Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Het vernieuwde Birdpix: testers gevraagd!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 11:24    Post subject:
Het is best lastig om overzicht te houden in alle suggesties voor verbeteringen en aanpassingen. De moderators hebben al een flinke lijst ingediend, waarvan een deel al is verwerkt, maar ook nog een deel open staat. En nu komt daar weer van alles bij. Ik probeer een lijst bij te houden en daar alles een beetje gestructureerd een plek op te geven. Dan is de kans het grootst dat er iets mee gebeurt.

Een paar reacties vast:
* Meest recente foto's worden ongetwijfeld nog een keer overgezet.
* De database foto's zitten nu gewoon ook in de grote bak. Ik heb het idee voorgesteld om alleen een limiet te zetten op het aantal foto's per dag/week, en niet op het totale aantal. Op dit moment is dat zo geïmplementeerd. Houden zo toch?
* De hele oude foto's zijn (volgens mij) niet overgezet. Er is een tijd over nagedacht, en uiteindelijk gekeken naar de resolutie van de foto's. De oude kleine plaatjes (vaak ook van matige kwaliteit volgens de huidige maatstaven) zijn niet overgezet.
* Het is mij ook opgevallen dat de site her en der wat traag is. Ik hoop dat er nog wat verbeterd kan worden voor een soepelere ervaring tijdens het rondstruinen op de site.

Bedankt voor het uploaden van de foto's! Inmiddels staan er een paar foto's in het verbeteralbum. Zijn die zichtbaar voor iedereen, inclusief de moderatorcommentaren? Excuses als het daar soms wat trager gaat. Wij moeten daar ook nog een beetje onze weg vinden met z'n allen. Aan de moderatorkant van de website is ook nog het een en ander aan verbetering mogelijk Smile
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 12:30    Post subject:
Ook het verbeteralbum is makkelijk vindbaar. en begrijpelijk dat alles nog lang duurt, dus daar moeten we maar wat geduld betrachten.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
sieb
PixPas Pro


Gender: Male
Age: 68
Joined: 05 Apr 2011
Posts: 102
Location: zwolle
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 12:39    Post subject:
Even wat rond gekeken op nieuwe site. Aantal dingen die mij opvielen, meestal ook al door anderen genoemd.
- ordening foto's. Dat de foto's van een gebruiker of een soort zijn geordend volgens "meest recent principe" vind ik onhandig. Ordening op grond van nominaties (duimpjes in toekomst) brengt voor mij vaak de meer interessante foto's naar voren. Soms kijk ik bij een soort en kom zo bijvoorbeeld snel terecht bij ex-birdpixers die mooi werk hebben gemaakt. Nominatieordening brengt voor mij een soort van logische ordening aan, die rondneuzen aantrekkelijk maakt. Denk dat dat voor bezoekers ook de meest aantrekkelijke optie is (zeker als er geen limiet komt op het aantal te plaatsen foto's zoals nu het geval is)
-ook al opgemerkt, foto's uit pa zijn ook meegenomen. En ik kwam ook wat foto's tegen die volgens mij al een tijd terug door mij verwijderd zijn. Vincent vraagt zich af hoe belangrijk wij dat pa-album vinden. Voor mij is het vooral een gemakkelijk mapje, een verzamelplek voor foto's waar ik nog wat mee wil, of meerdere versies bewerkingen even naast elkaar zet, foto's de tijd gunnen een tijdje op mij in te werken voordat ik ze definitief upload (of niet). Kan wel zonder, maar voor mij zeker een functioneel mapje. Beschrijving bij mijn pa foto's slaat overigens vaak nergens op (en en en en en ...), mocht je een dergelijke foto tegen komen.
- bij opladen foto is niet meer de tool voor "cropfactor berekenen" beschikbaar. Nu ben ik één van de weinigen die dat gebruikt, blijkbaar niet als zinvol ervaren door de meeste deelnemers. Vind het zelf wel informatieve info.

Verder een kwestie van wennen. Dat zal wel los lopen.

Sieb
_________________
canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Back to top
Reply with quote
 
Krijn Dijkema
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 67
Joined: 17 Dec 2003
Posts: 79
Location: Loppersum
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 14:37    Post subject:
Al eerder het advies gegeven om te stimuleren dat er bij nominaties ook de reden wordt gegeven over het waarom. Is namelijk leerzaam. Dat zou bijvoorbeeld kunnen door bij de nominatienknop een reminder te plaatsen.

Verder vind ik het onderwerpen-topic nu te ver naar onderen is geplaatst. Je moet helemaal naar beneden scrollen om te zien of er nieuws is. Vroeger kreeg je meteen in beeld of er iets nieuws als topic was geplaatst en dat nodigde sneller uit om te lezen en ook te reageren. Het was jaren geleden echt een druk bezocht item waarin veel werd gecommuniceerd, tegenwoordig komen er rmaar rmondjesmaat berichten door en dito reacties. Heeft volgens mij ook met vindbaarheid te maken.


grt
Krijn
_________________
Voornamelijk Sony en Olympus spullen
Back to top
Reply with quote
 
Alwin K.
PixPas (Basic)


Gender: Male

Joined: 14 Nov 2005
Posts: 45
Location: Maassluis
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 14:45    Post subject:
Ik heb inmiddels ook de nieuwe omgeving bekeken. Ziet er op zich best goed uit toch. Heb ook de diverse zaken gezien die eerder al door anderen aangehaald zijn en wat mij betreft ook vatbaar zijn voor aanpassing.
Verder zie ik dat er bij de exif-gegevens niet meer bij staat met welke apparatuur de foto gemaakt is. Ook niet meer of er stops belichtingscorrecties toegepast zijn. Zeker de apparatuur vind ik zelf altijd wel fijn om te zien.
In het verbeteralbum is nu de tekst van de moderator op een foto nog niet uitgelijnd met de codes onder elkaar. Komt nu wat rommelig over. Zie onder de foto van de IJsvogel van Ruben. Weet niet of dat al de bedoeling is voor nu.
Ik denk dat de hele inrichting van wat er bij het profiel van de gebruiker te zien is nog moet gebeuren. Het is nu in ieder geval zo dat je bij het aanklikken alleen bij de foto's uitkomt van die gebruiker. Verder zie je niets over de gebruiker. Ik vind het altijd wel fijn om naar het profiel te kunnen gaan en dan onder andere ook te kunnen zien of het bijvoorbeeld de eerste foto van een nieuwe gebruiker is. Zal misschien nog wel komen.

Een goede vernieuwing is wat mij betreft in ieder geval het kunnen reageren in de post van een andere gebruiker!

Zal allemaal wel goed komen en alvast behoorlijk wat werk verricht zou ik zeggen.

Groet,
Alwin K.
Back to top
Reply with quote
 
Grinco


Gender: Male

Joined: 29 Nov 2012
Posts: 48

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 17:32    Post subject:
Ook even rond geneusd, wat ik "mis" je kunt wel naar de homepage van vogelskijken.nl maar daar is geen knop voor de birdpix fotocommunity. En ik hoop dat het goed gaat met mijn foto?

George
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 18:48    Post subject:
Grinco wrote:
Ook even rond geneusd, wat ik "mis" je kunt wel naar de homepage van vogelskijken.nl maar daar is geen knop voor de birdpix fotocommunity. En ik hoop dat het goed gaat met mijn foto?

George

Dat komt ook, maar omdat het nu nog maar een testversie is, is dat nog iets voor de toekomst. Het idee is dat het twee gelijkwaardige sites worden met elk een eigen homepage. Je hoeft dus niet perse via vogelskijken.nl naar Birdpix, of andersom. Maar het kan wel (heen en weer).
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 18:51    Post subject:
Krijn Dijkema wrote:
bij de nominatieknop een reminder plaatsen om te reageren.

Verder vind ik het onderwerpen-topic nu te ver naar onderen is geplaatst.

Dat laatste gaat over het huidige Birdpix toch? De nieuwe site krijgt in principe geen forum, omdat het forum op birdpix vrijwel niet meer gebruikt werd de laatste jaren. Uitzondering is de maandopdracht, maar daar komt een andere oplossing voor.
Back to top
Reply with quote
 
corvanspijk
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 68
Joined: 15 Dec 2011
Posts: 135
Location: Koekange
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 18:55    Post subject:
Ik heb zojuist een foto van de grote zaagbek geupload in de testversie, dezelfde als nu geplaatst in birdpix behoudens de afmeting (1600 pixels i.p.v. 1024 pixels). Eerst het positieve; het invullen van de foto informatie is een verbetering. Het bestand krijgt wel een andere naam. Het blokje 'volledige afbeelding' werkt niet. Geen verklaring faq en gedragscode. Helaas ook geen directe plaatsing in een persoonlijke map. Die mis ik het meest omdat ik altijd even kijk of de foto goed overkomt in de site en of de tekst geen fouten bevat. Verder ziet het er goed uit. Maar ik ga nog wat meer testen om te zien of het voldoende is voor mijn doel om foto's op internet te plaatsen. Dit doel is vooral lerend en complimenterend.

groet,
Cor
Back to top
Reply with quote
 
PeterBoers


Gender: Male
Age: 76
Joined: 22 May 2013
Posts: 15
Location: Delft
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 19:22    Post subject: Nieuwe site
Ik krijg op de nieuwe site alleen maar mijn eigen foto's te zien en dat alleen nog met een grote omweg. Als ik op "nieuwste foto's" klik, gebeurt er niets, evenzo het "verbeteralbum". Een nieuwe foto aanmelden is erg gebruikersonvriendelijk, erg bewerkelijk en onoverzichtelijk. Ik voorzie dat hierdoor een groot aantal Birdpixers afhaken. Mijn (jarenlange) ervaring met websites die de vormgeving voorrang geven boven het gebruik(er)sgemak is zodanig, dat deze uiteindelijk enorm inboeten aan gebruikers.
Ik denk dat Birdpix zich eens moet beraden waar het uiteindelijk om draait. Toeters en bellen zijn het minst belangrijk, het gaat om de VOGELS. Een belangrijk principe (en niet alleen bij websites) is: KEEP IT SIMPLE.
De belangrijkste les die ik heb geleerd bij publicaties en websites door jarenlange ervaring op die gebieden: laat a.u.b. de vormgevers niet de vrije hand, dit gaat ten koste van de inhoud en het gebruik(er)sgemak.
Als ik nu de oude met de nieuwe site moet vergelijken geef ik de oude een 9 en de nieuwe nog geen 3.
Groet,
Peter
_________________
EOS R5, RF-lenzen: 800 (f/11), 100-500, extender 1.4x; EF-lenzen: 24-105, 28-300, 100-400 II, 100 macro, 400 (f/5.6), 500 II, extender 1.4 III en 2.0 III. Mijn niet databasewaardige foto's worden een maand na opname in het verzamelalbum verwijderd.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 20:05    Post subject:
Peter, ik heb nog niet van anderen gehoord dat de links naar nieuwe foto's en verbeteralbum niet werken. Van wat voor systeem en browser maak je gebruik?

Eens dat de gebruiksvriendelijkheid nog beter en soepeler kan/moet. Overigens vind ik de site op dit moment nog vrij basic. Het aantal toeters en bellen is nog beperkt.

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Willem Verhagen
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 54
Joined: 29 Jan 2008
Posts: 47
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 20:20    Post subject:
Bij mij werkt de link naar verbeteralbum wel, maar worden 0 foto's gevonden. Dat mijn meest recente foto's ook niet worden hetoond, had ik al doorgegeven.

Willem
_________________
Nikon.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 20:27    Post subject:
Ik zie drie foto's in het verbeteralbum. Ben je ingelogd? Vreemd!
Back to top
Reply with quote
 
GeertN


Gender: Male
Age: 39
Joined: 10 Apr 2020
Posts: 59
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 20:32    Post subject:
Petje af, een enorme verbetering! Mooi clean design en toegankelijk. Leuk dat jullie ook alle suggesties meenemen van de leden. Voor mij weer een motivatie om weer wat meer en vaker te reageren en in te zenden.

En Peter: lees even terug in je bericht hoevaak je spreekt over 'ik', 'mij' en 'mijn'. Je kunt met al je kennis natuurlijk ook zélf een platform beginnen, in plaats van er een af te branden.
Groeten Geert
_________________
Sony A1 | Sony A9 | 400mm f2.8 | 1.4X/2X TC
Back to top
Reply with quote
 
Willem Verhagen
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 54
Joined: 29 Jan 2008
Posts: 47
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 20:43    Post subject:
Vincent; heel raar.maar net nog eens geprobeerd, nu zie ik 4 foto's in het verbeteralbum. Maar geen foto's van mijzelf. Bij de eerdere poging het verbeteralbum te bekijken werdem 0 foto's getoond. Ik was toen wel ingelogd.

Willem
_________________
Nikon.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 21:40    Post subject:
Willem, ik zie geen foto van jou, niet afgekeurd en niet goedgekeurd. Weet je zeker dat het uploaden goed is gegaan?

Allen, er staan behoorlijk wat foto's met de status "pre-moderatie". Als je helemaal klaar bent (foto en begeleidende tekst zijn naar je zin) moet je nog op de knop "klaar voor moderatie" klikken. Pas dan kunnen wij er iets mee.

Je kan die status "pre-moderatie" eigenlijk ook gebruiken als vervanger van het persoonlijk album. Toch?
Back to top
Reply with quote
 
Willem Verhagen
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 54
Joined: 29 Jan 2008
Posts: 47
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 21:52    Post subject:
Ik maak een denkfout, zie ik nu. Ik dacht dat mijn foto uit het huidige album getransporteerd zou worden, maar het betreft enkel nieuwe uploads.
Sorry voor de verwarring!

Willem
_________________
Nikon.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 22:08    Post subject:
corvanspijk wrote:
Het blokje 'volledige afbeelding' werkt niet.

Waar zit dat blokje, Cor?
Back to top
Reply with quote
 
pietwil
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 70
Joined: 15 Mar 2008
Posts: 13
Location: Haarlem
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 22:39    Post subject: Verwijderen van eigen foto,s.
Waar kan ik vinden hoe ik mijn foto,s kan verwijderen?

Gr:Pieter.
_________________
Ik ben in het bezit van een Nikon D800.
Heb daarbij ook een teleconverter TC-14E III sinds 21-11-16
Nikkor 300mm 2.8 VR
Nikon Nikkor 70-200 2.8 vr
Nikon nikkor micro 105mm 2.8 vr
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 23 Dec 2023, 23:31    Post subject: Re: Verwijderen van eigen foto,s.
pietwil wrote:
Waar kan ik vinden hoe ik mijn foto,s kan verwijderen?

Gr:Pieter.

Dat kan nu alleen via mijn Birdpix --> mijn Dashboard. Ik heb al op mijn lijstje staan om knoppen voor verwijderen en wijzigen ook gewoon bij de foto zelf beschikbaar te maken.
Back to top
Reply with quote
 
Robert Westerhof


Gender: Male
Age: 50
Joined: 30 May 2004
Posts: 15
Location: Ootmarsum
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sun 24 Dec 2023, 5:45    Post subject: Inloggen
Hallo Vincent,
Op Birdpix heb ik onlangs mijn mailadres succesvol aangepast. Daar stond eerst namelijk mijn oude niet meer bestaande mailadres.
Alleen wordt mijn huidige mailadres niet herkend in de nieuwe omgeving. Hierdoor kan ik het niet bekijken. Is hier een oplossing voor ?

Groet,
Robert Westerhof
_________________
Canon EOS R7 + Canon 300mm/f4 L USM IS, 1.4 tc Canon RF 200-800mm
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 24 Dec 2023, 8:29    Post subject: Re: Inloggen
Robert Westerhof wrote:
Hallo Vincent,
Op Birdpix heb ik onlangs mijn mailadres succesvol aangepast. Daar stond eerst namelijk mijn oude niet meer bestaande mailadres.
Alleen wordt mijn huidige mailadres niet herkend in de nieuwe omgeving. Hierdoor kan ik het niet bekijken. Is hier een oplossing voor ?

Groet,
Robert Westerhof

Dat is een lastige! De nieuwe accounts zijn op mailadres aangemaakt, en om die te activeren heb je wel toegang tot die mail nodig. Maar ja, als dat mailadres niet meer bestaat... Ik heb hier geen oplossing voor, maar pixfactory vast wel. Ik zal het doorgeven, want je bent waarschijnlijk ook niet de enige. Stuur me anders een berichtje met je oude en nieuwe mailadres.

Groeien, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Hillebrand Keun
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 70
Joined: 09 Nov 2006
Posts: 20
Location: Drenthe
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 24 Dec 2023, 9:49    Post subject:
Om op de galerij van nieuwste foto’s te komen is even zoeken.
Op de homepage van vogelskijken scroll ik dan naar beneden naar NIEUWSTE FOTOS.
Gemakkelijker zou het zijn als er bij het openen van de homepage een button zat met doorverwijzing naar de fotogalerij ????

Groet, Hillebrand
_________________
Nikon D7100 i.c.m. Sigma 150-600 mm f/5-6.3 DG OS Contemporary.
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 24 Dec 2023, 10:52    Post subject:
Heb vandaag weer een proef-upload gedaan. Het is nog wachten waar ie terecht komt, maar ik begin me nu al te storen aan hoe lastig het is om de foto daadwerkelijk te uploaden. Ik krijg daar namelijk niet een melding van, dat ie weggestuurd is. Ik zag dat de foto inderdaad onscherp werd weergegeven, zoals ik hem heb ge-upload, maar tijdens het "bewerken" heb ik hem aangeklikt en zo vond ik dat ie wel goed genoeg was.
Punt één ter verbetering is wat mij betreft vooral het verschijnsel dat de foto alleen in de correcte scherpte te zien is wanneer je dus eerst twee seconden hebt moeten wachten nadat je de thumb heb aangeklikt, en daarna nog extra moet aanklikken. Als ik een commentaar schrijf vind ik het niet prettig om tussendoor extra te moeten klikken om goed te zien waarover ik schrijf.
Punt twee ter verbetering is dus de tijd die nodig is om de foto goed te kunnen beoordelen, en dus ook de tijd die nodig is om hem uiteindelijk te plaatsen. De vinkjes over toestemming zouden eenmalig moeten kunnen worden vastgelegd bij je profiel. Ik heb weinig zin om dat elke keer te doen.
Ik mis ook het vinkje over de legitimiteit van de totstandkoming van de foto. Dat zou hier niet misstaan, het herinnert de fotograaf in elk geval elke keer weer aan die gedragsregels bij het vogels fotograferen.
Misschien is het een goed idee om gewoon de punten van afkering niet meer te gebruiken maar gewoon die redenen op te schrijven? Als je alleen al die getalletjes afschaft, dan ziet het er al een stuk sympatieker uit.
Ik kom vast wel weer met wat anders hoor, maar voor nu is het mooi geweest. Fijne kerstdagen allemaal
grtz, josephine
PS: please - dat forum aanhouden. Ongeveer het leukste van BP wat mij betreft. Wat heb ik daar geouwehoerd zeg! Het zou juist weer veel meer gebruikt moeten gaan worden.
Back to top
Reply with quote
 
Fokke57


Gender: Male

Joined: 28 Dec 2021
Posts: 2
Location: Zwolle
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 24 Dec 2023, 14:01    Post subject: Ervaring nieuwe site vogelskijken.nl
De site ziet er fris en overzichtelijk uit en alles lijkt te werken. Hiervoor mijn compliment. Positief is ook dat de resolutie en bestandsgrootte opgewaardeerd zijn. Ik heb niet alles uitgeprobeerd, maar ik denk dat dit een sprong voorwaarts is. Onderstaande opmerkingen zijn gebaseerd op persoonlijke ervaringen en bedoeld als opbouwende kritiek.

1e punt: Uploaden van een foto en het invullen van de gegevens was enig uitzoekwerk. Daarbij valt me op dat na het uploaden en voor het aanbieden aan de moderator de foto er minder scherp uitziet. Dat is verwarrend. Ik weet niet of de moderator de oorspronkelijke, scherpe weergave of de wollige versie ziet. Wanneer de wollige versie zichtbaar is, leidt dat mogelijk tot een verbeterpunt.
Ik wacht af hoe deze test verder verloopt.

2e opmerking: Bij het aanbieden van de foto volgt de waarschuwing dat na het aanbod niets meer aangepast kan worden. Toch bestaat in het stadium "beoordeling moderator" na aanbod nog de mogelijkheid de foto te verwijderen, wat in tegenspraak lijkt met de mededeling. Misschien is het ook verwarrend voor de moderator dat een aangeboden foto later alsnog wordt verwijderd.
Is dit een bewuste keuze?

3e opmerking: Volgens Vincent had ik bij een proefupload een foute vogelnaam geplaatst en kreeg ik van hem het verzoek die te wijzigen. De foto opnieuw uploaden, waarbij weer alle rubrieken ingevuld moeten worden, is een bureaucratische, tijdrovende bezigheid waar ik vanaf zie. Er is werk aan de winkel om de site gebruiksvriendelijker te krijgen.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het uiteindelijk goedkomt, daar Birdpix natuurlijk zijn leden en de goede naam wil behouden......


Last edited by Fokke57 on Sun 24 Dec 2023, 17:57; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 2 of 10


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum