Age: 65 Joined: 05 Jun 2004 Posts: 349 Location: Maarssen
Posted: Sat 30 Oct 2004, 17:07 Post subject:
Hoi Marjolijn,
Je zou even de contacten op objectief en camera kunnen reinigen. Dat wil nog wel eens helpen.
Ik zag dat iemand reclame maakte voor zijn Canon-site. Misschien is het daar bekend.
Je kunt ook kijken op http://www.robgalbraith.com/ubbthreads/ubbthreads.php. Hier komen professionele fotografen van uit de hele wereld. Het is wel een eigengereid zooitje, maar er zit onvoorstelbaar veel kennis. Kijk op het Canonforum of dat over objectieven.
Marjolijn, een vriend van mij heeft hetzelfde of in ieder geval zeer soortgelijk probleem met zijn 100-400 en gaat zijn lens opsturen naar Canon. Ik zal vragen of hij reageert. Groet. Arie
Marjolijn, ik heb het zelfde probleem met mijn lens gehad en dan vooral in de IS 2 stand. De lens is naar Canon (Etabass Roosendaal) gegaan waarna ik na 5 weken wachten en de nodige telefoontjes een nieuwe heb gekregen. Ik weet van nog iemand dat hij zijn lens voor dit probleem heeft terug gestuurd en die is ondertussen al 8 weken weg.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum