Even als jonge vogelaars onder elkaar,
Een combinatie van een telescoop/verrekijker en een digitale compact camera als de canon powershot a400 kan heel goed vind ik.
Door de lens van de camera gewoon tegen de kijker te houden krijg je opzich wel goede foto's, die eventueel echt mooi te maken zijn met een bewerkingsprogramma. Een nadeel is dat je de camera goed stil moet houden om een scherpe foto te krijgen, daarom is het verstandig om een camera te kiezen waarbij de lens uit steekt en niet(zoals bij vele camera's van Sony) een waar de lens in de camera zit, of er eigenlijk tegen aan zit.
Mijn mening is dat zo'n Spiegelreflex camera van 800 euro niet altijd nodig is. Ik denk dat de combinatie van de canon ps a400 en een kijker wel kan, maar ik weet het niet helemaal zeker maar zelfs met mijn webcam kan ik beeld krijgen door de telescoop.
Denk goed na voor dat je de camera koopt en het beste is om in de winkel naar informatie te vragen of een kijker mee te nemen naar de winkel, en dan vragen of je even mag testen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum