Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Het vernieuwde Birdpix: testers gevraagd!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 21 Jan 2024, 19:13    Post subject:
Waarom zou het forum zo weinig actief zijn geworden, denken jullie? Ik zou het ook waardevol vinden om te praten over foto's, reizen, apparatuur, techniek, nabewerking, enzovoorts. Maar als het op het huidige BP niet meer loopt, waarom op een nieuw BP dan wel? Is het alleen omdat het weinig prominent in beeld is op het huidige BP, zoals Adri suggereert? Vooralsnog zijn er geen plannen om aan het nieuwe BP ook een forum toe te voegen, alleen nieuwsberichten over bijvoorbeeld een maandopdracht, waar je dan weer onder kan reageren.

De wens om onderling berichten te kunnen sturen heb ik gedeeld met ze. Je moet toch in ieder geval de moderators een berichtje kunnen sturen als je een vraag of commentaar hebt. En als dat kan, dan is de moeite maar klein om als gebruikers onderling ook berichten te kunnen sturen. Kan misschien nog niet bij de start, maar staat wel op een wensenlijst.

Groet, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Bert Ooms
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 68
Joined: 29 Sep 2007
Posts: 579
Location: Emmen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 21 Jan 2024, 19:32    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
. Je moet toch in ieder geval de moderators een berichtje kunnen sturen als je een vraag of commentaar hebt.


En omgekeerd natuurlijk ook! Lijkt me meer dan wenselijk.
_________________
Nikon
Back to top
Reply with quote
 
pietwil
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 70
Joined: 15 Mar 2008
Posts: 13
Location: Haarlem
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 23 Jan 2024, 16:56    Post subject: Vogels kijken
Ik heb net een foto geplaatst op Vogelskijken van 2 Knobbelzwanen.
Toch vind ik het persoonlijk best wel omslachtig,er word bijvoorbeeld gevraagd naar het geslacht en dan heb je niet de mogelijkheid dat dit een koppel is (man vrouw dus)
En dan plaats je hem en dan daarna moet je hem ook nog aanbieden voor moderatie.
_________________
Ik ben in het bezit van een Nikon D800.
Heb daarbij ook een teleconverter TC-14E III sinds 21-11-16
Nikkor 300mm 2.8 VR
Nikon Nikkor 70-200 2.8 vr
Nikon nikkor micro 105mm 2.8 vr
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1806
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 26 Jan 2024, 12:41    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Waarom zou het forum zo weinig actief zijn geworden, denken jullie? Ik zou het ook waardevol vinden om te praten over foto's, reizen, apparatuur, techniek, nabewerking, enzovoorts. Maar als het op het huidige BP niet meer loopt, waarom op een nieuw BP dan wel? Is het alleen omdat het weinig prominent in beeld is op het huidige BP, zoals Adri suggereert? Vooralsnog zijn er geen plannen om aan het nieuwe BP ook een forum toe te voegen, alleen nieuwsberichten over bijvoorbeeld een maandopdracht, waar je dan weer onder kan reageren.

De wens om onderling berichten te kunnen sturen heb ik gedeeld met ze. Je moet toch in ieder geval de moderators een berichtje kunnen sturen als je een vraag of commentaar hebt. En als dat kan, dan is de moeite maar klein om als gebruikers onderling ook berichten te kunnen sturen. Kan misschien nog niet bij de start, maar staat wel op een wensenlijst.

Groet, Vincent


Het zou zomaar kunnen dat het is omdat het niet prominent in beeld staat. Er kunnen ik weet niet wat voor redenen voor zijn, maar zolang het niet makkelijk is om even een topic te starten zal dat ook niet snel gebeuren. En zo krijg je vanzelf dat het leegbloedt. Birdpix is opgezet, indertijd, als forum. Een forum waar je ook je foto's kon plaatsten. Een community. Het nieuwe birdpix heeft het ook over een community. De leden daarvan moeten onderling kunnen communiceren, anders is er geen sprake van een community. Dus inclusief persoonlijke berichten en aan te maken topics in een forum.

Ik zie nogal eens hele discussies onder een foto - waardoor die foto zelf - en dus ook de fotograaf - eigenlijk ondersneeuwt. Het is dan toch mooi wanneer je over zo'n discussiepunt binnen het forum kunt verder praten? Discussies kunnen hoog oplopen, het is niet leuk als zoiets onder jouw foto gebeurt.

Dus zeker wel het forum.
En de persoonlijke berichten zodat je iemand, zonder je contactgegevens openbaar hoeft te maken, kunt benaderen. Op birdpix zijn echte en ook hechte vriendschappen ontstaan. Dat aspect zou je zonder persoonlijke berichten wel eens kunnen verliezen.

grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
RTL


Gender: Male

Joined: 12 Nov 2008
Posts: 185
Location: Bollenstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 26 Jan 2024, 22:18    Post subject: Voederplank
FF heel wat anders. Jullie weten dat ik een koppel steenuilen op m`n erf heb. Dus kocht mijn vrouw een wildcamera. Ik vang wat muisjes in de hooimeid. Leg ze voor de camera op een treinbiels naast het weiland. binnen 24 uur . Vlaamse gaai, bos en steenuil , op de wildcamera. Nu mijn vraag, is het verstandig een voederplank voor aaseters/ uilen te maken?
Back to top
Reply with quote
 
LeerdammerKees


Gender: Male
Age: 58
Joined: 22 Aug 2010
Posts: 190
Location: Leerdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 27 Jan 2024, 0:40    Post subject:
Nouja, als het de treinbiels van de HSL is lijkt het me wel verstandig Smile Een commercieel hutje bouwen, lijkt me nog beter. Een uurtje muizen vangen en je werkdag zit er weer op Smile
_________________
Leerdams Kristal, made in Japan.....
Back to top
Reply with quote
 
LeerdammerKees


Gender: Male
Age: 58
Joined: 22 Aug 2010
Posts: 190
Location: Leerdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 27 Jan 2024, 1:36    Post subject:
Oja, het forum....Smile Ik volg Dutch Birding een beetje en daar is het 'geklets' over een vogeltje belangrijker dan een foto Smile Op BP is en was het forum voor een klein groepje gebruikers een waardevol iets maar de meeste hebben elkaar wel gevonden op b.v. FB dus het voegt op de nieuwe site niet zoveel meer toe. BP wordt gewoon Pixfactory en dat is het. De beste vogelfotografen hebben ze er op BP al uitgefilterd maar men wilt overzicht houden op 'aanstormend talent' Smile Onder vogelaars zitten ook 'talenten' die- en hele mooie foto's maken en veel belangrijker, er ook een verhaal bij hebben. Het 'verhaal' onder de foto 'verkoopt', niet de foto want half Nederland klikt er tegenwoordig op los. Johan Cruijff zei het 20 jaar geleden al: 'Je gaat het pas zien als je het door hebt'. En ik geef ze gelijk, die 'huis-tuin en keukenfotografie' levert vaak mooie plaatjes op maar je leert er geen snars van. Zelf vind ik het weer een nadeel dat de testfase van de nieuwe site te lang duurt (de verbeterpunten zijn bekend) dus gooit de site dan weer offline. Nu suddert het te lang door en blijft het 'niks'. Wens iedereen een fijn weekend toe en geniet van het zonnetje!

Groet Kees
_________________
Leerdams Kristal, made in Japan.....
Back to top
Reply with quote
 
Alwin K.
PixPas (Basic)


Gender: Male

Joined: 14 Nov 2005
Posts: 45
Location: Maassluis
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 27 Jan 2024, 11:06    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Waarom zou het forum zo weinig actief zijn geworden, denken jullie? Ik zou het ook waardevol vinden om te praten over foto's, reizen, apparatuur, techniek, nabewerking, enzovoorts. Maar als het op het huidige BP niet meer loopt, waarom op een nieuw BP dan wel? Is het alleen omdat het weinig prominent in beeld is op het huidige BP, zoals Adri suggereert? Vooralsnog zijn er geen plannen om aan het nieuwe BP ook een forum toe te voegen, alleen nieuwsberichten over bijvoorbeeld een maandopdracht, waar je dan weer onder kan reageren.

De wens om onderling berichten te kunnen sturen heb ik gedeeld met ze. Je moet toch in ieder geval de moderators een berichtje kunnen sturen als je een vraag of commentaar hebt. En als dat kan, dan is de moeite maar klein om als gebruikers onderling ook berichten te kunnen sturen. Kan misschien nog niet bij de start, maar staat wel op een wensenlijst.

Groet, Vincent


Over het weinig actief zijn van het forum is het wat mij betreft niet zomaar te zeggen waar het precies aan ligt. Ik denk wel dat Josephine een punt heeft en dat het veel minder actief werd toen het uit het beeld van het openingsscherm verdween. Ik ben zelf vanaf 2005 op deze site aanwezig maar heb zeer veel jaren nooit zelf foto's geüpload dan wel postings in het forum gedaan. Ik heb wel heel veel de topics in het forum gelezen en bijgehouden. Dat kwam omdat de topics altijd in beeld stonden en je direct kon zien of er nog nieuwe reacties geplaatst waren. Dat gebeurde in het verleden veel meer dan nadat de topics onderaan de pagina zijn beland. Precies nu zie je enkele discussies die gaande waren/zijn bij de commentaren in foto's die heel mooi in een forumtopic zouden kunnen plaatsvinden. Ik denk zelf dat er in een forum, mits zichtbaar, meer reacties zouden volgen dan onder een foto.
Aan de andere kant is het ook goed mogelijk dat er een bepaalde moeheid onder gebruikers is opgetreden om nog een topic aan te maken dan wel te reageren. Dat is ook een bekend fenomeen na jaren van succes. De gewenning dat het er is neemt dan gewoon af. Dat zie je bijna overal wel. Ook door de komst van andere platformen zoals facebook.
Ik denk ook dat Pixfactory er mogelijk niet meer op zit te wachten gezien de invulling van hun site vogelskijken, zoals LeerdammerKees al aangeeft.
Wat mij betreft zou ik het forum zeker wel willen behouden maar dan op een prominentere plaats op de site. Dan zullen we er met z'n allen ook wel weer wat moeite in moeten steken om dat weer levendiger te maken en houden.

Groet,
Awin K.
Back to top
Reply with quote
 
Alwin K.
PixPas (Basic)


Gender: Male

Joined: 14 Nov 2005
Posts: 45
Location: Maassluis
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 27 Jan 2024, 11:13    Post subject:
LeerdammerKees wrote:
Oja, het forum....Smile Zelf vind ik het weer een nadeel dat de testfase van de nieuwe site te lang duurt (de verbeterpunten zijn bekend) dus gooit de site dan weer offline. Nu suddert het te lang door en blijft het 'niks'.

Groet Kees


Hier ben ik het wel mee eens Kees. Gewoon de site eerst rustig verder opbouwen met de verbeterpunten en dan pas weer verder kijken. Dat kost al tijd genoeg. Alles juist laten werken gaat niet zomaar met nieuwe software.

Groet,
Alwin K.
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1806
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 27 Jan 2024, 11:40    Post subject:
Kijk, het is logisch: alles is aan ontwikkeling onderhevig, de essentie van het bestaan in mijn filosofie. Dat doordoor ook dingen verloren gaan kan een gemis veroorzaken. Maar daar is iedereen wel sterk genoeg voor. Dus aanpassen aan wat er gaat gebeuren, dat hoeft helemaal geen probleem te zijn. Wat we doen is meedenken over wat en hoe, en iedereen zijn mening. Het kan best wel eens zo zijn dat er mensen gaan afvallen omdat het nieuwe concept ze niet meer aanspreekt. Als dat er heel veel gaan worden, denk ik dat je de plank mis hebt geslagen.
Het zou mooi zijn als Daan en Jan-Willem (Schoonhoven) zich hier van tijd tot tijd zouden laten zien. Die opmerking zag ik al eerder langskomen, maar daar ben ik het helemaal mee eens.
Persoonlijk ben ik wel uitgetest op vogelskijken, ik snap het wel en alles wat ik opgemerkt heb is hier wel langs gekomen, dus ook wat mij betreft zou er wel eens iets live kunnen gaan. Uiteraard nadat we uitgebreid geïnformeerd zijn over alle consequenties. Dat zou best wel eens een pittig documentje kunnen worden om helemaal door te nemen trouwens.
grtz,, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 27 Jan 2024, 12:13    Post subject:
@Josephine, er wordt gewerkt aan functionaliteit om berichten te versturen.

@Josephine / Alwin, een forum is nog niet in beeld, maar zeg nooit nooit als dit een behoefte blijkt te zijn in een levendige community in de toekomst.

@RTL, maak gerust een topic aan over dat andere onderwerp Smile

@Kees, de testfase is eigenlijk ook voorbij. De oogst is groot, ze zijn blij met het enthousiaste testen door de BP'ers, maar het vraagt van de ontwikkelaars bij Pixfactory wel tijd om de hele lijst te verwerken. Het is geen IT-bedrijf he, ze hebben maar een paar ontwikkelaars in dienst. Ze hebben daar wel de ambitie om binnen een paar maanden online te gaan, afhankelijk van hoe soepel het allemaal loopt qua verdere ontwikkeling.

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 490
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 31 Jan 2024, 9:34    Post subject:
Een vraag voor het hoofdstuk superdomme vragen.

Waar vind ik op de Vogelskijken website het album van geüploade foto's??? Ik kan het vanaf de HOME pagina niet vinden.

Ligt dat aan mij? (Zou goed kunnen!) Of betekent dit dat bezoekers ze ook niet zo maar zien?

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 31 Jan 2024, 9:37    Post subject:
Omdat het nu nog maar de testfase is/was, is die link nog niet aanwezig op vogelskijken.nl. Maar die komt er straks wel.

Groet, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 490
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 31 Jan 2024, 10:32    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Omdat het nu nog maar de testfase is/was, is die link nog niet aanwezig op vogelskijken.nl. Maar die komt er straks wel.

Groet, Vincent


O, gelukkig. Ik heb er dus niet overheen gekeken.

Bedankt en groet,
Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 06 Feb 2024, 19:14    Post subject:
De uitslag van de wedstrijd 'frisse start' is bekend!

Zie dit berichtje:
https://vogelskijken.nl/community/fotowedstrijden/

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Truus Aletta Maan
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 71
Joined: 03 Jan 2017
Posts: 274
Location: Oosterstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 06 Feb 2024, 19:29    Post subject:
Gefeliciteerd Kevin. Het is een hele mooie foto.
Truus
_________________
Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Back to top
Reply with quote
 
Duster


Gender: Male

Joined: 06 Jan 2019
Posts: 1

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 06 Feb 2024, 20:30    Post subject:
Op 'vogelskijken' kan een foto met een klik van de rechtermuisknop worden gekopieerd. Hier op BP is dat niet mogelijk.
Het is toch niet de bedoeling dat dit daar mogelijk is?
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 490
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 06 Feb 2024, 21:05    Post subject:
Duster wrote:
Op 'vogelskijken' kan een foto met een klik van de rechtermuisknop worden gekopieerd. Hier op BP is dat niet mogelijk.
Het is toch niet de bedoeling dat dit daar mogelijk is?


Op BirdPix jan dat ook, hoor!

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 06 Feb 2024, 23:16    Post subject:
Voorheen kon dat niet op Birdpix. Tegenwoordig wel. Geen idee waarom dat is veranderd. Wellicht iets technisch. Op het nieuwe Birdpix kunnen foto's momenteel inderdaad ook gedownload worden, maar het staat op de lijst met aanbevelingen om dit technisch onmogelijk te maken.

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 06 Feb 2024, 23:33    Post subject:
Er zijn inmiddels al behoorlijk wat updates doorgevoerd en bugs gefikst. De bugs geloven jullie wel, maar een lijstje met wat nieuwe functionaliteit:
* Verbeteringen in weergavekwaliteit van foto's
* Verbeteringen in snelheid van het geheel
(in deze twee dingen zijn misschien nog verdere optimalisaties mogelijk)
* In dashboard diverse overzichten toegevoegd: laatste reacties op je foto's, op je commentaren, en op de gehele site. Later komen daar ook nog notificaties voor.
* Foto's mogen nu maximaal 1080 pixels hoog zijn (was 1600) om nog in beeld te passen op een Full HD beeldscherm. Foto's mogen 800 kB groot zijn (was 500).
* Foto's worden gesorteerd op moment van goedkeuring in plaats van moment van uploaden.

Wordt vervolgd!
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1806
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 07 Feb 2024, 0:02    Post subject:
Sinds heel kort kun je geen foto's meer downloaden hier. Bij rechtsklikken op de foto krijg je een popup met de melding dat het copyright bij de fotograaf ligt.
Vind ik persoonlijk een beetje overdreven maar goed.
Ik heb nog geen week geleden nog een foto van een medefotograaf gedownload om te checken of mijn bewerkingstip inderdaad werkte, lijkt me geen enkel probleem omdat ik die foto daarna gewoon weer de prullenbak in mieter.
Er bestaat hier trouwens ook nog een werkalbum, juist bedoeld voor dat soort bemoeienis. Niemand gebruikt het ooit.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
kevinhollmann
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 38
Joined: 29 Mar 2020
Posts: 37
Location: Leiden
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 07 Feb 2024, 7:28    Post subject:
Truus Aletta Maan wrote:
Gefeliciteerd Kevin. Het is een hele mooie foto.
Truus


Dank je wel Truus!
_________________
Nikon Z9
Nikon 400 2.8 TC VR S
Back to top
Reply with quote
 
kevinhollmann
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 38
Joined: 29 Mar 2020
Posts: 37
Location: Leiden
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 07 Feb 2024, 7:52    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Er zijn inmiddels al behoorlijk wat updates doorgevoerd en bugs gefikst. De bugs geloven jullie wel, maar een lijstje met wat nieuwe functionaliteit:
* Verbeteringen in weergavekwaliteit van foto's
* Verbeteringen in snelheid van het geheel
(in deze twee dingen zijn misschien nog verdere optimalisaties mogelijk)
* In dashboard diverse overzichten toegevoegd: laatste reacties op je foto's, op je commentaren, en op de gehele site. Later komen daar ook nog notificaties voor.
* Foto's mogen nu maximaal 1080 pixels hoog zijn (was 1600) om nog in beeld te passen op een Full HD beeldscherm. Foto's mogen 800 kB groot zijn (was 500).
* Foto's worden gesorteerd op moment van goedkeuring in plaats van moment van uploaden.

Wordt vervolgd!


Super!
* De weergavekwaliteit zie ik nog niet terug in de grote versies op volledig scherm. De mobiele weergave is nog niet op orde maar dit heb ik ook veel later doorgegeven dus het kan natuurlijk zijn dat dar nog niet naar gekeken is.
* De snelheid van het laden op alle onderdelen ziet er bij mij nog net zo uit als in het begin.
* De notificatie zag ik al in een bepaalde vorm wanneer je ingelogd bent op de site.
* De reactie button is naar mijn idee wat verstopt, misschien is het beter deze naar de linkerkant te verplaatsen in de gele button. Daar lijkt hij mij beter te passen.
Met deze maximale hoogte worden staande foto's wederom ontmoedigd om te plaatsen, dat lijk mij jammer. Er lijkt mij toch een auto resize functie te zitten in de site.
* Daarnaast vulde ik even mijn Bio in op de site maar daar gaat volledig de opmaak verloren nadat je op "wijzigingen opslaan" hebt gedrukt en je het op de profiel terug kijkt.
_________________
Nikon Z9
Nikon 400 2.8 TC VR S


Last edited by kevinhollmann on Wed 07 Feb 2024, 8:01; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
kevinhollmann
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 38
Joined: 29 Mar 2020
Posts: 37
Location: Leiden
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 07 Feb 2024, 7:55    Post subject:
josephine wrote:
Sinds heel kort kun je geen foto's meer downloaden hier. Bij rechtsklikken op de foto krijg je een popup met de melding dat het copyright bij de fotograaf ligt.
Vind ik persoonlijk een beetje overdreven maar goed.
Ik heb nog geen week geleden nog een foto van een medefotograaf gedownload om te checken of mijn bewerkingstip inderdaad werkte, lijkt me geen enkel probleem omdat ik die foto daarna gewoon weer de prullenbak in mieter.
Er bestaat hier trouwens ook nog een werkalbum, juist bedoeld voor dat soort bemoeienis. Niemand gebruikt het ooit.
grtz, josephine


Ik kan dat gewoon nog doen, maar het zou fijn zijn als het geblokkeerd word.
_________________
Nikon Z9
Nikon 400 2.8 TC VR S
Back to top
Reply with quote
 
Adri Gr Nuelend


Gender: Male
Age: 50
Joined: 01 Jun 2005
Posts: 225
Location: Vorden
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 07 Feb 2024, 9:23    Post subject:
Kevin, ik denk dat we daar niet meer zo druk over moeten doen. Er is zoveel beeldmateriaal beschikbaar op het web. Trouwens, welke foto moet ik van jouw site halen, die zijn wat formaat betreft vele malen groter dan de hier vertoonde foto's Wink
_________________
Canon & Apple
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 9 of 10


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum