Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Overstap naar het nieuwe Birdpix
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 500
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 16:56    Post subject: Re: Gebruiker niet bekend
martindegraaff wrote:
Dag
Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord krijg ik de melding dat er geen gebruiker wordt gevonden met mijn mailadres.
Komt dit bij meer mensen voor?
Vr groet Martin


Heb je hetzelfde mailadres gebruikt als het adres dar bij je BirdPix inlog hoort?

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
martindegraaff


Gender: Male
Age: 63
Joined: 02 May 2023
Posts: 4
Location: Peize
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 17:00    Post subject: determinatie album
tweede vraag van mijn kant is of het determinatie album ook terug komt. Ik zie het niet op de nieuwe website en vind er verder ook geen info over.
als beginnend vogelkenner zou ik dat wel een gemis vinden.
vr groet, Martin
_________________
Canon R6MII / RF 100-500 / RF 70-200
Canon R7
Back to top
Reply with quote
 
Willem Verhagen
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 55
Joined: 29 Jan 2008
Posts: 47
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 17:03    Post subject:
Erna, het probleem bij het inloggen tegenkomt, herken ik niet. Ik klik op inloggen rechtsboven, dan verschijnt er een inlogscherm met je inloggegevens. In dat scherm nogmaals op inloggen klikken en je bent er. Het telkens opnieuw invullen zou dan niet nodig moeten zijn.

Willem
_________________
Nikon.
Back to top
Reply with quote
 
martindegraaff


Gender: Male
Age: 63
Joined: 02 May 2023
Posts: 4
Location: Peize
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 17:04    Post subject: Re: Gebruiker niet bekend
Erna Koelman wrote:
martindegraaff wrote:
Dag
Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord krijg ik de melding dat er geen gebruiker wordt gevonden met mijn mailadres.
Komt dit bij meer mensen voor?
Vr groet Martin


Heb je hetzelfde mailadres gebruikt als het adres dar bij je BirdPix inlog hoort?

Groet, Erna


uiteraard, zelfde adres als waar ik de melding van de migratie kreeg en wat in mijn profiel staat. Meerdere keren en via twee verschillende devices. Schrijffout lijkt me daarmee uitgesloten.
gr Martin
_________________
Canon R6MII / RF 100-500 / RF 70-200
Canon R7
Back to top
Reply with quote
 
Alwin K.
PixPas (Basic)


Gender: Male

Joined: 14 Nov 2005
Posts: 45
Location: Maassluis
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 17:15    Post subject:
Ik herken wat Erna schrijft. Ook ik moet meerdere keren inloggen. Dus ook als je een reactie wil schrijven terwijl je al ingelogd bent. Dit zou niet zo moeten zijn dus zal nog wel opgelost worden neem ik aan.

Overigens heb ik de eerste mail waarover gesproken wordt niet gekregen. De tweede mail dus wel waarin staat hoe je je pixpas voor een cent kunt activeren op Vogelskijken. Niet dat dat lukt maar dat zal ook wel opgelost worden.
Ik ga er maar vanuit dat ik weinig aan de eerste mail mis om verder op vogelskijken te kunnen werken.

Groet,
Alwin K.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1577
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 19:19    Post subject:
Erna Koelman wrote:

- Zie ik een berichtje dat er een nieuwe reactie op een van mijn foto's is. Geen idee hoe ik die reactie kan vinden. Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt me
helaas niet.

Als je op die melding klikt, ga je naar het dashboard. Op de lijst met wensen staat al dat je dan meteen naar de afdeling met "reacties" zou moeten gaan. Nu moet je daar eerst nog zelf op klikken. Je kan dan kiezen tussen reacties op jouw foto's, reacties op jouw commentaren en alle reacties op de hele site.

Erna Koelman wrote:

- Kijk ik eens op het Verbeteralbum, wil ik op een foto reageren, moet ik daarvoor blijkbaar inloggen. (Ik dacht dat ik al ingelogd was!???) Prima, ik doe dat (nogmaals?), en ik zie helemaal geen enkele foto meer!???
- Wil ik naar weer een ander onderdeel van de website, moet ik blijkbaar weer opnieuw inloggen. (Ik hoop oprecht dat dit laatste onkunde van mij is, want ik zou het wel heel erg vinden als je steeds opnieuw moet inloggen als je van onderdeel switcht.)

Ik heb op de lijst gezet dat mensen het als hinderlijk ervaren dat ze vaak opnieuw moeten inloggen.

Quote:

Staat er al ergens een instructie / handleiding? Zo niet, gaat die er binnenkort komen? Want op deze manier kan ik er helaas niet veel mee. En dat vind ik erg jammer.

Deels is het wennen, deels moet de site nog verbeterd worden zodat het intuïtiever werkt, maar deels zouden wat instructies wel handig zijn inderdaad. Komt wellicht binnenkort.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1577
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 19:20    Post subject: Re: Gebruiker niet bekend
martindegraaff wrote:

uiteraard, zelfde adres als waar ik de melding van de migratie kreeg en wat in mijn profiel staat. Meerdere keren en via twee verschillende devices. Schrijffout lijkt me daarmee uitgesloten.
gr Martin

Kan je hier een vraag over stellen via het mailadres wat in het openingsbericht van dit forumtopic staat? Hopelijk kunnen zij je verder helpen.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1577
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 19:22    Post subject:
josephine wrote:
>>Je kan klikken op "mijn fotodashboard", daarna "reacties", en dan het tabblad "alle reacties". Dan kan je door de laatste reacties heen scrollen die bij alle foto's worden geplaatst. <<
Nou, dan zie ik alleen mijn eigen foto's. Dat is niet wat ik bedoel. Ik vind het gewoon leuk om reacties van anderen, ook en zeker op andermans foto's te zien. Dat is juist een leerzaam aspect van birdpix.

Bij het tabblad "alle reacties" staan toch echt alle reacties op de hele site, net zoals op het oude BP de "alle reacties sinds laatste bezoek"
Back to top
Reply with quote
 
Jocrisse


Gender: Male
Age: 55
Joined: 03 Apr 2005
Posts: 119
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 19:28    Post subject: Re: Gebruiker niet bekend
martindegraaff wrote:
Dag
Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord krijg ik de melding dat er geen gebruiker wordt gevonden met mijn mailadres.
Komt dit bij meer mensen voor?
Vr groet Martin

Ja, bij mij ook.
_________________
Nikon Z8
Back to top
Reply with quote
 
Willem Verhagen
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 55
Joined: 29 Jan 2008
Posts: 47
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 19:38    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
josephine wrote:
>>Je kan klikken op "mijn fotodashboard", daarna "reacties", en dan het tabblad "alle reacties". Dan kan je door de laatste reacties heen scrollen die bij alle foto's worden geplaatst. <<
Nou, dan zie ik alleen mijn eigen foto's. Dat is niet wat ik bedoel. Ik vind het gewoon leuk om reacties van anderen, ook en zeker op andermans foto's te zien. Dat is juist een leerzaam aspect van birdpix.

Bij het tabblad "alle reacties" staan toch echt alle reacties op de hele site, net zoals op het oude BP de "alle reacties sinds laatste bezoek"


Waar vind ik dat tabblad, ik zie het nergens staan?
_________________
Nikon.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1577
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 19:39    Post subject: Re: Gebruiker niet bekend
Jocrisse wrote:
martindegraaff wrote:
Dag
Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord krijg ik de melding dat er geen gebruiker wordt gevonden met mijn mailadres.
Komt dit bij meer mensen voor?
Vr groet Martin

Ja, bij mij ook.

Meld je ook maar via dat mailadres. Als er nog meer mensen zijn die hier last van hebben, meld het vooral hier. Dan zal ik het ook in het algemeen nog een keer aankaarten.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1577
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 19:40    Post subject:
@Willem:
Mijn account
Mijn foto-dashboard
Helemaal rechts klikken op "reacties"
En dan zie je drie tabbladen
Back to top
Reply with quote
 
Willem Verhagen
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 55
Joined: 29 Jan 2008
Posts: 47
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 19:42    Post subject:
Ik had het al gevonden, toch bedankt Vincent!
_________________
Nikon.
Back to top
Reply with quote
 
Willem Verhagen
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 55
Joined: 29 Jan 2008
Posts: 47
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 20:19    Post subject:
Nog iets anders. Foto's van na eind maart 2023 zijn niet aan de map mijn foto's toegevoegd. Wordt dit nog gedaan?
_________________
Nikon.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1577
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 20:30    Post subject:
Willem Verhagen wrote:
Nog iets anders. Foto's van na eind maart 2023 zijn niet aan de map mijn foto's toegevoegd. Wordt dit nog gedaan?

Ja, later deze week (het streven is morgen) wordt de boel gesynchroniseerd. Daarom is het huidige Birdpix nu ook bevroren qua foto's en reacties. Dat maakt het mogelijk om dingen goed over te zetten.
Back to top
Reply with quote
 
sieb
PixPas Pro


Gender: Male
Age: 68
Joined: 05 Apr 2011
Posts: 102
Location: zwolle
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 02 Apr 2024, 22:42    Post subject:
Als ik op de nieuwe site kijk bij "mijn foto's", zie ik dat ook de foto's uit mijn persoonlijk album zijn mee genomen (en dat zijn er best veel). Dat is niet de/mijn bedoeling, en dat zou ook niet gebeuren begreep ik uit de correspondentie. Het zijn uitprobeersels van foto's voor mijzelf, bewerkingen, uitsneden, die ik later welllicht nog eens officieel wil plaatsen. Het lukt mij ook niet die foto's te verwijderen op de nieuwe site, terwijl dat wel zou moeten kunnen, begreep ik ook uit reactie op een eerdere vraag van iemand.
Zit er trouwens een logica in de volgorde van "mijn foto's" , op de oude site was de rangschikking op basis van het aantal nominaties, en bij gelijk aantal nominaties, de meest recente bovenaan. Ook als ik de foto's van een andere fotograaf bekijk zie ik nog geen logica in de volgorde van aanbieding.
Ook als je een bepaalde soort zoekt, lijkt de volgorde waarin de foto's van die soort worden aangeboden nogal willekeurig. Ik vond de rangschikking op grond van aantal nominaties daar ook wel prettig bij, als je wat aan het grasduinen bent op de site, bij een fotograaf, of bij een soort, dan ben ik op zoek naar de meest interessante plaatjes, dat hoeft niet 1 op 1 overeen te komen met het aantal nominaties, maar het helpt wel. Anders wordt het grasduinen een nogal ontmoedigende exercitie, maakt birdpix als opslagmedium een stuk minder interessant.
( heb dit ook wel eerder aan gegeven, hoop dat daar nog aan wordt gewerkt, of dat ik wellicht iets over het hoofd zie, dat het mijn onhandigheid op de nieuwe site is)
Sieb
_________________
canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1577
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Apr 2024, 7:43    Post subject:
Goedemorgen Kees/Sieb

Het is mij ook opgevallen dat foto's uit persoonlijke albums zijn meegenomen. Ik heb op de lijst de vraag toegevoegd of het nog mogelijk is die er weer uit te filteren.

Verwijderen van foto's is mogelijk via "mijn foto-dashboard". Daar zit nu alleen (bij mij tenminste) een bug in waarbij ik naar een wit scherm ga in plaats van naar een foto.

Andere verzoeken op de lijst (met iets minder hoge prioriteit):
* Mogelijkheid om in bulk foto's te kunnen verwijderen in het dashboard.
* Knoppen verwijderen en wijzigen niet alleen in dashboard, maar altijd als je een eigen foto bekijkt.

Verzoek voor veel meer functionaliteit voor zoeken en sorteren staat ook op de lijst.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1577
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Apr 2024, 7:56    Post subject:
Lijst met wensen voor verbetering/aanpassing/uitbreiding functionaliteit:

Prio 1:
* Snelheid nog verder verbeteren. Te veel wachtmomentjes nu.
* Niet zo vaak moeten inloggen
* Bij klikken op foto's in dashboard verschijnt een wit scherm (bug)
* Soms wordt de verkeerde naam aan een reactie gekoppeld
* Fotograaf wordt niet getoond bij sommige foto's

Prio 2:
* Label Birdpix op wat meer plekken laten zien
* Foto verwijderen ook mogelijk maken als je gewoon naar een eigen foto kijkt
* Functionaliteit voor zoeken/sorteren vergelijkbaar maken met oude BP
* Verwijderen van foto's pas na 7 dagen mogelijk maken
* Functionaliteit toevoegen voor onderling berichten sturen
* Link in het verbeteralbum toevoegen naar de omschrijving van de codes met afkeurredenen
* Recente foto's op de homepage linken nu naar de galerij van een fotograaf, en niet naar de galerij met alle recente foto's
* Bij foto 1 in de lightbox kan je nog op pijltje naar links drukken of klikken.
* Nieuwste foto's worden niet getoond bij de 'recente foto's'. Er wordt iets niet ververst.

Prio 3:
* Notificatie tonen bij goedgekeurde of afgekeurde foto
* birdpix.nl doorlinken naar de nieuwe omgeving in de toekomst
* mogelijkheid om in bulk foto's te verwijderen via het dashboard
* Als je in het overzicht met foto's op een foto klikt, en vervolgens op "terug naar lijst" klikt, beland je weer op pagina 1. Het zou fijner zijn als je dan weer op de pagina terechtkomt waar je vandaan kwam.
* link naar de FAQ toevoegen bij de velden over het gebruik van een foto
* makkelijker maken om bij het profiel van een gebruiker te komen
* mogelijkheid voor aanpassen gebruikersnaam
* extra velden toevoegen bij profiel (registratiedatum, etc.)
* gebruikersnaam tonen als bevestiging dat je bent ingelogd
* drop-down menu maken met het land, zodat daar later op gefilterd/gezocht kan worden
* camera en lens tonen uit exif of invulvelden maken
* vinkjes voor akkoord met gedragscode en niet gebruiken van geluidsdragers
* minimale dimensie in pixels verhogen naar 1000 pixels lange zijde
* via dashboard en alle reacties ga je naar galerij van een gebruiker in plaats van naar de galerij met alle foto's
* In het vak "exif volledig" staat: s:0:"";
* Foto's uit persoonlijke albums weer uit de collectie verwijderen

Prio 4:
* Duidelijker beschrijven in FAQ hoe in bulk de instellingen anders kunnen worden gezet voor gebruik van foto's voor Pixfactory.
* Instellingen voor gebruik aanpassen voor alle foto's of voor alle toekomstige foto's
* Klikken op hartje bij een reactie weer ongedaan kunnen maken.
* En nog wat meer klein spul wat ik nu niet allemaal in ga typen

En dan sla ik in deze lijst de wensen voor functionaliteit voor moderators nog even over, want daar zijn ook nog wat dingen die wat lastiger werken dan voorheen.
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Apr 2024, 8:51    Post subject:
Nou, ik heb nu wel gezien hoe je alle laatste commentaren kunt vinden. Bedankt Vincent, als we jou toch niet hadden! Verder klink ik waarschijnlijk wat negatiever over deze hele overgang dan ik echt ben, dat komt vast wel weer goed.
Kwestie van weer in de flow komen.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Apr 2024, 8:59    Post subject:
Ik krijg nu een mailtje dat het overzetten van de pixpas nu gelukt is - daar staat bij dat mijn "abonnement" automatisch verlengd wordt. Ik vind het zelf wel makkelijk. Maar misschien iets om even rekening mee te houden.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 500
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Apr 2024, 9:15    Post subject:
josephine wrote:
(.....)Bedankt Vincent, als we jou toch niet hadden! (......)
grtz, josephine


Helemaal mee eens! Alle hulde voor jou, Vincent!
Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Adri Gr Nuelend


Gender: Male
Age: 51
Joined: 01 Jun 2005
Posts: 226
Location: Vorden
Online

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Apr 2024, 11:01    Post subject:
josephine wrote:
Nou, ik heb nu wel gezien hoe je alle laatste commentaren kunt vinden. Bedankt Vincent, als we jou toch niet hadden!


Die had ik ook gevonden op aanwijzen van Vincent. Die is dus wel meekomen, maar mag van mij best wel op de hoofdpagina. Dat is voor mij vaak de eerste klik als ik op BP kom.
_________________
Canon & Apple
Back to top
Reply with quote
 
Alwin K.
PixPas (Basic)


Gender: Male

Joined: 14 Nov 2005
Posts: 45
Location: Maassluis
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Apr 2024, 12:52    Post subject:
josephine wrote:
Ik krijg nu een mailtje dat het overzetten van de pixpas nu gelukt is - daar staat bij dat mijn "abonnement" automatisch verlengd wordt. Ik vind het zelf wel makkelijk. Maar misschien iets om even rekening mee te houden.
grtz, josephine


Josephine,

In principe wil ik even afwachten wat voor bericht ik één van de komende dagen krijg over het actieveren van de huidige pxpas op vogelskijken.nl. Ik was met de pixpas op birdpix een periode overeen gekomen tot ergens in oktober 2024 en heb daarvoor betaald. Dan vind ik het niet erg netjes als je eenzijdig ineens dat "contract" tussentijds wijzigt en de geldigheidstermijn van de huidige pixpas gaat inkorten naar gelang de nog resterende openstaande waarde en dan afgemeten naar de eenzijdig veranderde prijs voor de pixpas. Dat is een ook nog eens een verhoging van 44% . Had ik dat ooit maar op mijn salaris ook eens mogen ontvangen!! Het had netter geweest dat nieuwe tarief in te laten gaan na de geldigheidsduur van de huidige lopende pixpas wat mij betreft.
Verder heb ik geen toestemming gegeven voor een automatische incasso voor zover ik mij meen te herinneren. (Kan het altijd fout hebben).
Ik ben nu niet zomaar van plan om de verhoogde prijs voor een pas te gaan betalen. Ik kijk dus even aan wat voor berichten hier nog over volgen.

Groet,
Alwin K.
Back to top
Reply with quote
 
Martjan Lammertink


Gender: Male

Joined: 17 Jan 2006
Posts: 33
Location: San Pedro, Misiones, Argentina
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Apr 2024, 13:34    Post subject: Re: Gebruiker niet bekend
martindegraaff wrote:
Dag
Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord krijg ik de melding dat er geen gebruiker wordt gevonden met mijn mailadres.
Komt dit bij meer mensen voor?
Vr groet Martin


Je, dit probleem kom ik ook tegen. Als ik probeer een wachtwoord aan te maken in Vogelskijken.nl met het email adres in mijn BirdPix profiel, krijg ik de foutmelding "Er is geen gebruiker met dit email adres".
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Apr 2024, 13:35    Post subject:
Alwiin, het is gunstiger dan je denkt. Voor zover ik begrepen heb. Ik weet niet hoe het gaat wanneer je zelf afwacht, maar ik besloot het zelf maar te doen, omdat ik daar eerder al een aparte mail voor kreeg. Bij het openen van de link in het desbetreffende mailtje krijg je de mogelijkheid om de pixpas zoals die geldig is op vogelskijken.nl te "bestellen". Het komt er dan op neer dat je op die manier automatisch een korting krijgt op het hele bedrag minus 1 cent. Je betaalt via ideal. dus 1 cent Bij de definitieve aanvraag las ik dat het "abonnement" automatisch verlengd zou worden. Ik ben er maar van uit gegaan dat zoiets altijd ongedaan kan worden, via je bank krijg je altijd bericht als een automatische incasso gaat plaatsvinden en die kan je dan annuleren, maar op op vogelskijken zelf zal daar beslist een mogelijkheid voor bestaan. Dat vertrouwen heb ik wel. Het bedrag dat nog loopt over je oude pixpas wordt verrekend over de periode die nog over is, dus dat kan veel langer doorlopen dan de periode nu loopt. Het is inderdaad een beetje verwarrend, dat vind ik ook en dan loop ik ook wel even te vloeken (lucht heerlijk op) maar uiteindelijk is elke website waar betalingen voor gedaan worden gehouden aan wettelijke regeltjes, en die beschermen je als consument. Vanuit die gedachte ben ik dan altijd wel optimistisch in hoe zoiets gaat. Maar het idee is volgens mij dat je "eerlijk" betaalt voor de nieuwe pas, en wat je dus nog over hebt betaalt zich terug in een verlenging van de periode. Misschien is het voor jou nog niet gunstig, dat je daarom ook nog geen speciaal mailtje gekregen hebt en loopt jouw pixpas inderdaad gewoon door Ik hoop dat één van de initiatiefnemers van dit beleid dit kan bevestigen, want alleen dan klopt dit natuurlijk .....
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 2 of 10


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum