Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Overstap naar het nieuwe Birdpix
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 08 Apr 2024, 12:11    Post subject:
Helemaal eens. Deze staat al als verzoek op de lijst. Zie hieronder de bewoording. Als die de lading niet dekt, laat het weten.

"Op BP was voor veel mensen het blokje rechts bovenaan het startpunt:
WELKOM <gebruikersnaam>
Je laatste bezoek was op Wo 03 Apr 2024, 12:01
Je hebt geen nieuwe privé berichten
2 nieuwe foto's sinds laatste bezoek --> linkt door naar recente foto's
8 nieuwe commentaren sinds laatste bezoek --> linkt door naar overzicht van alle commentaren op alle foto's
Bekijk commentaren op je eigen foto's --> linkt door naar overzicht van alle commentaren op je eigen foto's
2 Nieuwe berichten sinds laatste bezoek --> linkt door naar nieuwe forumberichten (deze is niet meer van toepassing op de nieuwe site).

Deze functionaliteit zit nu verstopt in het dashboard, en is pas na meerdere klikken bereikbaar. De wens bij gebruikers is om dit lijstje een prominente plek te geven op de homepage, zodat je niet naar een verstopt plekje hoeft te navigeren om te kijken waar op de site er activiteit plaatsvindt. "
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 08 Apr 2024, 13:38    Post subject:
Helemaal goed Vin!
grtz, joesphine
Back to top
Reply with quote
 
Truus Aletta Maan
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 71
Joined: 03 Jan 2017
Posts: 274
Location: Oosterstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 08 Apr 2024, 14:03    Post subject:
Ik ben het er ook mee eens
Truus
_________________
Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 08 Apr 2024, 14:38    Post subject:
[quote="Vincent Vuik"]Helemaal eens. Deze staat al als verzoek op de lijst. Zie hieronder de bewoording. Als die de lading niet dekt, laat het weten.

".......
2 Nieuwe berichten sinds laatste bezoek --> linkt door naar nieuwe forumberichten (deze is niet meer van toepassing op de nieuwe site)."

Ik hoop dat ik dit verkeerd begrijp!
Betekent dit dat er straks helemaal geen forum meer is??? Hoe weten we dan dat er een nieuwe MO is, en hoe kunnen we daar dan reacties over uitwisselen???
En hoe worden dan de uitkomsten bekend gemaakt????

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Gert-Jan Cromwijk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 53
Joined: 02 Jul 2007
Posts: 528
Location: Nunspeet
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 08 Apr 2024, 14:41    Post subject:
Zie een paar regels hierboven.
_________________
www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 08 Apr 2024, 14:59    Post subject:
Gert-Jan Cromwijk wrote:
Zie een paar regels hierboven.


????
Misschien handig om de 'QUOTE' knop te gebruiken als je ergens naar verwijst. Ik heb nu helaas geen idee waar ik kijken moet.

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 08 Apr 2024, 15:21    Post subject:
er komt wel iets voor de MO Erna. Maar hoe dat vormgegeven wordt is nog niet bekend.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 08 Apr 2024, 15:41    Post subject:
josephine wrote:
er komt wel iets voor de MO Erna. Maar hoe dat vormgegeven wordt is nog niet bekend.
grtz, josephine


Dank je wel, Josephine!
Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Gert-Jan Cromwijk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 53
Joined: 02 Jul 2007
Posts: 528
Location: Nunspeet
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 08 Apr 2024, 15:48    Post subject:
Erna Koelman wrote:
Gert-Jan Cromwijk wrote:
Zie een paar regels hierboven.


????
Misschien handig om de 'QUOTE' knop te gebruiken als je ergens naar verwijst. Ik heb nu helaas geen idee waar ik kijken moet.

Groet, Erna


Forum zou verdwijnen maar wordt door een aantal mensen wel (hoog) gewaardeerd. Wordt opnieuw over gediscussieerd.
_________________
www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 08 Apr 2024, 19:50    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Gert-Jan, een forum is geen kleine toevoeging aan de site, maar vraagt om een grote inspanning. Pixfactory heeft gezien dat het huidige forum bijna alleen wordt gebruikt voor de maandopdracht. Daarom zijn ze van plan voor de maandopdracht iets te faciliteren, maar niet weer een compleet nieuw forum te ontwikkelen.

Hier staat het, Erna
Back to top
Reply with quote
 
Jocrisse


Gender: Male
Age: 55
Joined: 03 Apr 2005
Posts: 119
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 08 Apr 2024, 20:26    Post subject: Re: Gebruiker niet bekend
Vincent Vuik wrote:
Jocrisse wrote:
martindegraaff wrote:
Dag
Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord krijg ik de melding dat er geen gebruiker wordt gevonden met mijn mailadres.
Komt dit bij meer mensen voor?
Vr groet Martin

Ja, bij mij ook.

Meld je ook maar via dat mailadres. Als er nog meer mensen zijn die hier last van hebben, meld het vooral hier. Dan zal ik het ook in het algemeen nog een keer aankaarten.

Ik vul het e-mailadres in dat mijn profiel op de oude BP-site staat.
Ik krijg nog steeds dezelfde melding:
"Er is geen gebruiker met dit email adres."

(*e-mailadres)
_________________
Nikon Z8
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 08 Apr 2024, 20:46    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Vincent Vuik wrote:
Gert-Jan, een forum is geen kleine toevoeging aan de site, maar vraagt om een grote inspanning. Pixfactory heeft gezien dat het huidige forum bijna alleen wordt gebruikt voor de maandopdracht. Daarom zijn ze van plan voor de maandopdracht iets te faciliteren, maar niet weer een compleet nieuw forum te ontwikkelen.

Hier staat het, Erna


Dank je wel, Vincent!
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Martjan Lammertink


Gender: Male

Joined: 17 Jan 2006
Posts: 31
Location: San Pedro, Misiones, Argentina
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 09 Apr 2024, 13:58    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Bedankt allemaal voor jullie feedback.

Ik zal de wens voor een nieuw forum nog wel een keer ter overweging aan ze meegeven. Ik denk wel dat het prioriteit heeft om eerst de huidige functionaliteit te optimaliseren, zodat dat allemaal soepel werkt.

Ik ben het persoonlijk wel eens met Gert-Jan. Er wordt een oude site opgedoekt omdat die technisch einde levensduur is. Vervolgens wordt een nieuwe site gemaakt. Dan is het logisch dat die niet in één keer perfect is. Maar als je bekijkt wat er allemaal wél goed of zelfs beter is dan op het oude Birdpix, staat er toch al een heel mooie omgeving. En er wordt nog hard gewerkt aan het verbeteren van allerlei dingetjes in de komende weken.

Ik maak me geen zorgen over de tijdelijke dip in aantal views en reacties. Veel mensen moeten de weg naar de nieuwe site nog vinden. Vergeet niet dat veel views op Birdpix afkomstig waren van mensen die niet eens ingelogd waren. De nieuwe site is nog onbekend. Pixfactory gaat via hun uitgebreide netwerk aandacht aan de site geven zodra alles soepel functioneert. Ik ben ervan overtuigd dat er dan meer leven in de brouwerij gaat komen. En het gaat ook helpen als de site soepeler gaat werken (minder klikken, minder wachtmomentjes, enzovoorts). Maar begin bij jezelf: ook al is het even wennen met klikken enzo, plaats die foto's en commentaren!

Krijn: de databases komen niet terug. Het was voor sommige mensen een bron van ergernis (waarom die foto wel, waarom mijn foto niet), en wat was eigenlijk de meerwaarde. Daarnaast kun je het prima vervangen door een goede zoekfunctie (zoeken op locatie, soort, sorteren op aantal nominaties, enz.). Die zoekfunctie moet nog veel beter dan hij nu is. Staat op de lijst. Daarnaast heb ik voorgesteld om bij het uploaden een drop-down menu toe te voegen met het land, zodat je ook gerichter op foto's uit een bepaald land of werelddeel kan zoeken.

Nomineren doe je gewoon omdat je een foto speciaal vindt. Je hebt er 5 per dag. Op het oude Birdpix waren dat er 12 per dag. We dachten dat 5 beter was om ze niet te gewoon te maken. Alleen nomineren wat het echt waard is als foto. Niet om te pleasen.

Martjan, ik weet dat mensen bij Pixfactory afgelopen week erg druk waren met het nieuwe centrum op de Brouwersdam. In de weekenden werken zij niet. Stuur mij even een berichtje als je binnen een paar dagen nog steeds geen reactie hebt. Dan ga ik navragen.

Groet, Vincent


Vandaag kreeg ik een mailtje van vogelskijken.nl en nu kan ik inloggen op het nieuwe BirdPix, bedankt!
Back to top
Reply with quote
 
Martjan Lammertink


Gender: Male

Joined: 17 Jan 2006
Posts: 31
Location: San Pedro, Misiones, Argentina
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 09 Apr 2024, 18:34    Post subject:
Iets dat goed werkte bij het oude BirdPix, maar niet bij het nieuwe, is het aanklikken van een thumbnail met rechts-klik naar "open in new tab". Op die manier open ik graag een aantal foto´s die ik wil bekijken. Gezien er vaak een vertraging is (met mijn internet verbinding) van twee of drie seconden tussen aanklikken en openmaken, kan ik op die manier de eerste interessante foto bekijken en becommentariëren terwijl de andere interessante foto´s in andere tabs openen. Maar, in het nieuwe BirdPix werkt dit vaak niet en krijg ik met "open in new tab" een kleine thumbnail te zien in WordPress, in plaats van de geopende foto. Soms echter opent de rechts klik op de nieuwe site wel in een nieuwe tab, het is inconsistent. Dit is met Firefox browser.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 09 Apr 2024, 21:05    Post subject:
Ik weet niet of hier eenvoudig wat aan te doen is, Martjan. Wat wel prettig werkt, is op een foto klikken en naar volledig scherm gaan met het knopje rechts bovenin. Je komt dan in de zogenaamde lightbox. Met de pijltjestoetsen kan je dan soepel door de foto's bladeren. Als je meer over een foto wil lezen of wil reageren, klik je op het kruisje. Dan ga je naar de pagina van die foto, en kan je lezen, reageren en nomineren. Beetje andere werkwijze dus dan met meerdere tabs, maar moet ook werken denk ik.
Back to top
Reply with quote
 
Michiel H.


Gender: Male

Joined: 06 Sep 2021
Posts: 13

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 09 Apr 2024, 21:06    Post subject:
In de categorie klein leed:

De "geef je reactie knop" is oranjegeel en de "reactie plaatsen" knop is grijs. Het is me inmiddels meer dan eens gebeurd dat ik na het intikken van een reactie op de oranjegele knop klik en dan is je reactie dus echt kwijt.

(op deze oude site heb ik door dit effect overigens onbedoeld wel eens wat nomies uitgedeeld)
_________________
Sony A7IV + FE 200-600mm
Back to top
Reply with quote
 
Krijn Dijkema
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 67
Joined: 17 Dec 2003
Posts: 79
Location: Loppersum
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 09 Apr 2024, 22:24    Post subject:
In vervolg op de 'reactie' knoppen...Persoonlijk vind ik de ' ik vind deze reactie nuttig-knop" in de vorm van een 'hartje' of 'like' geven eigenlijk niks...typisch een 'social media dingetje'. Als je iets van een reactie vind is het fijner om even inhoudelijk te reageren toch?
_________________
Voornamelijk Sony en Olympus spullen
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 8:17    Post subject:
Krijn Dijkema wrote:
In vervolg op de 'reactie' knoppen...Persoonlijk vind ik de ' ik vind deze reactie nuttig-knop" in de vorm van een 'hartje' of 'like' geven eigenlijk niks...typisch een 'social media dingetje'. Als je iets van een reactie vind is het fijner om even inhoudelijk te reageren toch?


Helemaal mee eens! Die knop hoeft er van mij echt niet te zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat die veel gebruikt wordt / zal worden. Maar misschien vergis ik mij?

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 8:31    Post subject:
Nee, dat hartje is niks. Dan zit je meteen in het facebooksfeertje waarvan ik zelf vind dat birdpix niet die kant op moet. Weg daarmee dus! De aparte antwoorden op een individueel bericht vind ik dan wel weer fijn al kan ik me voorstellen dat het ook de leesbaarheid moeilijker maakt.
Als de grijze knop zou heten: bevestig, dan zou het al wat minder verwarrend zijn kan ik me voorstellen. Nu we echt definitief aan de nieuwe omgeving gebonden zijn merk je wel dat de kleine details nog best kunnen worden verbeterd.
Ik denk dat mijn eerder gemelde probleempje met reageren op het topic maandopdracht ook daarmee te maken heeft als ik dit zo lees trouwens. Maar het lijkt ook wel of nog niemand op dat topic gereageerd heeft, ik zie tenminste nergens reacties. Zou dat kunnen kloppen, dat nog niemand op het nieuwe BP een reactie heeft geplaatst op het MO bericht?
Verder lijkt het inmiddels al nog langzamer te zijn geworden dan het al was .... en ik was juist zo blij dat er wat vooruitgang leek te zijn.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 8:50    Post subject:
Michiel H. wrote:
In de categorie klein leed:

De "geef je reactie knop" is oranjegeel en de "reactie plaatsen" knop is grijs. Het is me inmiddels meer dan eens gebeurd dat ik na het intikken van een reactie op de oranjegele knop klik en dan is je reactie dus echt kwijt.

(op deze oude site heb ik door dit effect overigens onbedoeld wel eens wat nomies uitgedeeld)

Goed punt. Op de lijst het verzoek gezet om de reactie niet te wissen als je op de oranjegele knop klikt en de kleurstelling van de knoppen te wijzigen.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 8:56    Post subject:
Krijn Dijkema wrote:
In vervolg op de 'reactie' knoppen...Persoonlijk vind ik de ' ik vind deze reactie nuttig-knop" in de vorm van een 'hartje' of 'like' geven eigenlijk niks...typisch een 'social media dingetje'. Als je iets van een reactie vind is het fijner om even inhoudelijk te reageren toch?

Sommige mensen reageren op elk commentaar met een geschreven bedankje. Zowel op Birdpix als op sociale media. Soms doe ik dat ook, maar ik vind het eigenlijk een beetje over de top. Eigenlijk wil ik alleen reageren als ik iets inhoudelijks te schrijven heb. Het hartje kan je dan gebruiken als eenvoudig bedankje voor het reageren. Niet heel belangrijk, maar ook niet heel veel mis mee toch?

Het doel van Pixfactory was wel om aan te moedigen om dit knopje vooral te gebruiken om speciale waardering uit te spreken voor "nuttige" reacties, zowel bij jouw foto's als ook bij reacties op foto's van anderen. Ik merk bij mezelf dat ik het hartje toch als gewoon bedankje ga aanklikken. Ik heb er niet veel moeite mee. Het staat het inhoudelijk reageren toch niet in de weg?

Wel vind ik de ruimte voor de hele regel met:
Ik vind deze reactie nuttig, Reageren, Reactie verwijderen
te ruim opgezet. Veel scrollen om alle reacties te zien.
Maar categorie klein leed. Ik wil de ontwikkelaars ook niet overladen met verbeterpunten, met het gevaar dat ze niet toekomen aan de echt belangrijke dingen.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 8:59    Post subject:
josephine wrote:
Ik denk dat mijn eerder gemelde probleempje met reageren op het topic maandopdracht ook daarmee te maken heeft als ik dit zo lees trouwens. Maar het lijkt ook wel of nog niemand op dat topic gereageerd heeft, ik zie tenminste nergens reacties. Zou dat kunnen kloppen, dat nog niemand op het nieuwe BP een reactie heeft geplaatst op het MO bericht?
Verder lijkt het inmiddels al nog langzamer te zijn geworden dan het al was .... en ik was juist zo blij dat er wat vooruitgang leek te zijn.
grtz, josephine

Ik heb al een reactie geplaatst, maar die is ook nog niet zichtbaar. Reacties worden pas geplaatst nadat ze gecheckt zijn door iemand van Pixfactory. Daar zit dus een dikke vertraging op. Dat bevordert de interactie onder zo'n bericht natuurlijk niet. Ik snap dat ze dat nu doen, omdat iedereen kan reageren, ingelogd of niet. Ik heb het verzoek op de lijst gezet om het reageren alleen mogelijk te maken voor ingelogde gebruikers, en de reacties dan gewoon meteen te laten zien.

Wat betreft de snelheid: daar worden nog optimalisaties voor doorgevoerd. Snelheid verbeteren is wel meer werk dan wat kleine bugs fixen, dus dit kan nog wel wat tijd gaan kosten.
Back to top
Reply with quote
 
Krijn Dijkema
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 67
Joined: 17 Dec 2003
Posts: 79
Location: Loppersum
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 9:30    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Krijn Dijkema wrote:
In vervolg op de 'reactie' knoppen...Persoonlijk vind ik de ' ik vind deze reactie nuttig-knop" in de vorm van een 'hartje' of 'like' geven eigenlijk niks...typisch een 'social media dingetje'. Als je iets van een reactie vind is het fijner om even inhoudelijk te reageren toch?

Sommige mensen reageren op elk commentaar met een geschreven bedankje. Zowel op Birdpix als op sociale media. Soms doe ik dat ook, maar ik vind het eigenlijk een beetje over de top. Eigenlijk wil ik alleen reageren als ik iets inhoudelijks te schrijven heb. Het hartje kan je dan gebruiken als eenvoudig bedankje voor het reageren. Niet heel belangrijk, maar ook niet heel veel mis mee toch?

Het doel van Pixfactory was wel om aan te moedigen om dit knopje vooral te gebruiken om speciale waardering uit te spreken voor "nuttige" reacties, zowel bij jouw foto's als ook bij reacties op foto's van anderen. Ik merk bij mezelf dat ik het hartje toch als gewoon bedankje ga aanklikken. Ik heb er niet veel moeite mee. Het staat het inhoudelijk reageren toch niet in de weg?

Wel vind ik de ruimte voor de hele regel met:
Ik vind deze reactie nuttig, Reageren, Reactie verwijderen
te ruim opgezet. Veel scrollen om alle reacties te zien.
Maar categorie klein leed. Ik wil de ontwikkelaars ook niet overladen met verbeterpunten, met het gevaar dat ze niet toekomen aan de echt belangrijke dingen.


Ja dat laatste snap ik dan ook wel weer . Het zijn misschien ook 'peanuts' waar we het over hebben. We zien wel wat er mee wordt gedaan! Dank !

Wat ik echt vervelend vind is dit: Zojuist werd een foto die ik nog ietsjes wilde bewerken na de eerste upload en dus deze daartoe even terug wilde plaatsen, zonder dat ik dit had aangeklikt toch in de moderatie-fase gezet. .
_________________
Voornamelijk Sony en Olympus spullen
Back to top
Reply with quote
 
sieb
PixPas Pro


Gender: Male
Age: 68
Joined: 05 Apr 2011
Posts: 102
Location: zwolle
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 14:33    Post subject:
ook categorie "klein leed" is dat je je commentaar wel kan verwijderen, maar later niet meer kan aanpassen, een soort alles of niets. Bij het nog eens terug lezen van mijn commentaar kom ik nog wel eens een irritante taalfout tegen (zag dat ik nu ergens verassing i.p.v. verrassing heb staan). Dus nu voor het "reactie plaatsen" nog eens goed herlezen.
Sieb
_________________
canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 16:37    Post subject:
[quote="Vincent Vuik"]
josephine wrote:
Ik denk dat mijn eerder gemelde probleempje met reageren op het topic maandopdracht ook daarmee te maken heeft als ik dit zo lees trouwens. Maar het lijkt ook wel of nog niemand op dat topic gereageerd heeft, ik zie tenminste nergens reacties. Zou dat kunnen kloppen, dat nog niemand op het nieuwe BP een reactie heeft geplaatst op het MO bericht?


Geen idee waar dit op slaat!? Ik zie helemaal niets over de MO op de nieuwe website. Geen forum, of dergelijke, en ook geen album.

Doe ik iets niet goed???
Waar kan ik dat op de nieuwe website vinden?

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 5 of 10


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum