hansgans wrote: |
Is er ook nog een prijs aan verbonden? Het BPMO Bokaal? |
Marcel wrote: |
Uiteraard wordt aan het winnen van de jaarcompetitie ook een prijs verbonden. Hierover zullen we later berichten. |
hansgans wrote: |
Wat een goed idee! Leuk.
Als je bovenin meedoet dan sla je de MO niet makkelijk ff een weekje over. Is er ook nog een prijs aan verbonden? Het BPMO Bokaal? Gr Hans |
Katoo wrote: |
Wat een ontzettend leuk idee!
Ik ben net nieuw hier en dus nog een beetje zoekende naar alles. Mag ik vragen waar ik kan vinden welke foto's er hebben gewonnen of moet ik dan alle foto's door die zijn ingezonden? Is er zoiets als een overzicht van foto's en misschien namen met de behaalde punten? Ik zie alleen nominaties bij de foto's en geen punten die behaald zijn of kijk ik helemaal verkeerd? Groet, Karin |
Erna Koelman wrote: | ||
Karin, Het klopt dat je alleen nominaties ziet en geen punten. Voor de punten moet je op het Forum naar het onderwerp 'Maandopdracht' gaan, en de betreffende maand kiezen. Daar staat (redelijk aan het einde) de uitslag. Dit punten systeem is pas vorige maand ingegaan. Dus alleen voor de januari en februari MO van 2021 kan je punten vinden. De nieuwe MO zal onder een nieuw onderwerp (maart) aangekondigd worden. Veel plezier! Groet, Erna |