Hallo.
Ik ben Erik Neuteboom, geboren en getogen in Den Haag vanaf 3 oktober 1960, maar vanaf eind oktober 2017 woonachtig op Aruba, samen met mijn Nederlandse vrouw Hetty die daar is geboren en lang heeft gewoond. We zijn beiden met vervroegd pensioen, om op Aruba te gaan wonen, een droom van mijn vrouw en ik kom er al vanaf 1986, toen haar ouders nog leefden en er woonden.
In Nederland ben ik langzaam begonnen als vogelaar sinds een paar jaar, bezocht vooral de Amsterdamse Waterleiding Duinen maar ook de Oostvaarderplassen en de groene plekken en de duinen en strand bij Den Haag.
Aruba is een echt vogelparadijs, wij wonen in het groene, rustigere en meer heuvelachtige deel van Aruba, vlakbij nationaal park Arikok (20% van het eiland) waar ik bijna elke week kom, hier zien we veel vogels, ik ben helemaal weg van de kolibries, zo mooi en fragiel.
Ik hoop komende tijd kwalitatief goede foto's te kunnen plaatsen van kolibries, de Amerikaanse torenvalk en de Arubaanse holen uil, die laatste is onlangs uitgeroepen tot nationaal symbool op Aruba.