Henk! En ook Jaap en Wilfried.
Deze drie vond ik het sterkst, knapst en mooist.
Complimenten voor jullie en tegelijk voor iedereen die zich aan deze 'hoog niveau'-opdracht heeft gewaagd!
Zelf was ik te druk met het jaar afsluiten, volgende keer ben ik er weer bij.
Groet
Monika _________________ Nikon D7200, 300mm+1.4 en nog het een en ander...
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum