Of anders Mifsuds in het Uk. Betrouwbaar tot op het bot. 2e hands kom je ze op E-Bay tegen voor €7400. gewoon bij een legale fotozaak. dat ook nog eens .
Onlangs heb ik Nikon Nederland benaderd over Rhinocamera en hen gevraagd hoe het zit met de Nikon artikelen die zij verkopen.
Zij konden mij alleen vertellen dat het niet van Nikon Nederland afkomt, maar waar vandaan het komt wisten zij niet.
Garantie geldt niet in Nederland.
Ik heb toen besloten er niets te kopen. Vindt het toch wel fijn als ik gewoon in Nederland terecht kan bij een garantiegeval.
m.vr.gr.
Astrid Schute _________________ nikon cameras en diverse lenzen
Gender: Male Age: 61 Joined: 12 Mar 2008 Posts: 70 Location: Sittard
Posted: Tue 06 Jun 2017, 19:35 Post subject:
Astrid, als de camera/objectief uit de EU komt, moet Nikon Nederland gewoon garantie geven.Dit zijn nu eenmaal de regels binnen de Europese unie en dat geldt ook voor Nikon.
Ik heb ooit eens navraag gedaan bij Canon. In de EU is garantie geen probleem. De vraag is natuurlijk waar komt de camera/objectief vandaan. _________________ Canon 7D MkII
EF100-400 MkII, EF 600mm 4L mkii
Olympus OMD 1 mkii
40-150mm f2.8
300mm f4.0
Gender: Male Age: 61 Joined: 24 Mar 2013 Posts: 4 Location: Laren
Posted: Mon 19 Jun 2017, 12:57 Post subject:
2 1/2 jaar geleden een D7100 bij gekocht. De levertijd was ruim een week, maar er kwam keurig een nieuwe camera in doos uit Gibraltar. Het scheelt gewoon de btw.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum