Gender: Male Age: 62 Joined: 21 Jan 2006 Posts: 41 Location: Ter Apel
Posted: Tue 09 May 2006, 16:11 Post subject: strepen op foto's D200
Ik heb net mijn 2,5 maanden oude D200 naar INCA gebracht om te laten nakijken. Een paar weken geleden had ik opeens een foto met een blauwe streep die verticaal door de (liggende) foto liep. Aan de linkerzijde was de streep scherp begrensd, rechts liep hij vaag over in het beeld. De kleuren aan de rechterzijde van de streep waren ook anders dan in de rest van de foto. Afgelopen week bleek dat er meerdere foto's dit soort strepen hadden, nu ook rode strepen en soms meerdere (blauw en rood).
De T.D. van INCA gaat het probleem bekijken en meldde mij dat dit voor hun een onbekend fenomeen is. Er blijkt ergens op internet wel eens melding te zijn gemaakt van strepen op foto's met de D200 maar dat was een ander soort probleem volgens INCA.
Ik ben benieuwd of deze klacht bij een van de andere (Nikon) gebruikers bekend is!
Groeten,
René. _________________ Nikon D300, Nikkor ED 600mm f/5.6, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF, Nikon TC-1.4 E II converter, Manfrotto 680B monopod met 393 kop, scandisk extreme III 4 GB kaart.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum