Posted: Sat 24 Mar 2007, 18:33 Post subject: De 300D heb ik nu
,maar wil een stapje verder,en dacht aan de 30D, als dit al een goede keuze zou zijn.
Maar wil daarbij ook een lens, die niet enkel voor vogels zou dienen maar natuur in het algemeen.
Ik heb al de Sigma 70-300 Apo macro, maar ik denk dat er betere lenzen zijn, die misschien iets duurder zullen zijn.
Met de 300D heb ik nu een 2000 tal foto's en daarvan zijn er bitter weinig echt scherp,zelfs op statief,dus wil ik wel eens het betere toestel en dito lens.
Mogelijk dat ik enkele tips van de keners kan krijgen.
Ben al veel aan het zoeken geweest, maar ben nog niet echt zeker..als onzekere.. _________________ 300D
Je zult de verbetering vooral moeten zoeken in je lens, de camera is niet de zwakste schakel. Over lenzen staat er voldoende geschreven op dit forum, ga naar zoeken en kies dan zoeken in forum.
Verder is het ook vooral een kwestie van trial en error, heel veel fotograferen dus. Ook al is je materiaal nu beperkt, later pluk je daar de vruchten van!
Succes!
Bedankt,
Denk dat u wel gelijk kan hebben, maar voor de digitale revolutie had ik een Canon AE1, waar ik duizenden dia's mee maakte, en daar was de mismarge toch beduidend minder.
Zal toen wel en de betere lens gelegen hebben.
Eigenlijk vind ik de kitlens ook niet je dat, maar het is de fotograaf die het in de hand heeft, en dan kan ik niet beter .
Wordt stilaan oud zeker... _________________ 300D
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum