Posted: Wed 21 Mar 2007, 17:54 Post subject: Zandvrij fotograferen aan 't strand
Goeiedag iedereen, ik ben hier relatief nieuw en hou me nu een klein jaartje bezig met vogelfotografie. Mijn foto's zijn nog niet van die kwaliteit dat ik ze hier post, daar is het nog even op wachten. Nu had ik wel een vraag ivm fotograferen in zanderig milieu. Concreet heb ik het hier vooral over fotograferen in stuifzand, niet op het natte zand, op een trektelpost aan de kust bijvoorbeeld, in de duinen,... Ik vroeg me af hoe jullie je apparatuur beschermen tegen al dat opwaaiend zand. Trekken jullie beschermhoezen over de lenzen of camera of hebben jullie andere tips ivm dit onderwerp. Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Gender: Male Age: 41 Joined: 07 Jan 2005 Posts: 71 Location: Barneveld
Posted: Thu 22 Mar 2007, 0:23 Post subject:
Hoi,
Ik gebruik altijd een hoes om mijn objectief. Naast bescherming tegen vuil en vocht is het gelijk ook camouflage. Verder kan je voorzover ik weet niks doen tegen zand. Gewoon zorgen dat je de camera niet teveel in de zandstorm houd.
Gr, Bart _________________ Canon EOS 350D met EF 300/f4.0L IS USM + tc 1.4x II
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum