Posted: Mon 04 Jun 2007, 8:37 Post subject: VEROCHT Kangrinpoche balhoofd (Arca Swiss B1)
Te koop Kangrinpoche balhoofd type NB1-B.
Dit is de duurste uitvoering en is volledig vergelijkbaar met een Arca Swiss balhoofd (kopie). Te gebruiken met een Wimberley sidekick of natuurlijk gewoon los. Boterzacht! Hij is voorzien van een Benro quick release plaat. Bijgesloten foto is een kopie van de wwww.kangrinpoche.com website (helaas alleen chinees) en is een foto van het nieuwere type. Deze zijn niet voorzien van het quick release systeem (tegen meerpijs erbij te kopen), zoals dezewel is uitgevoerd.
Eventueel meer info te verkrijgen via: www.kangrinpoche.de. Hier staan alleen de "kleinere" typen op. Maar krijg je wel een idee van de kwaliteit en de prijzen!
Door het monteren en de-monteren van de camera beschadig je de baseplaat een klein beetje. Deze paar krasjes zijn de enige beschadiging die het balhoofd heeft. Wordt geleverd inclusief pouch en doos! Balhoofd verkeerd in absolute nieuwstaat!
Doe hem weg en al mijn andere vogel/wild apparatuur omdat ik er achter kom dat het "mijn ding niet is"!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum