Posted: Tue 10 Oct 2006, 21:02 Post subject:
Roijmans in Budel (da's nog nčt geen België) heeft adapters voor de Fuji E900, in elk geval voor Leica en Swarovski. Geen idee of ze er ook hebben die op een Kowa passen.
Ik gebruik altijd een 20-60× zoom-oculair en heb geen ervaring met een 32×. De hogere zoomwaarden zijn meestal niet nuttig (zeker niet als je een MOOIE foto wil maken). _________________ Fuji FinePix E900 / Leica AT 62 / zoom-oculair (16–48×); na juni 2007 Nikon Coolpix P5000.
in principe is een vast oculair beter geschikt. De kwaliteit is beter, er komt meer licht en je beeldhoek is groter, waardoor er minder snel vignettering optreedt
Ik weet echter van Rico Otten dat hij niet goed overweg kan met het 32x oculair van KOWA. Ik heb altijd met het zoomoculair gedigiscoopt naar tevredenheid. Dat is de andere kant van het verhaal.
ALs je de kowa adapter neemt, dan moet je een extra stuk toevoegen aan de adapter als je met het zoomoculair gaat digiscopen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum