Ik weet geen goeie hutten voor je, maar ik heb wel een berichtje gezet op het vogelkijkhut forum. Misschien dat ze het wel een goed idee vinden om bij iedere hut op de vogelkijkhut.nl site aan te geven of er goed te fotograferen is. _________________ Jos Welbedacht
Groningen
Posted: Wed 24 May 2006, 19:39 Post subject:
Veel vogelkijkhutten lijken juist zo ontworpen te zijn dat ze onmogelijk zijn om uit te fotograferen en zelfs het kijken naar vogels je de nodige rugpijn op kan leveren, maar........
Vanuit de vogelkijkhut in de Amsterdamse waterleidingduinen
(http://www.vogelkijkhut.nl/vkh_info.php?id=300) maak je vooral in de winter kans op roerdompen en waterrallen voor de kijkhut.
In het Noord-Hollands duinreservaat zijn diverse kijkhutten waar je met een gezonde dosis geluk best fraaie vogelfoto's kunt maken.
Mijn favoriete hutten zijn in Flevoland:
Lepelaarhut - Lepelaarplassen voor ijsvogel, eenden en aalscholvers.
De Kluut - Oostvaardersplassen voor kluut, watersnip, lepelaar, grote-en kleine zilverreiger, kleine plevier, oeverloper (en wilde zwanen in winter).
De hutten de Krakeend en de Poelruiter in het Oostvaardersveld - Lelystad voor ijsvogel, eenden, dodaars etc.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum