Gender: Male Age: 58 Joined: 25 Jun 2007 Posts: 15 Location: Almere
Posted: Fri 29 Jun 2007, 9:17 Post subject: Hahnemühle German Etching 310 grs Fine Art Paper aangeboden
Voor de birdpixers onder jullie die hun mooiste portfolio-foto's, of expositiewerk graag op Fine-Art Aquarel papier afdrukken heb ik een mooie aanbieding :
Voor een grote klus heb ik bij de Hahnemühle fabriek in Duitsland speciale vellen laten aanmaken van het German Etching 310 grs. papier op formaat 92 x 130 cm.
Daar deze klus maar deels is doorgegaan heb ik nu overvoorraad, en deze vellen bied ik nu onder mijn inkoopprijs aan :
10 euro voor een vel van 92x130 cm.
Indien je een rotatrim mes hebt, met lengte 1.37 kan je uit deze vellen elke maat zelf snijden die je maar wenst.
Indien je een groot vel door mij schoongesneden wilt hebben tot kleinere vellen rond A-3 of A2 formaat, of bijvoorbeeld panoramaformaat 42x130, of iets anders kan dat op verzoek ook.
Er gaan 8 stuks van ( bijna ) A3+ uit een vel ( E 1,25 p.st )
óf 9 stuks A3 formaat uit zo'n vel. ( E 1,11 p.st. )
Voor het schoonsnijden van een vel tot exacte kleinere formaten reken ik je 2,50 per vel.
Deze prijzen liggen dik 50% lager t.o.v. waar je het bij de goedkoopste aanbieder op internet voor kan krijgen.
Verzendkosten afhankelijk van afname.
German Etching is prachtig aquarelpapier, met een mooie fijne aquarelstructuur en fluweelachtige uitstraling, geeft door de ongeevenaarde coating hele mooie diepe zwarten, en diepe kleurverzadiging.
( Heeft niet voor niets dit jaar de TIPA award voor het beste digital fine art paper gewonnen... )
Kan zowel op dye als pigmentprinters gebruikt worden.
Zie voor specs de site van Hahnemühle : http://www.hahnemuehle.com/index.php?mid=401&lng=en&pkat=318 _________________ Nikon D200 - Nikon VR 18-200 F3.5/5.6 - Sigma 50-500 F4/6.3 Sigma 10-20 mm F4/5.6 Nikon SB-800 speedlight - Velbon statief + Monopod
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum