Vincent Vuik wrote: |
Het concept van Birdpix blijft gewoon voortbestaan, alleen in een nieuw jasje. Dus met moderatie, commentaren, maandopdracht, enz. Zoals het er nu uitziet gaan alleen de databases verdwijnen. En er zitten best wat voordelen aan ten opzichte van het huidige BP, zoals (voor wie wil) een hogere resolutie, mogelijkheden om op reacties te reageren, meer details over kleed, geslacht, enz. Het doel blijft om een platform te hebben met meer inhoud en kwaliteit dan de social media. En door het overzetten van accounts en foto's natuurlijk de BP community bij elkaar te houden. Ik was als fan van BP ook een beetje bang dat het karakter van de site verloren zou gaan met deze move, maar van wat ik gezien heb, ben ik alleen maar blij geworden!
Groeten, Vincent |
josephine wrote: |
Toch blijf ik het wonderlijk vinden dat niet meer lui hierop reageren (op Nederpix net zo min trouwens). Dus extra fijn dat Kees wel gereageerd heeft. Het lijkt met toch, of je er positief of negatief over denkt wel iets dat een behoorlijk ingrijpende verandering wordt. De grotere bestandsgrootte, al ik weet niet hoe lang wordt er om gevraagd - niemand die daar nu wel positief over is? Het is nu zo sloom.
Nou ja, geen tegenstanders betekent dat iedereen er blij mee is, moet je dan maar denken. En in dat geval ik hoogstwaarschijnlijk ook. Dus hup: veranderen dat birdpix! grtz, josephine |