Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Overstap naar het nieuwe Birdpix
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 17:17    Post subject:
Erna, je vindt het maandopdracht verhaaltje rechts op de pagina, waarschijnlijk moet je even naar beneden scrollen (ook weer zo'n dingetje) Het uploaden kun je doen wanneer je het verhaaltje hebt geopend, en het staat dus niet in een forum.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 17:41    Post subject:
josephine wrote:
Erna, je vindt het maandopdracht verhaaltje rechts op de pagina, waarschijnlijk moet je even naar beneden scrollen (ook weer zo'n dingetje) Het uploaden kun je doen wanneer je het verhaaltje hebt geopend, en het staat dus niet in een forum.
grtz, josephine


Dank je wel, Josephine!

Dat had ik even niet verwacht / beseft! Dat blokje ziet er zo reclame-achtig uit.
Nu dus wel gevonden.

We kunnen we hier dus (nog????) niet met elkaar van gedachten wisselen over de MO? Dat is een heel groot gemis. Je bent dan zo 'in het luchtledige' bezig.
Als er geen 'forum(pje)' voor komt, weet ik niet dat ik het leuk blijf vinden. Ik hoop dus dat dit heel hoog op de wensenlijst staat.

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
rbos


Gender: Male

Joined: 19 Jun 2018
Posts: 27

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 19:31    Post subject:
De basis van de nieuwe Birdpix website is Wordpress en er zijn forum plugins te krijgen. Het lijkt mij niet echt een groot probleem om een heel simpel forum te implementeren in de website. Al was het alleen met 1 maandopdracht onderwerp. Het is maar een idee.
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 19:32    Post subject:
Er is wel een mogelijkheid om te reageren, maar heb je dat eenmaal gedaan, wordt dat kennelijk nog gemodereerd voor plaatsing. Maar waar later anderen je antwoord kunnen lezen is mij nog niet duidelijk. Zoals het nu gaat vind ik het ook drie keer niks.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Frank Kremer
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 43
Joined: 29 Jun 2010
Posts: 57
Location: Delft
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 20:04    Post subject:
Volgens mij gaat er iets niet goed.
Een week geleden waren "mijn foto's" soms dubbel geplaatst op de nieuwe site.
Dit waren foto's die in de "oude omgeving" in de database terecht waren gekomen en de foto's uit mijn persoonlijk album.
Nu zie ik dat de foto's die gewaardeerd waren met nominaties (database foto) zijn verwijderd en dat de foto's in het persoonlijk album zijn blijven staan.
Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling.

Met vriendelijke groet,

Frank
_________________
Canon
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 21:35    Post subject:
rbos wrote:
De basis van de nieuwe Birdpix website is Wordpress en er zijn forum plugins te krijgen. Het lijkt mij niet echt een groot probleem om een heel simpel forum te implementeren in de website. Al was het alleen met 1 maandopdracht onderwerp. Het is maar een idee.


Volgens mij is WordPress juist zo'n succes omdat het eigenlijk een forumprogramma is! Een forum 'inbouwen' kan dus op zich niet moeilijk zijn, en een 'pligin' lijkt dus vreemd. Of ben ik abuis???
Er zullen wel andere redenen of randvoorwaarden zijn wat het misschien lastig maakt.
Maar als al onze reacties gemodereerd moeten worden (waarom eigenlijk?), is de snelheid er echt heel snel uit, en heeft reageren niet veel zin meer.

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 22:47    Post subject:
sieb wrote:
ook categorie "klein leed" is dat je je commentaar wel kan verwijderen, maar later niet meer kan aanpassen, een soort alles of niets. Bij het nog eens terug lezen van mijn commentaar kom ik nog wel eens een irritante taalfout tegen (zag dat ik nu ergens verassing i.p.v. verrassing heb staan). Dus nu voor het "reactie plaatsen" nog eens goed herlezen.
Sieb

Zou ik ook prettig vinden, maar ze vonden het lastig als gebruikers nog wijzigingen konden aanbrengen terwijl er al op hun reactie was gereageerd. Nu is de makkelijkste oplossing om je reactie te kopiëren, aan te passen en opnieuw te plaatsen. Als er veel mensen zijn die graag de mogelijkheid hebben om geplaatste reacties aan te passen, kan ik het verzoek nog wel weer een keer overbrengen.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 22:50    Post subject:
Erna, Josephine, we zijn het er allemaal wel over eens dat deze manier van onderlinge interactie rond de maandopdracht niet lekker werkt. Hopelijk valt daar wat aan te doen.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Apr 2024, 22:56    Post subject:
Frank Kremer wrote:
Volgens mij gaat er iets niet goed.
Een week geleden waren "mijn foto's" soms dubbel geplaatst op de nieuwe site.
Dit waren foto's die in de "oude omgeving" in de database terecht waren gekomen en de foto's uit mijn persoonlijk album.
Nu zie ik dat de foto's die gewaardeerd waren met nominaties (database foto) zijn verwijderd en dat de foto's in het persoonlijk album zijn blijven staan.
Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling.

Met vriendelijke groet,

Frank

Kan je voorbeelden geven? Als ik naar jouw foto's kijk, zie ik geen foto's met erg weinig views (wat duidt op persoonlijk album).
Na het overzetten van alle foto's was het nog lastig om te reconstrueren welke foto's vanuit persoonlijke albums zijn overgezet. Ik heb daarom de suggestie meegegeven dat alle foto's met minder dan 25 views kunnen worden verwijderd, omdat dit hoogst waarschijnlijk foto's uit persoonlijke albums waren. Dat hebben ze toen gedaan. Maar bij die opschoonactie zijn dus ook veel gewaardeerde databasefoto's verwijderd? Dan was zeker niet de bedoeling.
Back to top
Reply with quote
 
jan Luit
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 65
Joined: 29 May 2005
Posts: 1112
Location: Murillo,Ontario,Canada
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 5:33    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Frank Kremer wrote:
Volgens mij gaat er iets niet goed.
Een week geleden waren "mijn foto's" soms dubbel geplaatst op de nieuwe site.
Dit waren foto's die in de "oude omgeving" in de database terecht waren gekomen en de foto's uit mijn persoonlijk album.
Nu zie ik dat de foto's die gewaardeerd waren met nominaties (database foto) zijn verwijderd en dat de foto's in het persoonlijk album zijn blijven staan.
Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling.

Met vriendelijke groet,

Frank

Kan je voorbeelden geven? Als ik naar jouw foto's kijk, zie ik geen foto's met erg weinig views (wat duidt op persoonlijk album).
Na het overzetten van alle foto's was het nog lastig om te reconstrueren welke foto's vanuit persoonlijke albums zijn overgezet. Ik heb daarom de suggestie meegegeven dat alle foto's met minder dan 25 views kunnen worden verwijderd, omdat dit hoogst waarschijnlijk foto's uit persoonlijke albums waren. Dat hebben ze toen gedaan. Maar bij die opschoonactie zijn dus ook veel gewaardeerde databasefoto's verwijderd? Dan was zeker niet de bedoeling.


Ik denk niet dat dat het probleem is.
Ik zet nooit foto's in mijn persoonlijke album.
Heb net even bij mijn foto's gekeken en zie dat foto's die 33 nominaties hadden er nu op de nieuwe site er nog maar 1 hebben zoals deze:

https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=535581
https://vogelskijken.nl/community/foto/49055/?galerij=KWHyYqvf

en deze:
https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=535502
https://vogelskijken.nl/community/foto/48995/?galerij=KWHyYqvf

En nog wel een paar meer.

Er zijn dus nominaties verdwenen.
_________________
Nikon spulletjes


Think outside the box.
Back to top
Reply with quote
 
rbos


Gender: Male

Joined: 19 Jun 2018
Posts: 27

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 7:46    Post subject:
Erna Koelman wrote:

Volgens mij is WordPress juist zo'n succes omdat het eigenlijk een forumprogramma is! Een forum 'inbouwen' kan dus op zich niet moeilijk zijn, en een 'pligin' lijkt dus vreemd. Of ben ik abuis???

Groet, Erna

In beginsel was Wordpress gemaakt om te bloggen. Dus meer een 'berichten' site. In de loop der jaren is Wordpress uigebreid en zijn er duizenden plugins gemaakt. Plugins zijn aanvullingen voor je website. Zo ook bestaan er plugins waar je een simpel forum mee kunt opzetten.
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 8:17    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
sieb wrote:
ook categorie "klein leed" is dat je je commentaar wel kan verwijderen, maar later niet meer kan aanpassen, een soort alles of niets. Bij het nog eens terug lezen van mijn commentaar kom ik nog wel eens een irritante taalfout tegen (zag dat ik nu ergens verassing i.p.v. verrassing heb staan). Dus nu voor het "reactie plaatsen" nog eens goed herlezen.
Sieb

Zou ik ook prettig vinden, maar ze vonden het lastig als gebruikers nog wijzigingen konden aanbrengen terwijl er al op hun reactie was gereageerd. Nu is de makkelijkste oplossing om je reactie te kopiëren, aan te passen en opnieuw te plaatsen. Als er veel mensen zijn die graag de mogelijkheid hebben om geplaatste reacties aan te passen, kan ik het verzoek nog wel weer een keer overbrengen.


Ik denk dat bijna iedereen weleens een typefoutje maakt of iets eigenlijk liever ietsje anders had geschreven. Dat simpel kunnen aanpassen is echt veel fijner dan je bericht opnieuw te plaatsen, omdat dat de (inderdaad vaak irritante) fout toch blijft bestaan. Ik zou dat dus niet snel doen.

Dus ja, als het kan, graag weer de optie om zelf te kunnen wijzigen.

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 8:49    Post subject:
Ik wil ook reacties willen kunnen wijzigen, achteraf.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
sieb
PixPas Pro


Gender: Male
Age: 68
Joined: 05 Apr 2011
Posts: 102
Location: zwolle
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 9:43    Post subject:
Jan Luit geeft aan dat bij het overzetten bij sommige foto's nominaties zijn verdwenen. Even gekeken bij mijn eigen foto's . Met foto's tot 18 september gaat het goed, mijn volgende plaatsing is van 31 oktober en vanaf daar gaat het mis. Bij alle foto's met 2 of meer nominaties (varieert van 2 tot 42) wordt dat aantal terug gezet op 1, waarbij de nominatie van de eerste nomineerder blijft staan. Neem aan dat dit bij alle foto's, geplaatst na een bepaalde datum, is gebeurd. Waarschijnlijk bij het toepassen van de "truc" om van overgezette foto's uit het tijdelijk album af te komen.
Sieb
_________________
canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Back to top
Reply with quote
 
Krijn Dijkema
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 67
Joined: 17 Dec 2003
Posts: 79
Location: Loppersum
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 11:09    Post subject:
Die 'truc' om bij het overzetten af te komen van de foto's in het tijdelijk album is dan bij mij mislukt, want er staan diverse van mijn (helaas vele) afgekeurde foto's van mij op de nieuwe site op mijn persoonlijke pagina. Maakt me niet zo heel veel uit hoor, maar omdat ik steevast verbeterde versies heb ingezonden, staat er nu soms wel 3 of 4 x dezelfde foto in het album. Zou wel fijn zijn als we zelf invloed hadden op wat daar wel of niet in staat. Zou een 'verwijderen' knop toch nog een mogelijkheid zijn?
_________________
Voornamelijk Sony en Olympus spullen
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 11:33    Post subject:
sieb wrote:
Jan Luit geeft aan dat bij het overzetten bij sommige foto's nominaties zijn verdwenen. Even gekeken bij mijn eigen foto's . Met foto's tot 18 september gaat het goed, mijn volgende plaatsing is van 31 oktober en vanaf daar gaat het mis. Bij alle foto's met 2 of meer nominaties (varieert van 2 tot 42) wordt dat aantal terug gezet op 1, waarbij de nominatie van de eerste nomineerder blijft staan. Neem aan dat dit bij alle foto's, geplaatst na een bepaalde datum, is gebeurd. Waarschijnlijk bij het toepassen van de "truc" om van overgezette foto's uit het tijdelijk album af te komen.
Sieb

Klopt. Dank. Is gemeld!
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 11:33    Post subject:
Mijn dwergarend is helemaal niet overgezet: https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=330333
Die heeft toch redelijk wat nominaties dacht ik
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 11:36    Post subject:
Krijn Dijkema wrote:
Die 'truc' om bij het overzetten af te komen van de foto's in het tijdelijk album is dan bij mij mislukt, want er staan diverse van mijn (helaas vele) afgekeurde foto's van mij op de nieuwe site op mijn persoonlijke pagina. Maakt me niet zo heel veel uit hoor, maar omdat ik steevast verbeterde versies heb ingezonden, staat er nu soms wel 3 of 4 x dezelfde foto in het album. Zou wel fijn zijn als we zelf invloed hadden op wat daar wel of niet in staat. Zou een 'verwijderen' knop toch nog een mogelijkheid zijn?

De truc gaat over het persoonlijk album. Foto's in het verbeteralbum/tijdelijk album hebben vaak wel meer dan 25 views. Als je de truc oprekt naar alles met minder dan 100 views, heb je het gros van de foto's uit het verbeteralbum wel te pakken. Maar gooien we daarmee niet ook foto's uit het verzamelalbum weg? Hoe erg zou dat zijn? Foto's met minder dan 100 views zullen hoe dan ook geen speciale foto's geweest zijn. Wat denken jullie van het verwijderen van alle foto's met minder dan 100 views?
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 11:37    Post subject:
josephine wrote:
Mijn dwergarend is helemaal niet overgezet: https://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=330333
Die heeft toch redelijk wat nominaties dacht ik

Het klopt. Op dit moment zijn alle foto's groter dan 800 pixels overgezet. Ik heb nog het verzoek gedaan ook alle foto's met meer dan 10 nominaties mee te nemen. Anders gooi je heel wat (kleine) pareltjes weg.
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 11:41    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Krijn Dijkema wrote:
Die 'truc' om bij het overzetten af te komen van de foto's in het tijdelijk album is dan bij mij mislukt, want er staan diverse van mijn (helaas vele) afgekeurde foto's van mij op de nieuwe site op mijn persoonlijke pagina. Maakt me niet zo heel veel uit hoor, maar omdat ik steevast verbeterde versies heb ingezonden, staat er nu soms wel 3 of 4 x dezelfde foto in het album. Zou wel fijn zijn als we zelf invloed hadden op wat daar wel of niet in staat. Zou een 'verwijderen' knop toch nog een mogelijkheid zijn?

De truc gaat over het persoonlijk album. Foto's in het verbeteralbum/tijdelijk album hebben vaak wel meer dan 25 views. Als je de truc oprekt naar alles met minder dan 100 views, heb je het gros van de foto's uit het verbeteralbum wel te pakken. Maar gooien we daarmee niet ook foto's uit het verzamelalbum weg? Hoe erg zou dat zijn? Foto's met minder dan 100 views zullen hoe dan ook geen speciale foto's geweest zijn. Wat denken jullie van het verwijderen van alle foto's met minder dan 100 views?


Ik vind 100 views wel een erg hoge ondergrens. Er kunnen immers meerdere redenen zijn dat ook een mooie foto door omstandigheden niet veel views krijgt. B.v. een vakantieperiode.

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Krijn Dijkema
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 67
Joined: 17 Dec 2003
Posts: 79
Location: Loppersum
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 13:15    Post subject:
Erna Koelman wrote:
Vincent Vuik wrote:
Krijn Dijkema wrote:
Die 'truc' om bij het overzetten af te komen van de foto's in het tijdelijk album is dan bij mij mislukt, want er staan diverse van mijn (helaas vele) afgekeurde foto's van mij op de nieuwe site op mijn persoonlijke pagina. Maakt me niet zo heel veel uit hoor, maar omdat ik steevast verbeterde versies heb ingezonden, staat er nu soms wel 3 of 4 x dezelfde foto in het album. Zou wel fijn zijn als we zelf invloed hadden op wat daar wel of niet in staat. Zou een 'verwijderen' knop toch nog een mogelijkheid zijn?

De truc gaat over het persoonlijk album. Foto's in het verbeteralbum/tijdelijk album hebben vaak wel meer dan 25 views. Als je de truc oprekt naar alles met minder dan 100 views, heb je het gros van de foto's uit het verbeteralbum wel te pakken. Maar gooien we daarmee niet ook foto's uit het verzamelalbum weg? Hoe erg zou dat zijn? Foto's met minder dan 100 views zullen hoe dan ook geen speciale foto's geweest zijn. Wat denken jullie van het verwijderen van alle foto's met minder dan 100 views?


Ik vind 100 views wel een erg hoge ondergrens. Er kunnen immers meerdere redenen zijn dat ook een mooie foto door omstandigheden niet veel views krijgt. B.v. een vakantieperiode.

Groet, Erna



Ik denk dat je met een ondergrens van 50 er de grootste blub wel uit haalt en is m.i. het juiste midden in deze altijd wat arbitraire afweging
_________________
Voornamelijk Sony en Olympus spullen
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 13:18    Post subject:
Nog eens wat zorgvuldiger gekeken.

Je ziet globaal:
99% van de foto's in het verzamelalbum heeft meer dan 100 views. 1% zit op 75-100.
94% van de foto's in het verbeteralbum heeft minder dan 50 views, 6% zit in de categorie 50-75.
4% van de foto's van de maandopdracht zit op 50-75, 31% op 75-100 en de rest boven de 100.

Als je de grens op 100 zet, gooi je ook veel maandopdracht foto's weg.

Ik denk dat 50 views een betere grens is. 6% van de foto's uit het verbeteralbum blijft dan staan, maar dat waren blijkbaar ook foto's die relatief veel aandacht of discussie trokken. prima.

Als extra filter kunnen we 1-1-2023 meegeven, want oudere foto's waren toch al verdwenen uit het verbeteralbum (automatisch gewist).
Back to top
Reply with quote
 
Gert-Jan Cromwijk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 53
Joined: 02 Jul 2007
Posts: 528
Location: Nunspeet
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 15:05    Post subject:
Categorie klein leed: ik snap weinig van de weergegeven brandpuntafstanden.
420/1
600/1
500
12380/100

Zou dat eenvoudiger en eenduidiger kunnen? Automatisch, of met de hand ingevuld door de fotograaf?

Als er een belletje/push oppopt lijkt het me handig dat je dan direct naar de betreffende melding wordt gestuurd ipv via je dashboard.

GJ
_________________
www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 16:07    Post subject:
Nou, goed nieuws, de reacties op het artikeltje over de MO zijn zichtbaar.
Als dat nou bij de volgende reacties meteen zichtbaar gaat zijn is dat in elk geval opgelost.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Truus Aletta Maan
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 71
Joined: 03 Jan 2017
Posts: 274
Location: Oosterstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 19:10    Post subject:
Ik heb maandag een foto aangeboden voor de nieuwe site, maar hij verschijnt maar niet. Niet op de home page en niet in de verbeter album. Ik heb wel op de knop in moderatie gedrukt. Gaat er iets fout?
Truus
_________________
Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 6 of 10


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum