Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Maandopdracht


Maandopdracht maart 2020: ontluikend voorjaar
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Marcel van der Tol
Admin
Admin



Age: 61
Joined: 31 Dec 2003
Posts: 4618
Location: Zoetermeer
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 01 Mar 2020, 18:48    Post subject: Maandopdracht maart 2020: ontluikend voorjaar
DEZE OPDRACHT IS AFGELOPEN. DE NIEUWE OPDRACHT VIND JE HIER

https://www.birdpix.nl/viewtopic.php?t=13362



Op basis van de voordracht van Gejo luidt de opdracht voor deze maand:
De nieuwe opdracht moet een vogel (of vogels) laten zien waarbij een link te leggen is met het vroege voorjaar. Het kan een zingende vogel zijn. Of vogels die ruzie maken met elkaar (om een territorium). Of een voedseloverdracht, paring, nederige houding met afhangende vleugels e.d. Een mees die een holletje inspecteert kan dus ook omdat ze dat vooral in het vroege voorjaar doen. Je kunt je dus focussen op gedrag dat je in het voorjaar tegen komt. Natuurlijk kan het ook een foto van een soort zijn die het nieuwe voorjaar aankondigt, denk aan pleisterende grutto’s voordat ze naar het broedgebied gaan of de eerste tjiftjaf.
Maar het mag ook een vogel zijn op een takje met ontluikende blaadjes of knoppen die op springen staan. Of bijvoorbeeld met de bloeiwijze van elzen, hazelaars, maar ook de sleedoorn die nu al bloeit.
Dus probeer met jouw foto te laten zien hoe jouw ontluikend voorjaar eruit ziet.

Hieronder wat voorbeelden.

https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=251442
https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=349112
https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=386211
https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=484197
https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=483965
https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=205982
https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=251905
https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=60715
https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=382976
https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=449952
https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=411594
https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=479682

De foto moet in de maand maart van dit jaar gemaakt worden. Iedere geregistreerde gebruiker kan 1 foto aanbieden. De foto’s worden niet op kwaliteit gemodereerd maar moeten wel aan de overige Birdpixregels voldoen.
Tot en met 27 maart kunnen foto’s in het album voor de maandopdracht geüpload worden. Op 28 maart komen de foto’s online en kan iedere geregistreerde gebruiker de foto’s becommentariëren en eventueel nomineren. Op 31 maart worden de winnende foto’s bekend gemaakt.

Veel succes!


Last edited by Marcel van der Tol on Fri 03 Apr 2020, 16:58; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Truus Aletta Maan
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 70
Joined: 03 Jan 2017
Posts: 266
Location: Oosterstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 01 Mar 2020, 19:38    Post subject:
Ok Gejo, ik had zoiets wel van jou verwacht. Ik ben weer geïnspireerd en mijn radertjes werken alweer op volle toeren om iets te bedenken. Gaat goed komen.
Truus
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1471
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 01 Mar 2020, 20:27    Post subject:
Leuk, lekker breed, maar wel uitnodigend om van dit jaargetijde te gaan genieten, op welke manier dan ook. Succes allemaal!

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 451
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 02 Mar 2020, 15:16    Post subject:
Inderdaad lekker breed. Als de regen binnenkort even op wil houden moet het lukken.

(Wel hoop ik dat ik dan een slimmere keuze maak bij het inzenden. Want dat heb ik in februari hartstikke verkeerd gedaan, en daar baal ik nog steeds van. Gelukkig kan ik het alleen mezelf verwijten.)

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
RTL
PixPas Pro


Gender: Male

Joined: 12 Nov 2008
Posts: 185
Location: Bollenstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 02 Mar 2020, 19:34    Post subject: Maandopdracht
Op zich een leuke en gezellige MO waar we alle kanten mee op kunnen.
Maar voor deelname moet ik bij mijzelf nog even te raden gaan.
Na het comment van Leo (na bekendmaking maker) op mijn inzending van de MO "oogopslag" doet mij erg twijfelen.....De lol is er wel een beetje vanaf.

Maar ach het is toch ook maar een spelletje, dus als het weer en voorjaarszonnetje mee wil werken....

In ieder geval veel suc6 alle
Vr.groet RTL
Back to top
Reply with quote
 
nelappelmelk
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 16 Jan 2009
Posts: 648
Location: Ugchelen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Fri 20 Mar 2020, 15:04    Post subject:
Echt lente is het af en toe. Ik ga bezig met de opdracht. Het was wel even zoeken omdat de oude opdracht nog op de voorpagina staat. Nog een week de tijd voor een nog mooiere foto!
_________________
Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Back to top
Reply with quote
 
Gerard Visser


Gender: Male
Age: 74
Joined: 16 Apr 2006
Posts: 1239
Location: Rotterdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Fri 20 Mar 2020, 16:21    Post subject: Re: Maandopdracht
RTL wrote:

Na het comment van Leo (na bekendmaking maker) op mijn inzending van de MO "oogopslag" doet mij erg twijfelen.....De lol is er wel een beetje vanaf.

Maar ach het is toch ook maar een spelletje, dus als het weer en voorjaarszonnetje mee wil werken....


Maar, RTL, snap je dan echt niet dat je dit (samen met Hans) ook wel een beetje over jezelf afroept?
Prima als je je soort van afzet tegen de gevestigde orde, maar verwacht dan ook af en toe stevige kritiek.
Succes met de opdracht!
gr
G
_________________
Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Back to top
Reply with quote
 
corvanspijk
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 68
Joined: 15 Dec 2011
Posts: 135
Location: Koekange
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 22 Mar 2020, 17:41    Post subject:
Het is 22 maart en de maandopdracht staat nog steeds op februari. Is de steenuil van Gejo niet interessant genoeg? Als je doorklikt naar 'actuele' opdracht dan kom je eveneens in de februariopdracht 'de oogopslag' terecht. Helaas is de site van Birdpix dus niet zo actueel. Het is niet de eerste keer dat een aanpassing te lang duurt. Het is nu eigenlijk de moeite niet meer waard. Als het niet georganiseerd kan worden dan kan je het nog beter weglaten. Voor mij werkt zo'n oude aankondiging demotiverend. Dus als je aandacht wil trekken voor de MO, doe het dan goed!

groet,
Cor
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 451
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 22 Mar 2020, 21:03    Post subject:
corvanspijk wrote:
Het is 22 maart en de maandopdracht staat nog steeds op februari. Is de steenuil van Gejo niet interessant genoeg? Als je doorklikt naar 'actuele' opdracht dan kom je eveneens in de februariopdracht 'de oogopslag' terecht. Helaas is de site van Birdpix dus niet zo actueel. Het is niet de eerste keer dat een aanpassing te lang duurt. Het is nu eigenlijk de moeite niet meer waard. Als het niet georganiseerd kan worden dan kan je het nog beter weglaten. Voor mij werkt zo'n oude aankondiging demotiverend. Dus als je aandacht wil trekken voor de MO, doe het dan goed!

groet,
Cor


Ik heb natuurlijk geen idee wat de reden voor deze vertraging is, maar ik kan me niet voorstellen dat dit aan de winnende foto van de Steenuil ligt!
In deze tijd zou het kunnen dat, op wat voor manier dan ook, het coronavirus parten speelt, b.v. bij degene die de website moet bijhouden. Er zijn momenteel voor velen immers andere zaken die belangrijker zijn!??

Vriendelijke groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1471
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 22 Mar 2020, 22:59    Post subject:
Het is elke maand hetzelfde, pas ergens halverwege de maand wordt de homepage aangepast, als er nog maar iets van een weekje te gaan is. Het idee van de opdracht op de homepage is leuk, maar het functioneert stroef.

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
RTL
PixPas Pro


Gender: Male

Joined: 12 Nov 2008
Posts: 185
Location: Bollenstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 23 Mar 2020, 13:09    Post subject: Re: Maandopdracht
Gerard Visser wrote:
RTL wrote:

Na het comment van Leo (na bekendmaking maker) op mijn inzending van de MO "oogopslag" doet mij erg twijfelen.....De lol is er wel een beetje vanaf.

Maar ach het is toch ook maar een spelletje, dus als het weer en voorjaarszonnetje mee wil werken....


Maar, RTL, snap je dan echt niet dat je dit (samen met Hans) ook wel een beetje over jezelf afroept?
Prima als je je soort van afzet tegen de gevestigde orde, maar verwacht dan ook af en toe stevige kritiek.
Succes met de opdracht!
gr
G
Stevige kritiek mag best, en moet ook. Maar niet als mosterd na de maaltijd. Als de maker bekent is gemaakt. En er was helemaal geen stevige kritiek op mijn inzending. Maar de kritiek ging over de vriendschappelijke relatie met Hans. En dat heeft nou net nix met mijn foto te maken!
Gr
Back to top
Reply with quote
 
Gerard Visser


Gender: Male
Age: 74
Joined: 16 Apr 2006
Posts: 1239
Location: Rotterdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 23 Mar 2020, 16:10    Post subject:
RTL,
wat mij bijstaat, (ik heb het niet nagekeken) is dat Leo viel over het feit dat iedereen kan zien dat jullie met jullie persoonlijke één-tweetjes bezig zijn en dat daardoor de anonimiteit niet gewaarborgd is.
Bovendien mompelde hij ook iets over het standaard geven van nominaties, aan elkaar.
Correct me if I am wrong.
Het ging hem dus niet over de fotokwaliteit, maar over gedrag op de site. Géén kritiek op je foto, voor zover ik nog weet.
gr
G
_________________
Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Back to top
Reply with quote
 
RTL
PixPas Pro


Gender: Male

Joined: 12 Nov 2008
Posts: 185
Location: Bollenstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 23 Mar 2020, 16:44    Post subject:
Gerard Visser wrote:
RTL,
wat mij bijstaat, (ik heb het niet nagekeken) is dat Leo viel over het feit dat iedereen kan zien dat jullie met jullie persoonlijke één-tweetjes bezig zijn en dat daardoor de anonimiteit niet gewaarborgd is.
Bovendien mompelde hij ook iets over het standaard geven van nominaties, aan elkaar.
Correct me if I am wrong.
Het ging hem dus niet over de fotokwaliteit, maar over gedrag op de site. Géén kritiek op je foto, voor zover ik nog weet.
gr
G

Dat was idd de strekking van het comment Gerard. Maar het is de bedoeling van de MO dat de inzending wordt becommentarieert, en niet het gedrag van de maker of de beschrijving. Daar is een PBtje voor.
Groet
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1767
Location: Den Haag
Online

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 23 Mar 2020, 16:51    Post subject:
Misschien is een PBtje wel zo kies, maar aan de andere kant: je hebt er wel vaker opmerkingen over gehoord he? Dat het commentaar pas kwam toen de inzenders bekend waren gemaakt is volgens mij juist wel zo netjes - wie er al nog niet in de gaten heeft gehad wie de foto heeft gemaakt, heeft dan in elk geval nog de kans gehad om deze objectief te beoordelen. (pff, wat een zin)
Maak je er niet te druk om zou ik zeggen, blijf meedoen aan die MO en probeer ook andere fotografen te plezieren met serieus commentaar onder hun foto.
Dat komt denk ik het prettigst over
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 289
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 23 Mar 2020, 17:19    Post subject: Maandopdracht maart 2020: ontluikend voorjaar
als aanvulling op de vorige berichtjes:
voor alle duidelijkheid: geef elkaars foto's geen nominaties als je het idee hebt ( of weet) dat de foto genomen is door een vriendje.
verder veel plezier met de MO.
grt. Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
kruisje2000


Gender: Male
Age: 70
Joined: 11 Jan 2017
Posts: 92
Location: Etten
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 24 Mar 2020, 8:54    Post subject:
Nou, dat mag wel Guido, als je maar doet wat de bedoeling is: onbevooroordeeld en zonder "aanzien des persoons" een nomi geven als de FOTO er voor jou uitspringt. En niet (zoals met RTL en Hans regelmatig het geval is) een nomi geven aan een matige, redelijke of een 13-in-een-dozijn foto, omdat je weet dat-ie van je vriendje is.
De foto moet namelijk genomineerd worden en niet de maker.
Maar als RTL met voorkennis vindt dat Hans een wereldplaat heeft ingestuurd (of omgekeerd), dan mag hij best nomineren toch? En dat daarbij al of niet volgens de "objectiviteitsnormen" gehandeld is zal vanzelf blijken, omdat een echte wereldplaat geheid beloond wordt met meerdere nomi's.

Gr. Harry
_________________
Canon EOS 550D aan Sigma 150-600mm f/5.0-6.3 DG OS HSM Sports
Canon EOS 550D aan Canon 100-400 mm (op vakantie)
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1767
Location: Den Haag
Online

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 24 Mar 2020, 9:50    Post subject:
Zo is het Harry. Waar ik wel bij wil aantekenen dat het niet alleen bevooroordeeldheid hoeft te zijn wanneer je een niet eens zo exeptioneel mooie foto van een vriend de hemel in prijst.
Kijk: als vrienden ken je elkaar, en je weet dus ook hoe veel moeite je maatje heeft met het maken van een foto. Waar zijn handicap, om het zo maar te zeggen, ligt.
Het is eigenlijk toch logisch dat je dan mild ben in je commentaar? En ruimhartig in je nominaties?
Ik denk dat ik bij mijn maatjes, ondanks het feit dat ik daar objectief wil blijven en er terughoudend in ben, toch ook wel minder terechte nominaties heb gegeven in de jaren dat ik hier zit. En tegenwoordig, met wel wat meer aan mijn kop dan alleen maar Birdpix, merk ik al helemaal dat er veel bij inschiet. Dat ik soms alleen maar naar mijn vriendjes kijk.
Ik hoop wel dat Rob en Hans wat meer tijd zouden besteden aan de andere foto's hier - en serieus proberen om daar eens commentaren op te geven, nominaties zelfs. Hopelijk kunnen ze daar de objectiviteit voor opbrengen.
Een beetje subjectiviteit moet kunnen, vind ik. Maar Birdpix met zijn Maandopdracht is een groepsgebeuren, en in een groepsgebeuren is het zaak dat men die groep omarmt, en niet om zich daar een beetje afzijdig van te houden of zich er zelfs tegen te richten.
Pffff, zo is het wel weer mooi he? Moeders heeft haar best weer gedaan!
Smile
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
kruisje2000


Gender: Male
Age: 70
Joined: 11 Jan 2017
Posts: 92
Location: Etten
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 28 Mar 2020, 7:46    Post subject:
Het is al eerder -22 maart, zie boven- opgemerkt: op de homepage stond nog steeds de oude maandopdracht van februari vermeld ("de oogopslag") evenals de winnende foto van januariopdracht. Op dat "heads up" bericht werd niet door de mods gereageerd. Inmiddels 6 dagen verder en is de maandopdracht van MAART al gesloten (gisteren, de 27e) en nog steeds is het niet gecorrigeerd
Snap niet dat er niet even een momentje in maart is geweest dat dat rechtgezet had kunnen worden. Zo jammer voor Gejo, wiens winnende februarifoto nooit de homepage heeft gehaald....
Er valt niks te winnen met de maandopdracht en dat hoeft ook niet. Maar als er dan ook nog onverschilligheid (zo lijkt het) optreedt en de winnaar niet minimaal de eer krijgt om zijn foto een maand lang terug te zien op de homepage en ook de opdracht voor de komende maand niet klopt (zou zo maar kunnen dat een paar niet-regelmatige bezoekers een heel verkeerde foto insturen) dan kan ik me voorstellen dat de motivatie om mee te doen hier en daar wat scheurtjes gaat vertonen.
Jammer.....

Gr. Harry
_________________
Canon EOS 550D aan Sigma 150-600mm f/5.0-6.3 DG OS HSM Sports
Canon EOS 550D aan Canon 100-400 mm (op vakantie)
Back to top
Reply with quote
 
Truus Aletta Maan
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 70
Joined: 03 Jan 2017
Posts: 266
Location: Oosterstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 28 Mar 2020, 8:14    Post subject:
Ik zou het een goed idee vinden om de uil foto van Gejo samen met de nieuwe winnende foto de komende maand op de homepagina te publiceren. Daarmee maakje het een beetje weer goed.
Truus
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1767
Location: Den Haag
Online

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 28 Mar 2020, 9:23    Post subject:
Misschien is het een vergissing om te denken dat, wanneer je ergens een opmerking over plaatst, hierop ook precies zo op wordt gereageerd zoals je het zou willen. Je kunt toch niet verwachten dat de mods alles lezen wat er wordt geschreven? Ze hebben wel wat meer te doen. Ik denk dat je bij zoiets het beste rechtstreeks de betreffende moderator aanschrijft.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
kruisje2000


Gender: Male
Age: 70
Joined: 11 Jan 2017
Posts: 92
Location: Etten
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 28 Mar 2020, 11:18    Post subject:
@Josephine: Ik snap dat de mods meer te doen hebben (wie niet, overigens?), maar dat de hele maand maart de uitslag van januari èn de opdracht voor februari op de homepage stond is ronduit slordig. En tuurlijk lezen ze niet alles, maar op de homepagina staat rechts te lezen of er "nieuwe berichten sinds laatste bezoek" zijn. Is voor de mods toch ook niet zo'n geweldig tijdrovend karwei om zich op die manier af en toe eens op de hoogte te houden van wat er zoal speelt? Hoewel nog weinig zinvol voor die paar resterende dagen, dan had er toch ergens na de 22e maart de boel nog rechtgetrokken kunnen worden.
Wat betreft deze maandopdracht kwestie onderschrijf ik helemaal de 22 maart-opmerkingen van Vincent en Cor.

Gr. Harry
_________________
Canon EOS 550D aan Sigma 150-600mm f/5.0-6.3 DG OS HSM Sports
Canon EOS 550D aan Canon 100-400 mm (op vakantie)
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 451
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 28 Mar 2020, 11:59    Post subject:
Wat een juweeltjes van foto's zitten er bij deze MO! Ik vind het echt genieten, en het zal nog lastig worden om uit al dat moois nominaties te kiezen!
Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Marcel van der Tol
Admin
Admin



Age: 61
Joined: 31 Dec 2003
Posts: 4618
Location: Zoetermeer
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 28 Mar 2020, 12:07    Post subject:
De foto’s voor deze maandopdracht staan online. Tot en met 30 maart kunnen de foto’s becommentarieerd en genomineerd worden. Op 31 maart worden de winnaars bekend gemaakt.
Er zit één foto tussen die niet in deze maand is gemaakt, maar wel aan het thema voldoet. Deze foto kan gewoon becommentarieerd worden, maar kan niet meedoen voor de prijzen.

Succes er mee!

Het is inderdaad afgelopen maand misgegaan met de interne communicatie over de maandopdracht. Dat is aanvankelijk mijn fout geweest, waarschijnlijk heb ik verzuimd om bij een bericht op verzenden te klikken. Misschien werd ik plotseling weggeroepen of kreeg ik telefoon van mijn werk, ik weet het niet meer.

Daarover heeft Gejo mij al eerder gemaild en ik heb de fout direct hersteld. De aanpassingen op de website, kunnen de mods echter niet zelf doen en wij gaan ook niet over de planning van de uitvoerders, die de mods ook niet rechtstreeks een opdracht kunnen geven.

Er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn dat de aanpassingen nog niet zijn doorgevoerd. De laatste paar keer kwam het regelmatig voor dat de aanpassingen al doorgevoerd waren, voordat ik een mail over de prijswinnaar had gestuurd. Maar het blijft mensenwerk en voor wat betreft de mods ook nog vrijwilligerswerk.
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 451
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 28 Mar 2020, 16:20    Post subject:
Dank je wel voor deze toelichting, Marcel!

Ik zie maar één foto die, afgaande op de erbij geschreven datum, zelfs al 10 jaar oud is. Maar de 'Shooting Time' van die foto geeft exact dezelfde dag aan, maar dan wel in 2020. Dus wellicht is dat een typefout, en is de foto wel van deze maand?

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1471
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 28 Mar 2020, 16:37    Post subject:
Een prachtige serie foto's. Duidelijk een thema wat in deze tijd van het jaar aansluit bij de drive van veel fotografen: het voorjaar vastleggen.

De foto van de kokardezaagbek is inderdaad in februari gemaakt.

Bovenstaande commentaren zijn overigens geen persoonlijk verwijt richting jou denk ik, Marcel. Maar kan het hele systeem niet wat efficiënter worden ingericht? Of wordt dit vanuit degenen die hierover gaan (de eigenaars van BP) niet belangrijk gevonden? Ik dacht dat het een bewuste keus was om de MO een boost te geven via plaatsing op de homepage en aandacht in de nieuwsbrieven. Als dat de wens is, dan moet er toch ook een procedure bedacht kunnen worden, waarbij een ontwikkelaar maandelijks op een van de eerste dagen van de maand een terugkerend agenda-item maakt om te kijken wie er op de homepage moet en wat de nieuwe opdracht is. Ik noem zomaar een mogelijke oplossing. Het is namelijk geen incident, het duurt elke maand weken voordat het veranderd is. En zo lang duurt een maand ook weer niet.

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Maandopdracht
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 1 of 3


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum