Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Het vernieuwde Birdpix: testers gevraagd!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Loes Belovics
Moderator
Moderator




Joined: 19 May 2013
Posts: 7

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 25 Dec 2023, 16:05    Post subject:
Vincent, je lijstje voor de zoekfunctie lijkt me aardig compleet, maar bij Sorteren op datum heb je twee mogelijkheden:
- Datum waarop foto gemaakt is
- Datum waarop foto geplaatst is.
Ik denk dat beide opties wenselijk zijn.

Groet Loes

ps De algemene zoekfunctie heb ik nu gevonden hoor, kan jouw foto's dus vinden Wink
_________________
Sony
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 497
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 25 Dec 2023, 18:30    Post subject:
Jurgen Maassen wrote:
....

Wat vooral mooi is, is de maximale grootte van 1600px. Daarbij vindt ik 500kb dan weer iets aan de geringe kant. Zeker als je vergelijkt met de huidige 1024px en 400kb.

Grtz. Jurgen


Ik lees / kijk blijkbaar niet goed. Ik zie meerdere posts over het feit dat de foto's op Vogelskijken.nl groter mogen zijn. Maar zelf zie ik dat nergens staan.
Wie kan mij zeggen waar die nieuwe regels te vinden zijn?

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Bert Ooms
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 68
Joined: 29 Sep 2007
Posts: 579
Location: Emmen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 25 Dec 2023, 18:59    Post subject:
Erna, als je bent ingelogd op vogelskijken en vervolgens op de knop "UPLOAD JE FOTO" klikt, zie je de eisen, waaraan een foto moet voldoen.
_________________
Nikon
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 296
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 25 Dec 2023, 20:23    Post subject: Handleiding
Als ik al die vragen en antwoorden lees denk ik dat het van het grootste belang is dat er een heel duidelijke handleiding komt waarin stap voor stap elke noodzakelijke actie wordt beschreven. Ik ben geen digibeet maar word wel wat onrustig over wat er allemaal van ieder van ons verwacht zou kunnen worden. Ik hoop nog een poosje mee te kunnen doen met BP. Desnoods met betaalde assistentie.
groet, Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 497
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 25 Dec 2023, 20:52    Post subject:
Bert Ooms wrote:
Erna, als je bent ingelogd op vogelskijken en vervolgens op de knop "UPLOAD JE FOTO" klikt, zie je de eisen, waaraan een foto moet voldoen.


O, dan pas!? Dank je wel. Bert!

Dat had ik niet verwacht. Ik ben wel ingelogd. maar verwachtte de regels te zien vóórdat je gaat uploaden. Je moet immers je foto dan al in het juiste formaat klaar hebben staan!?? Eigenaardige volgorde, lijkt me.

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 497
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 25 Dec 2023, 21:06    Post subject:
Toch alvast nog een vraag.
Het minimale en het maximale formaat zijn nu gewijzigd. Op zich prima.
Maar wat ik niet gevonden heb, is of er nog steeds verschil in formaat is afhankelijk van je lidmaatschap. Of is dat nu niet meer het geval?

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 25 Dec 2023, 21:46    Post subject:
Er komt nog een compleet overzicht van veelgestelde vragen (FAQ), net als op het huidige BP. Maar eerst die site maar eens afmaken, voordat er een nette gebruiksaanwijzing bij geschreven wordt Wink

Wat precies het verschil wordt tussen betalende en niet-betalende gebruikers, is ook nog niet besloten.

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 25 Dec 2023, 21:57    Post subject:
Guido, hopelijk is het straks allemaal helemaal duidelijk. Ik heb niet het idee dat de site er moeilijker op wordt, maar elke verandering is weer wennen natuurlijk.
Back to top
Reply with quote
 
pietwil
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 70
Joined: 15 Mar 2008
Posts: 13
Location: Haarlem
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 25 Dec 2023, 22:32    Post subject:
Ik zie trouwens ook geen mogelijkheid om je eigen reactie op een foto achteraf nog te kunnen wijzigen.

Gr:Pieter.
_________________
Ik ben in het bezit van een Nikon D800.
Heb daarbij ook een teleconverter TC-14E III sinds 21-11-16
Nikkor 300mm 2.8 VR
Nikon Nikkor 70-200 2.8 vr
Nikon nikkor micro 105mm 2.8 vr
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 25 Dec 2023, 23:29    Post subject:
pietwil wrote:
Ik zie trouwens ook geen mogelijkheid om je eigen reactie op een foto achteraf nog te kunnen wijzigen.

Gr:Pieter.

Klopt, en verwijderen moet ook nog mogelijk worden gemaakt
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 26 Dec 2023, 15:52    Post subject:
Hoe vaker ik "BP op vogelskijken" in kijk, hoe meer ik me ga ergeren aan het doornemen van de foto's. Het laden vanuit de thumb naar grotere afbeelding duurt echt te lang om nog een beetje serieus alle foto's eens langs te gaan - wat je met name bij de MO natuurlijk wel probeert te doen. en bij het bekijken van de thumbs mis ik persoonlijk echt de info van hoe vaak bekeken, hoe vaak gereageerd en hoe veel nominaties. Bij het oudere birdpix was dit zelfs al te zien zonder dat je met de muis op de thumb moest gaan staan, bij het huidige birdpix kon je in elk geval dat trucje nog toepassen, maar bij het vogelskijke-birdpix moet je dus zelfs de thumbs aanklikken, twee keer zelfs omdat na de eerste keer de foto nog onscherp afgebeeld wordt.
Dat kan echt niet.
Het uploaden moet je gewoon maar veel oefenen, dan went het wel.Voordeel is dat je "droog" alles kunt doen om een foto zgn te plaatsen, en dan nadat je op klaar voor moderatie hebt geklikt gewoon Nee aangeven. Dat heeft wel voordelen maar het is wel wennen. Binnen dat proces kun je goed checken hoe de foto er echt uit gaat zien en als dat toch bagger blijkt te zijn kun je het nog afkappen. Van de zoekfunctie heb ik nog niet echt gebruik gemaakt, ik heb ooit eens aangegeven dat het makkelijk zou zijn dat je, zoals bij waarneming, met een uitrolmenu de plaats kunt invoeren, waarbij automatisch dan ook de provincie, en dergelijke verschijnt, zodat je daar ook op kunt zoeken. Een kaartje om de locatie in te voeren is ook een optie, dat moet niet al te moeilijk zijn lijkt me.
Waar kun je zien van wie de duimpjes afkomstig zijn, bij een bepaalde foto?
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 497
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 26 Dec 2023, 16:00    Post subject: Re: Het vernieuwde Birdpix: testers gevraagd!
Vincent Vuik wrote:
Hierbij een bericht van Pixfactory over het vernieuwde Birdpix.

........

Upload een foto met het thema ‘Frisse Start’ en je maakt kans op het nieuwe Complete Handboek Natuurfotografie of één van de andere PiXFACTORY boekuitgaven naar keuze. Bedenk iets met 'fris' of met 'start', en laat je creativiteit erop los.


Hierbij staat niet dat het een VOGELfoto moet zijn. En wat er te winnen is, is het nieuwe handboek NATUURfotografie.

Voor alle zekerheid:
1. Moeten de foto's voor deze wedstrijd een vogel bevatten, of zijn andere natuurfoto's ook goed?
2. Er staat ook niet hoe oud de foto's maximaal mogen zijn. Maakt dat voor deze wedstrijd niet uit?

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
pietwil
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 70
Joined: 15 Mar 2008
Posts: 13
Location: Haarlem
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 26 Dec 2023, 16:10    Post subject:
Beste Vincent.

Ik heb 2 dezelfde foto,s van een Kokardezaagbek geplaatst op Vogelskijken.
eentje in Vogelskijken formaat en eentje in Birdpix formaat.
En dezelfde foto hier op Birdpix gezet.
Er is bij het uploaden bij Vogelskijken gewoon heel veel scherpte verlies.
Kijk zelf maar.

Gr:Pieter.
_________________
Ik ben in het bezit van een Nikon D800.
Heb daarbij ook een teleconverter TC-14E III sinds 21-11-16
Nikkor 300mm 2.8 VR
Nikon Nikkor 70-200 2.8 vr
Nikon nikkor micro 105mm 2.8 vr
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 26 Dec 2023, 16:54    Post subject:
Erna, het moet sowieso een vogelfoto zijn, en ik neem aan ook gemaakt in de periode van half december tot en met januari. Na de kerstvakantie nog maar eens vragen of ze de opdracht iets scherper willen neerzetten.

Josephine, allemaal terechte verbeterpunten! Staan allemaal op de lijst. Toch wel de kern van een fotosite.
Back to top
Reply with quote
 
Luc Meert
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 63
Joined: 28 Dec 2006
Posts: 23
Location: Lippelo Belgie.
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Tue 26 Dec 2023, 22:38    Post subject:
Het zal nog wel even wennen worden maar het komt best goed !
Ook ik heb enkele dagen geleden bij wijze van proef een putter (1600pix) op geladen, kan dit beeld nergens terug vinden nochtans wanneer ik opnieuw op 'upload je foto ' klik komt er bij 'Uploads laatste 7 dagen' ; 1 te staan, kunnen jullie dit beeld nog terug vinden ?
Trouwens van mijn 455 beelden bij Birdpix zijn er maar 290 over gekomen, de laatste 11 ontbreken.
Verder zou ook ik het nuttig vinden wanneer in het donkere bandje het aantal bekeken, aantal commentaren en het aantal nominaties, vanaf nu duimpjes zou verschijnen, nominatie vond ik trouwens beter begrip voor waardering dan een duimpje.
Nuttig zou zijn dat er op de home pagina van vogelskijken een opvallende knop komt naar birdpix zodat birdpix niet verdwijnt in de schaduw van een andere site, hiervoor vond ik het beter dat birdpix op zich bleef.
Gr, Luc
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 27 Dec 2023, 10:05    Post subject:
Luc, je foto staat in pre-moderatie. Je moet nog op de knop klikken dat je hem in wil dienen voor moderatie. Daar staan ook nog foto's van Henk Dikkers, Jovanzo, pabos, pascalk en Cor van Spijk.

Je meest recente foto's belanden nog wel op de nieuwe site. De rest van de foto's die ontbreken zijn oude beelden met lagere resolutie? Hoe kijk je er tegenaan dat die niet zijn meegenomen?

Je andere aanbevelingen staan op de lijst.
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 497
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 27 Dec 2023, 14:30    Post subject:
Ik ben nu een upload aan het testen.
Helaas kan ik bevestigen wat velen al geschreven hebben: de website is fors trager dan de BirdPix website. Hopelijk is dat een van de 'kinderziektes' die er nog uitgehaald gaan worden.

Bij 'Levensstadium' ontbreken nog veel opties. De keuzes zijn nog alleen 'Juveniel', 1e winter, 2e winter en onbekend. 'Adult' en 'Pul' ontbreken, evenals opties voor b.v. 1e, 2e, 3e zomer. Hoe belangrijk dat is kan ik niet beoordelen. Misschien wel helemaal niet? Maar ALS er keuzes zijn, moeten die ook op z'n minst redelijk dekkend zijn, lijkt me.

Het is goed dat ik al gelezen had dat een extra handeling nodig is om de foto daadwerkelijk te uploaden. Die knop zit zo ver naar onderen dat ik dat zelf nooit gezien zou hebben. Maar dat zal wel wennen. En het kan zeker ook voordelen hebben om het uploaden 'in fases' te kunnen doen.

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Alwin K.
PixPas (Basic)


Gender: Male

Joined: 14 Nov 2005
Posts: 45
Location: Maassluis
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 27 Dec 2023, 17:05    Post subject:
Ik heb zojuist mijn eerste foto naar de testomgeving geup-load..........als het goed is gegaan. Ik ga het wel merken dan wel een berichtje zien als ik het niet juist gedaan heb. Het eerste deel met het slepen van de foto naar de website en het invullen van de gevraagde gegevens geen probleem. De afsluiting c.q. het uploaden is niet echt duidelijk. In ieder geval niet intuïtief met de knop "wijzigingen opslaan" terwijl je alles voor de eerste keer ingevuld hebt!

Heb dezelfde foto ook op Birdpix gezet.
Heb op beide foto's exact dezelfde bewerkingen uitgevoerd zodat ik, als ze geplaatst worden, ze kan vergelijken.

Groet,
Alwin K.
Back to top
Reply with quote
 
Arie Ouwerkerk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 59
Joined: 21 Aug 2004
Posts: 7012
Location: Terschelling
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 27 Dec 2023, 17:30    Post subject:
Er staan inmiddels diverse foto's bij Vogelskijken in het Album pre-moderatie.

Foto's staan in pre-moderatie als gebruikers een foto hebben geupload en dingen hebben ingevuld, maar nog niet op de knop hebben geklikt om de foto in te dienen voor moderatie.

Misschien dat mensen vergeten om op de knop te klikken? De moderators kunnen dat zelf niet doen. Dus als je foto niet verschijnt op de portal is dat misschien de reden.
_________________
Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Back to top
Reply with quote
 
Luc Meert
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 63
Joined: 28 Dec 2006
Posts: 23
Location: Lippelo Belgie.
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 27 Dec 2023, 21:46    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Luc, je foto staat in pre-moderatie. Je moet nog op de knop klikken dat je hem in wil dienen voor moderatie. Daar staan ook nog foto's van Henk Dikkers, Jovanzo, pabos, pascalk en Cor van Spijk.

Je meest recente foto's belanden nog wel op de nieuwe site. De rest van de foto's die ontbreken zijn oude beelden met lagere resolutie? Hoe kijk je er tegenaan dat die niet zijn meegenomen?

Je andere aanbevelingen staan op de lijst.


Vincent, denk wel dat velen het spijtig gaan vinden dat foto's uit de periode van de lagere resolutie niet mee genomen worden, hier kunnen waardevolle beelden tussen zitten waar mensen belang aan hechten, bij mezelf zie ik beelden die toen tot 45 nominaties haalden, jammer dat deze niet mee genomen zouden worden.
Gr, Luc
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 27 Dec 2023, 23:24    Post subject:
Luc Meert wrote:

Vincent, denk wel dat velen het spijtig gaan vinden dat foto's uit de periode van de lagere resolutie niet mee genomen worden, hier kunnen waardevolle beelden tussen zitten waar mensen belang aan hechten, bij mezelf zie ik beelden die toen tot 45 nominaties haalden, jammer dat deze niet mee genomen zouden worden.
Gr, Luc

Snap ik wel ja. Er zitten ook best veel foto's bij van bedenkelijke kwaliteit, maar ook wel weer toppertjes natuurlijk. Gebruikers die nog actief zijn, zoals jij, zouden die foto's nogmaals kunnen uploaden in hogere resolutie. Maar er zijn ook best wat gebruikers verdwenen, en die foto's gaan dan verloren. Misschien kunnen ze bij Pixfactory nog eens een zeef over de oudere, kleinere foto's halen waarbij ze nog eens kijken naar het aantal nominaties.
Back to top
Reply with quote
 
PeterBoers


Gender: Male
Age: 76
Joined: 22 May 2013
Posts: 15
Location: Delft
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 28 Dec 2023, 1:47    Post subject: Nieuwe site
Veel mensen klagen over de traagheid van de nieuwe site. Dat was mij ook al opgevallen. Dit is een logisch gevolg van de manier waarop deze nieuwe site is geprogrammeerd. Alle toeters en bellen, zoals o.m. popups en mouse-overs vragen enorm veel (laad)tijd. Mede daardoor is de oude site veel sneller, omdat deze niet door de vormgevers worden gehinderd met onnodige animaties.

Opvallend vind ik ook dat de regelafstand op de nieuwe site veel groter is dan op de oude. Hierdoor past er veel minder op een pagina, waardoor je veel meer moet scrollen (ook een kwestie van vormgeving).

Efficiënt gebruik van het paginaoppervlak is bij deze vormgevers ver te zoekenr. De witte vlakken tussen de verschillende kaders onder de foto's vind ik overdreven. Deze kunnen minimaal gehalveerd worden, waardoor je een betere kijk op het geheel krijgt.

Groet,
Peter
_________________
EOS R5, RF-lenzen: 800 (f/11), 100-500, extender 1.4x; EF-lenzen: 24-105, 28-300, 100-400 II, 100 macro, 400 (f/5.6), 500 II, extender 1.4 III en 2.0 III. Mijn niet databasewaardige foto's worden een maand na opname in het verzamelalbum verwijderd.
Back to top
Reply with quote
 
LeerdammerKees


Gender: Male
Age: 58
Joined: 22 Aug 2010
Posts: 190
Location: Leerdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 28 Dec 2023, 1:55    Post subject:
De nieuwe site al diverse keren bekeken maar ben er niet ondersteboven van. Het 'intieme' van BP is verdwenen, iets dat de eerste site zo 'vertrouwd' maakte. De 2e site werd al wat 'oppervlakkeriger' maar deze site is en wordt een beetje een kopie van de site van Deeldenatuur. Vind het wel mooi dat men vogelaars en vogelfotografen probeert te verbinden en we van elkaar kunnen en mogen leren maar denk niet dat het samenvoegen van twee, best wel verschillende 'wereldjes', de site tot een succes maakt. Die nomi's, was toch iets dat 'uitdaagde' (alhoewel het natuurlijk net zo 'waardeloos' is als duimpjes) maar was meer een 'schouderklopje' dan ff het duimpje opsteken Smile Het verbond elkaar. Vind het trouwens opvallend dat, op de site van Deeldenatuur, men elkaar ook duimpjes kan geven maar er heel weinig gebruik van wordt gemaakt. Zal wel iets met dat FB te maken hebben, daar is alleen het meer- meer en nog meer duimpjes de uitdaging. Bij het FB-Vogelvrienden, meer dan 48K gebruikers, voor velen aantrekkelijk. En qua verbeteringen voor de site, tja, kijk maar gewoon op de site van Deeldenatuur. Vind het wel opvallend dat men qua websites elkaar allemaal na-aapt, net als heel veel fotografen, die doen ook niet anders dan elkaar achterna lopen op de bekende fotolocaties Smile Een site moet simpel zijn qua uploads, snel zijn qua foto's plaatsen en het moet iets bieden dat andere sites niet hebben. Nu maakt men van de 'stamkroeg' een 'evenementenhal'. Ik snap het want je moet meegaan met de tijd en Daan is goed bezig met zijn Pixfactory. Vogelfotografie was leuk in het 'geitewollensokkentijdperk' maar aan alles komt een eind. De toekomst van de vogelfotografie is aan de beginners.....

Groet Kees
_________________
Leerdams Kristal, made in Japan.....
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 28 Dec 2023, 8:17    Post subject:
Oké, laat me proberen de kern hieruit te halen.
* Suggestie om de traagheid aan te pakken: kijk naar de pop-ups en mouseovers.
* Verklein de hoeveelheid lege ruimte tussen de elementen.

Kees, ik lees vooral veel onderbuikgevoel, maar niet echt concrete verbeterpunten voor de nieuwe site. Duimpjes geven is hetzelfde als nominaties geven, alleen met een andere layout. Er komt weer een limiet op het aantal. Snelheid, daarin valt zeker nog winst te boeken inderdaad. En iets unieks toevoegen is in ieder geval de focus op kwaliteit via moderatie en inhoudelijk gerichte commentaren. Dat DDN dat ook heeft, was al langer het geval, maar er mogen ook twee stamkroegen zijn Smile

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 497
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 28 Dec 2023, 10:20    Post subject:
Ik heb gisteren mijn eerste testfoto geüpload, en zie (na enig zoeken, en volgens mij pas zichtbaar als je doet alsof je een nieuwe foto gaat uploaden?) dat hij staat onder 'In bewerking'.
Naar mijn beste weten had ik de foto gewoon ingediend, en zou hij dus onder 'In moderatie' moeten staan. Ik heb al meermalen geprobeerd uit te vinden wat ik dan over het hoofd gezien heb.

Wat moet ik nog extra doen om de foto wel naar 'In moderatie' te krijgen?
(En als er echt een stap ontbreekt, zou enige instructie tijdens het uploaden handig zijn.)

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 4 of 10


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum