Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats

[TE RUIL] LowePro minitrekker AW voor computrekker AW

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 21 Nov 2006, 10:39    Post subject: [TE RUIL] LowePro minitrekker AW voor computrekker AW
Sinds ik in het bezit ben gekomen van een LowePro Nature Trekker AW voor al mijn gear raakt mijn vertrouwde minitrekker wat in de vergetelheid. Echter, ik heb bedacht dat ik deze wel wil ruilen met iemand voor een computrekker. Wat fotoformaat is hij dan hetzelfde maar kan mijn laptop er ook bij in en heb ik een leuke dagelijkse rugzak met wat basismateriaal.

Dus wie heeft de computrekker AW (niet de plus) en wil deze wel ruilen met mijn prachtige minitrekker AW (forest green). Wat fotoinhoud betreft zijn ze exact gelijk, alleen heeft de minitrekker dus geen laptop vak (en is dus wat minder dik). Wat nieuwprijzen ontlopen ze mekaar niet veel (iets van 125 voor de minitrekker tegen 139 voor de computrekker).

Mijn minitrekker is van begin dit jaar (dus nog geen jaar oud) en in prima staat. Regenhoes is perfect, rits doet het prima, alle tussenschotjes aanwezig, etc. etc. etc.

Dus wie oh wie vindt de computrekker bij nader inzien toch te groot en wil wel ruilen... (evt. met een beetje bijbetalen afhankelijk van de staat)
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum