Helaas is onze camera, CP 4500, afgelopen vakantie gestolen. We zijn al druk op zoek naar een nieuwe, maar er lijken niet zo heel veel mogelijkheden te zijn.
Zelf zijn we nu uitgekomen op de Fuji finepix e900. Heeft er iemand ervaring met deze camera?
Andere camera's die wij gevonden hebben zijn de Nikon CP 7900, Nikon CP P1 en P2. Iemand hier ervaring mee?
Heeft iemand suggesties en/of ervaringen met andere mogelijkheden?
We digiscopen trouwens op een Leica Apo TV 77.
We horen het graag,
Ruben en Jorrit Vlot _________________ Canon 50D met Canon 400mm 5.6.
(Voorheen Digiscoping met Leica Apo TV 77 en Fuji FP E900)
Age: 62 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 4620 Location: Zoetermeer
Posted: Sat 02 Sep 2006, 19:51 Post subject:
Ik had met de fuji e900 problemen om uit de hand te digiscopen met mijn leica televid met 20 wide oculair, terwijl dat met mijn sony kinderspel is. Mogelijk dat de camera verkeerd stond ingesteld. Ook heb ik hem nooit met digiscoopadapter geprobeerd. Dus als je voor de e900 gaat controleer dan wel of deze goed met de leica samenwerkt.
Marcel _________________ Leica APO Televid zoom 25-50 met Olympus OM D-E M10 mark iii 14-42 mm pancake lens en 45 mm lens.
Olymous OM D-E M1 mark iii Zuiko 300mm F4 met 1.4 converter.
Age: 62 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 4620 Location: Zoetermeer
Posted: Sat 02 Sep 2006, 20:27 Post subject:
Twee keer inzoomen is normaal voor een zoomoculair dus op jouw kowa werkt hij wel. _________________ Leica APO Televid zoom 25-50 met Olympus OM D-E M10 mark iii 14-42 mm pancake lens en 45 mm lens.
Olymous OM D-E M1 mark iii Zuiko 300mm F4 met 1.4 converter.
In september (tiens, dat is nu dus) zou er van Canon ook een A640 op de markt worden gebracht. Maar gezien de vignetering met de A620 is de kans groot dat dit met de 640 ook wel problemen zal opleveren.
Van Nikon komt ook de Coolpix S10, weer met swivel-design, meer megapixels, maar geen filterdraad en geen manuele instelmogelijkheden. Zal dus ook niet geschikt zijn. 't Is altijd iets met die nieuwe fototoestellen. _________________ www.zondervleugels.be
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum