Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
corvanspijk
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 68
Joined: 15 Dec 2011
Posts: 135
Location: Koekange
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 8:36    Post subject:
Of je wel of geen foto's plaatst, Guido, mag geen reden zijn om leden de mond te snoeren. Het is belangrijk dat leden hun gevoelens kenbaar maken en daarbij hun gemis aangeven. Daan vraagt in zijn welkomstwoord wat we van de nieuwe site vinden. Intussen is daarop al veel gereageerd. Soms ontkom je als initiatiefnemer niet aan gepeperde kritiek op veranderingen. Mits niet (te) persoonlijk gericht is kritiek altijd opbouwend. Ik zie het als feedback die tot verbeteringen kunnen leiden. Waarom iemands bedenkingen of gevoelens becommentariëren? Een ieder doet dit vanuit zijn of haar persoonlijke beleving.

Edward, je reactie is duidelijk en helder verwoord. Het is aan Daan of hij er iets mee doet. Die 500 prachtige foto's die je hier op Birdpix hebt staan zetten je woorden extra kracht bij.

groet,
Cor
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1767
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 10:31    Post subject:
Smaken verschillen natuurlijk - ik vind deze layout veel mooier dan de oude, al mocht al het oranje wat mij betreft best groen worden gemaakt. Oranje is zo niet natuurlijk, zeg maar. Groen past toch meer bij natuurmensen. Het vele wit vind ik fijn, rustig om naar te kijken, het meer moeten scrollen vind ik minder. Heb inmiddels ook op de mobiel de website gebruikt, en dan moet je nog veel meer scrollen. Nog irritanter dus. Misschien is het tijd dat er eens over een birdpix-app wordt gedacht - dan kan de pc versie weer wat meer op de pc worden aangepast, zoals vroeger.
Nu ik wat meer gewend ben aan al het nieuwe vind ik dat het eigenlijk net zo makkelijk werkt als hiervoor. Maar de namen van de fotograaf én van het vogelbeest al direkt zichtbaar bij de thumbnail mis ik echt nog wel. Ik heb nu eenmaal helemaal niks met anonimiteit om de objectiviteit te bevorderen - het zijn twee begrippen die ik nooit zal omarmen......
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 289
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 11:18    Post subject: Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
@Cor , het heeft niets te maken met mensen de mond te snoeren maar de lovende woorden over de oude website roept vraagtekens op waarom al een paar jaar gelden werd gemeld dat er afscheid genomen zou worden van BP. met al dat enthousiasme over de oude website roept dat bij mij vraagtekens op.
@Josephine , bruikbare opmerkingen lijkt me.
groet, Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
Edward van Altena


Gender: Male
Age: 55
Joined: 17 Sep 2008
Posts: 267
Location: Zeist
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 13:02    Post subject: Re: Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
guido mwm wrote:
@Cor , het heeft niets te maken met mensen de mond te snoeren maar de lovende woorden over de oude website roept vraagtekens op waarom al een paar jaar gelden werd gemeld dat er afscheid genomen zou worden van BP. met al dat enthousiasme over de oude website roept dat bij mij vraagtekens op.
@Josephine , bruikbare opmerkingen lijkt me.
groet, Guido


Hoi Guido,

Geen idee waarom dat vraagtekens zou moeten oproepen.
Ik geef niets minder dan mijn mening over oud versus nieuw.
Ik snap het werkelijk niet waarom het vraagtekens oproept.

Edward
_________________
Met vriendelijke groet,
Edward

www.wildlife-photos.net
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 289
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 13:19    Post subject: Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
@Edward, je gaf ik je commentaar aan dat je laaiend enthousiast was over de oude BP desondanks ben je gestopt ( zo goed als).
je bent nu met je reacties op de nieuwe vormgeving bijna actiever dan ooit..
ik heb verder geen behoefte om hier nader op in te gaan.

ik schreef al dat ik graag opbouwende suggesties ter verbetering van de huidige vormgeving, laten we het daar over hebben!
groet, Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
Bouke Atema


Gender: Male
Age: 43
Joined: 11 Jul 2009
Posts: 282
Location: Hengelo/Berlijn
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 13:58    Post subject:
Sorry hoor Guido,

@Edward, je gaf ik je commentaar aan dat je laaiend enthousiast was over de oude BP desondanks ben je gestopt ( zo goed als).
je bent nu met je reacties op de nieuwe vormgeving bijna actiever dan ooit..
ik heb verder geen behoefte om hier nader op in te gaan.

Maar jouw opmerking op deze manier begrijp ik niet.
Misschien heeft Edward nu meer kritiek op de website. Als alles prima voldoet dan laat je toch ook minder van je horen,,toch???
Edward was voordat het vernieuwd was al gestopt om andere redenen dan de website.
En dan is het makkelijk om te zeggen dat je er niet op in wilt gaan.

Kritiek kan toch ook gewoon goed zijn. Als je geen kritiek kan hebben kun je toch ook niet beter worden. Of je hebt een manier gekozen om iets te doen en dan heb je een verklaring waarom je iets doet. Voor mijn werk vraag ik altijd de beste in het vak om kritiek te geven dat geeft je ook een andere manier van denken.
gr Bouke
_________________
CANON
www.boukeatema.com
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 289
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 15:22    Post subject: Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
@Bouke, ik heb niets tegen kritiek. vooral als die opbouwend is.
ik was verbaasd over de felheid en bij herhaling van de kritiek ondanks het nauwelijks nog actief deelnemen.
het afhaken indertijd had te maken met andere belangstelling voor zover ik weet.
nu is er wat verbazing over mijn benadering, dat mag.

ik zie graag dat de reacties weer inhoudelijk worden voor wat betreft de nieuwe website en gericht op verbetering daarvan.
opbouwende kritiek is prima.
groet, Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
Jan Uilhoorn
Guest







PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 15:50    Post subject:
Tijd voor de soos
Back to top
Reply with quote
 
Adri Gr Nuelend


Gender: Male
Age: 50
Joined: 01 Jun 2005
Posts: 221
Location: Vorden
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 16:07    Post subject:
Vervelend vind ik dat ik elke dag opnieuw in moet loggen. Ligt dat aan mij of zijn er meerdere die dat hebben.

Het moet niet zo moeilijk zijn om een donker thema te tikken in css, zodat je kunt switchen tussen donker en licht. Hiermee maak je veel mensen blij die foto's tegen een donkere achtergrond willen zien.

Het is al vijf uur geweest. Mag ik een biertje!
_________________
Canon & Apple
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 289
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 16:50    Post subject: Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
@Adri, inloggen gaat bij mij automatisch zowel op Desktop als GSM en tablet.

keuzemogelijkheid voor achtergrond lijkt me een goed idee.

proost met je bier, ik wacht nog even met een goed glas wijn.
groet, Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
Pjotr


Gender: Male
Age: 75
Joined: 24 Oct 2004
Posts: 78
Location: Alphen a/d Rijn
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 18:52    Post subject: Thumbnail
Als ik op een thumbnail klik, krijg ik dus een grote foto met de nodige info etc.
Dat is goed en de normale gang van zaken, maar klik ik weer 1x op die geopende foto met de muis is de achtergrond van mijn beeldscherm waar de foto staat zwart geworden.

Hebben jullie dat ook of is dit een bepaalde instelling?
Groet,
pjotr
_________________
Canon - Olympus EM1-MKII + 300mm F/4.0
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 289
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 19:53    Post subject: Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl @Pjotr
@Pjotr,
ja dat hebben wij ook. bij doorklikken zwarte achtergrond.
grt. Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
Rijswijk


Gender: Female

Joined: 01 Nov 2016
Posts: 118
Location: Rijswijk ZH
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 20:19    Post subject:
@Pjotr, Guido: Hangt van je browser af (ik gebruik Internet Explorer, een wat verouderd type browser). Aanvankelijk gebeurde er bij mij niets als ik de foto aanklikte. De laatste tijd wel. Ik krijg dan de foto in de linkerbovenhoek (zonder alle teksten) in een, helaas, witte omgeving.............

Groet, Minke.
Back to top
Reply with quote
 
luutgroeneveld


Gender: Male
Age: 71
Joined: 19 Sep 2011
Posts: 22
Location: Lioessens
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 16 Aug 2018, 23:37    Post subject: Welkom op vernieuwd Birdpix.
6 pagina's reacties maar na een grove telling ben ik inclusief Daan en andere van binnen de organisatie op ca 50+ verschillende namen uitgekomen, ik hoop voor Birdpix dat wij het dan niet hebben over een representatief aantal t.o.v. het totaal aantal gebruikers van de site. Een enkeling heeft concrete punten aangedragen maar voor mijn gevoel is er toch overwegend gereageerd op basis van de emotie die deze verandering teweeg heeft gebracht bij diverse gebruikers.
Ik heb het even op mij laten inwerken vooraleer een reactie te schrijven van hoe ik er over denk en wat ik er bij voel.
Aangezien ik erg hecht aan een zekere mate van orde vind ik het jammer dat de thumbs allemaal verschillende formaten hebben en niet meer strak ingedeeld op de voorpagina verschijnen en er dus veel loze ruimte is, dat geldt ook voor de verschillende albums. De lege witte ruimte links en rechts ernaast vind ik ook niet prettig omdat mij dat als ondoelmatig en onordelijk overkomt, het biedt wel ruimte voor eventuele toekomstige reclame uitingen.
In de vorige versie kon je aan de thumb bij een album zien of er nieuwe foto's waren bijgekomen, nu staat daar altijd dezelfde en dat vind ik minder prettig omdat je dan het album moet openen om te zien of er iets nieuws is.
Ik ben niet tegen verandering maar die moet dan duidelijk functioneel zijn en aangezien in principe de werking en het gebruik niet veranderd zijn en de vernieuwing ogenschijnlijk slechts technisch inhoudelijk is had de verandering m.i. ook best minder ingrijpend kunnen zijn.
Maar het is zo het is en zo zal het, eventueel met enige aanpassingen, wel blijven dus gaan wij er gewoon allemaal aan wennen en wie dat niet kan zoekt gewoon zijn/haar heil ergens anders. Ja toch, of niet dan?
Zien is meer dan kijken alleen maar wie niet kijkt ziet ook niks. Wie een ruimere blik wil krijgen zal zijn oogkleppen breder moeten stellen en als je de ogen sluit voor vernieuwing zal zelfs een witte achtergrond donker zijn.
Een ding is zeker, morgen komt de zon weer op en kunnen wij ons weer sensoren op wat er te zien is.
Back to top
Reply with quote
 
dick renes


Gender: Male
Age: 57
Joined: 25 May 2008
Posts: 31
Location: lopik
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Fri 17 Aug 2018, 10:33    Post subject: Re: Welkom op vernieuwd Birdpix.
luutgroeneveld wrote:
6 pagina's reacties maar na een grove telling ben ik inclusief Daan en andere van binnen de organisatie op ca 50+ verschillende namen uitgekomen, ik hoop voor Birdpix dat wij het dan niet hebben over een representatief aantal t.o.v. het totaal aantal gebruikers van de site. Een enkeling heeft concrete punten aangedragen maar voor mijn gevoel is er toch overwegend gereageerd op basis van de emotie die deze verandering teweeg heeft gebracht bij diverse gebruikers.
Ik heb het even op mij laten inwerken vooraleer een reactie te schrijven van hoe ik er over denk en wat ik er bij voel.
Aangezien ik erg hecht aan een zekere mate van orde vind ik het jammer dat de thumbs allemaal verschillende formaten hebben en niet meer strak ingedeeld op de voorpagina verschijnen en er dus veel loze ruimte is, dat geldt ook voor de verschillende albums. De lege witte ruimte links en rechts ernaast vind ik ook niet prettig omdat mij dat als ondoelmatig en onordelijk overkomt, het biedt wel ruimte voor eventuele toekomstige reclame uitingen.
In de vorige versie kon je aan de thumb bij een album zien of er nieuwe foto's waren bijgekomen, nu staat daar altijd dezelfde en dat vind ik minder prettig omdat je dan het album moet openen om te zien of er iets nieuws is.
Ik ben niet tegen verandering maar die moet dan duidelijk functioneel zijn en aangezien in principe de werking en het gebruik niet veranderd zijn en de vernieuwing ogenschijnlijk slechts technisch inhoudelijk is had de verandering m.i. ook best minder ingrijpend kunnen zijn.
Maar het is zo het is en zo zal het, eventueel met enige aanpassingen, wel blijven dus gaan wij er gewoon allemaal aan wennen en wie dat niet kan zoekt gewoon zijn/haar heil ergens anders. Ja toch, of niet dan?
Zien is meer dan kijken alleen maar wie niet kijkt ziet ook niks. Wie een ruimere blik wil krijgen zal zijn oogkleppen breder moeten stellen en als je de ogen sluit voor vernieuwing zal zelfs een witte achtergrond donker zijn.
Een ding is zeker, morgen komt de zon weer op en kunnen wij ons weer sensoren op wat er te zien is.


het lijkt me niet de bedoeling dat je maar MOET wennen aan de vernieuwde site en/of je heil maar ergens anders moet gaan zoeken...zo komen (betalende)``klanten ``steeds minder of blijven helemaal weg en dat lijkt me ook niet de bedoeling want dan kun je de zaak wel opdoeken.
groet dick.
_________________
canon camera.
Back to top
Reply with quote
 
luutgroeneveld


Gender: Male
Age: 71
Joined: 19 Sep 2011
Posts: 22
Location: Lioessens
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Fri 17 Aug 2018, 11:54    Post subject:
@dick renes, een zeer beperkt aantal unieke reacties, die ook nog eens verdeeld zijn in positief en negatief lijkt mij geen reden om terug te gaan naar het oude concept.
Je MOET er niet aan wennen maar als je enige affectie hebt met vogelfotografie is het niet onverstandig om over enkele bezwaren heen te stappen i.p.v. je er aan te ergeren want als jouw bezwaren worden opgelost ontstaan er weer bezwaren voor anderen. Als je een 6 omdraait krijg je een 9 en omgekeerd en het is maar net hoe je ertegenaan kijkt wat het is. 😉
Back to top
Reply with quote
 
frankc


Gender: Male
Age: 64
Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10
Location: Spanje
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 18 Aug 2018, 18:24    Post subject:
@ luutgroeneveld

Ik kan het niet laten om te reageren op je enigzins ahum.. wazige commentaar (ik druk mij eufemistisch uit). Mijn reactie geef ik in de vorm van een metafoor:

“Al jaren rijd ik in een leuke auto. Hij ziet er goed uit, is van alle gemakken voorzien, goede motor, kortom: een prima karretje. Nu was ik laatst bij de garage en toen zei de garagehouder tegen me dat het toch wel eens tijd werd voor een nieuwe auto, want die van mij was nogal gedateerd enzo.. Dus ik gezwicht en een nieuwe genomen. Toen de auto kwam zag hij er op het eerste gezicht prima uit. Alleen de kleur van de binnenbekleding vloekte nogal met de kleur van de buitenkant. Ja, zei de garagehouder: in het technisch geavanceerde productieproces komt het er nu eenmaal zo uit. Dus daar kunnen we helaas weinig aan doen. Oh, zei ik, dat moet dan maar. Oh ja, zei de garagehouder, er zijn trouwens nog wel een paar dingetjes die iets anders zijn dan bij uw vorige auto. Zo toont het dashboard niet meer de snelheid en het toerental, want dat leidt maar af. We hebben nu een mooie afbeelding van de auto standaard in beeld. Geheel van deze tijd. Als u de snelheid en/of het toerental wilt zien moet u even rechts op het dasboard 2 of 3 keer op dat knopje drukken en dan verschijnt het vanzelf. En oh ja, het gebruik van de cruisecontrol werkt niet meer met dat ene hendeltje, daarvoor is nu een supermodern keuzemenu digitaal beschikbaar, mooi he! Oh ja, en nog wat, als u de radio gebruikt ziet u standaard alleen nog de zender die u beluistert in het scherm. De overzichtslijst met 10 zenders, die u in uw vorige auto zag, is standaard niet meer in beeld, want dat leidt maar af. U kunt de lijst wel oproepen door in het keuzemenu 3x hierop te klikken…..” enzovoorts.

Is het een beetje duidelijk Luut?
_________________
Canon 5Dmark4, EF500/F4 L IS USM, 1.4x Extender II, Gitzo statief
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 289
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 18 Aug 2018, 18:44    Post subject: Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
de reactie van Luut vond ik best nuttig maar het commentaar van Frankc is heel geestig en zeker ook goed bruikbaar in het verbeterproces van de BP website.
groet, Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
dick renes


Gender: Male
Age: 57
Joined: 25 May 2008
Posts: 31
Location: lopik
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 18 Aug 2018, 19:27    Post subject:
vond toch de ``oude site `` een dikke 9 waard....kan er nu maar een 6- aan geven.
groet dick.
_________________
canon camera.
Back to top
Reply with quote
 
luutgroeneveld


Gender: Male
Age: 71
Joined: 19 Sep 2011
Posts: 22
Location: Lioessens
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 18 Aug 2018, 23:55    Post subject:
@Frankc, zolang de motor het goed doet, de koppeling, het gas en de rem op dezelfde plaats zit en goed werken, het stuur gewoon rond is, je door veilige gelaagde ruiten voldoende uitzicht hebt op het verkeer rondom is het niet nodig om tijdens het rijden te kunnen zien welke andere zenders er ook voor te krijgen zijn op de radio en ja die cruise control, toerenteller en snelheidsmeter had wat handiger gekund maar daar komt misschien bij voldoende reacties wel een update voor. Wat betreft de binnen en buiten kleuren, als je er in zit zie je de buitenkant niet en als je er buiten staat zie je de binnenkant niet dus wat maakt dat nou uit. Smile Smile
Een auto is om van A naar B te komen en Birdpix om foto's te bekijken maar als er van de tig gebruikers van zowel een auto als een foto site maar een enkeling inhoudelijke bezwaren ventileert heeft het er alle schijn van dat het overgrote deel geen enkele moeite heeft met de veranderingen dus waarom zou er dan voor die gigantische meerderheid van een stuk of 50 reageerders (positieve en negatieve) een aanpassing moeten volgen? Ik kan er wel aan wennen hoor.
Back to top
Reply with quote
 
Edward van Altena


Gender: Male
Age: 55
Joined: 17 Sep 2008
Posts: 267
Location: Zeist
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 19 Aug 2018, 13:07    Post subject:
luutgroeneveld wrote:
het er alle schijn van dat het overgrote deel geen enkele moeite heeft met de veranderingen dus waarom zou er dan voor die gigantische meerderheid van een stuk of 50 reageerders (positieve en negatieve) een aanpassing moeten volgen?


Dat weet je niet.
Er zijn er genoeg die helemaal nooit reageren of het nou goed of slecht gaat.
Een POLL van de beheerder zou wellicht inzicht kunnen geven.

Het is allemaal wel leuk die mooie verhalen van 6 of 9 etc, maar voorlopig is birdpix niet meer de birdpix van vroeger wat ik persoonlijk jammer vindt. (en dat meen ik oprecht!!)

En ik denk persoonlijk dat de vernieuwing er zeker niet voor gaat zorgen dat birdpix weer omhoog klimt wat betreft gebruikers en views etc.
Voor de simpele reden dat de website etc,. zich niet meer onderscheidt van de anders duizenden natuur websites.

Kijk ook uit met het presenteren van grote thumbnails want er zijn genoeg onderzoeken geweest waaruit blijkt dat bezoekers dan niet meer op de thumbnail klikken (views & hits ook goed voor de adverteerders) omdat het thumbnail beeld al voldoet.
_________________
Met vriendelijke groet,
Edward

www.wildlife-photos.net
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 289
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sun 19 Aug 2018, 13:59    Post subject: Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
Kijk ook uit met het presenteren van grote thumbnails want er zijn genoeg onderzoeken geweest waaruit blijkt dat bezoekers dan niet meer op de thumbnail klikken (views & hits ook goed voor de adverteerders) omdat het thumbnail beeld al voldoet.

met dit citaat ben ik het volledig eens.

al eerder is genoemd het anoniem tonen van de thumbnail, hoewel dit eerlijker en objectiever lijkt zal het naar mijn ervaring eerder leiden tot minder gebruik dan verwacht.

verder gewoon positief blijven doorbouwen en aanpassen.
groet, Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
LeerdammerKees


Gender: Male
Age: 58
Joined: 22 Aug 2010
Posts: 190
Location: Leerdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 20 Aug 2018, 3:02    Post subject:
Bericht verwijderd door gebruiker zelf.
_________________
Leerdams Kristal, made in Japan.....


Last edited by LeerdammerKees on Mon 20 Aug 2018, 13:09; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
corvanspijk
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 68
Joined: 15 Dec 2011
Posts: 135
Location: Koekange
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 20 Aug 2018, 7:39    Post subject:
Onderstaande opmerking van josephine en van nog meer leden met dezelfde strekking;
josephine wrote:
Maar de namen van de fotograaf én van het vogelbeest al direkt zichtbaar bij de thumbnail mis ik echt nog wel. Ik heb nu eenmaal helemaal niks met anonimiteit om de objectiviteit te bevorderen - het zijn twee begrippen die ik nooit zal omarmen......

Als ik op mijn IPhone kijk dan zie ik bij de eerste 15 foto's; de vogelsoort, het aantal views (oogje), het aantal nominaties (duimpje omhoog) en het aantal commentaren (ballonnetje). Als ik foto 16 en verder aanraak dan verschijnt die info ook. Op mijn computer is deze info niet zichtbaar hetgeen wellicht aan mijn (oude) browser ligt. Als deze info onderaan de foto is te plaatsen dan kan de maker van de foto er ook wel bij, toch?

groet,
Cor
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 289
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 20 Aug 2018, 7:48    Post subject: Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
de gegevens dei Cor noemt krijg ik wel via google chrome bij internet explorerer zie ik ze niet. toevoegen van de gebruikersnaam lijkt me een verbetering.
grt. guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 6 of 8


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum