Posted: Wed 04 Oct 2006, 7:21 Post subject: Bigma 50-500 EX DG Nikon
Aangezien ik sinds een tijdje ben overgestapt naar ander glaswerk (120-300 2.8 ). Bied ik mijn bigma hier te koop aan.
Om gelijk even een aantal zaken die tot op heden via de mail heb binnengekregen te vermelden :
- Nee het is niet dat model met standaard backfocus
- Nee het is niet dat model met standaard frontfocus
- Nee het is niet dat model met de verf en AF problemen
- Nee het is niet dat model met OS :>
- Het was dat model van het zoomlock schuifje. Uiteraard al gerepareerd en nu weer perfect werkend.
Het is die versie die je op je eigen camera aansluit en dan uitvoerig test voordat je kan oordelen en betalen.
(sorry voor het sarcasme maar ik ben de 2 knaak 50 marktplaatskoopjesjagersmentaliteit gelijk even goed beargumenteerd aan het uitroeien )
Glas is 100% krasvrij en verder is het geheel in goede staat.
Tasje,statiefgondel zijn aanwezig. Voor de doos zou ik even de opslag in moeten duiken maar volgens mij heb ik die zelfs nog.
De lens was op 29 aug een jaar oud en de bon is aanwezig.
Je kan me mailen voor foto's.
De vraagprijs is 675 maar je bent vrij om een bod te doen.
Ik stuur helaas niets op ivm slechte ervaringen hiermee. Testen is overigens altijd mogelijk nadat je een bod gedaan hebt.
Regio Rotterdam driehoek Moerdijk/Denhaag ben ik eventueel bereid om langs te rijden met de spullen omdat ik daar regelmatig kom.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum