Posted: Thu 03 May 2007, 21:59 Post subject: Voorinschrijving birdpix deel 3 start volgende week!
Volgende week start de voorinschrijving voor birdpix deel 3. De keuze van de foto's en enkele nieuwigheden hebben de nodige tijd gekost, maar het resultaat mag er opnieuw zijn! Volgende week kun je een eerste preview bekijken.
Tevens kondig ik hierbij aan dat we iets heel spectaculairs met de cover van het boek gaan doen. Ben je nieuwsgierig naar wat dat zal zijn? Lees het volgende week!!
De boekpresentatie vindt plaats op 8 juni (1 week voor vaderdag ) in het Museon in den Haag. Hans Dorrestijn zal het eerste exemplaar in ontvangst nemen. Als je een boek bestelt kun je hierbij aanwezig zijn (tot het vol is).
't Is dan toch zeker wel in de avond ?
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D en 5D. Divers glaswerk
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Gender: Male Age: 67 Joined: 05 Jun 2005 Posts: 380 Location: Diksmuide (W.Vl) Belgium
Posted: Fri 04 May 2007, 19:26 Post subject:
Ongelukkige keuze voor wat betreft het tijdstip! Waarom kan dat niet in het WE of op de vrijdagavond?
groet, Rudi _________________ Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Gender: Male Age: 47 Joined: 04 Oct 2004 Posts: 124 Location: Herkenbosch
Posted: Tue 08 May 2007, 9:05 Post subject:
Hee Daan,
Mogen we raden wat er met de cover gebeurd?
Maak er een wedstrijd van!
(..... volgens mij heb ik namelijk een idee wat er gebeurd, en ik zou dat erg geinig vinden ) _________________ Canon 40D, Sigma 50-500 EX DG, Sigma APO 400 mm f5.6, Sigma 18-125 DG, SLIK-master-statief
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum