Posted: Tue 02 May 2006, 12:54 Post subject: Slechte /Bewogen fofo,s van Canon A 620
Beste Birtpixxers
zijn er onder jullie mensen die er varing hebben met de canon A 620
ik zelf heb er een half jaar geleden een gekocht .met niets anders dan bewogen foto,s.eerder had ik de canon A 60 niets geen problemen.
alleen wat pixel stuctuur,maar wel scherp.ik wil de beter dus bijna zonder pixelstructuur en zie daar de canon A 620 kwam uit.met 8 miljoen pixxels wow dacht ik da,s kat in het bakkie.kopen dat ding.immers de A 60 was ook goed.dus deze kan alleen maar beter zijn.AUW niet dus.in middels is hij van de steiger van ons in aanbouw zijn de huis gevallen dag garantie en zeer waarschijnlijk ook dag camera. nu heb ik mij laten vertellen dat je voor € 115 de camera bij Cannon kunt laten updaten.mijn vraag is zijn er mensen die soort gelijken ervaringen hebben en of het de moeite en het geldt waard is.of kan ik mijn geld beter aan een leica D- lux 2 uitgeven of aan zijn look a like broerdtje. wie kan mij wat goede adviezen geven in deze .ik heb al wel de Apo telefvit 77 van leica en hoop hier mee vogels te gaan foto graveren als ons huis klaar is.ik heb er dan eindelijk wat tijd voor.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum