Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Techniek: fotografie en nabewerking

snap shot adaptor van Swarovski

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 11 Jul 2007, 18:25    Post subject: snap shot adaptor van Swarovski
Misschien wel interressant:
Ik was vandaag in de vogelbescherming winkel, lekker verrekijkertjes kijken. Maar ik had zowaar ook een primeur! Althans volgens de verkoper. Gister was er iemand van Swarovski langsgekomen met een snap shot adaptor. En ik was de 1e klant die m zag :D. Vogelbescherming NL had m als eerst omdat het de grootste Swarovski dealer van Europa is. Binnekort krijg je zo n snap shot adaptor bij aankoop van een EL kijker van Swarovski (in ieder geval bij de Vogelbescherming). Allemaal heel leuk, maar wat is het nou?
Het ding werd ook even mooi gedemonstreerd, en ik was serieus onder de indruk. Het is een heel eenvouding ding, een rond ding, lijkt een beetje op zo'n dure digiscoop adaptor. Je klikt m op het oculair, stopt het lensje van je compact cameraatje dr in, vast draaien en klikken maar! Zag er leuk uit en je kan er leuk mee fotograferen, cameraatje door het ene oculair, kijken door het andere en scherpstellen. Maar werd er nadrukkelijk bij gezegd, het is niet bedoeld om kwaliteits foto's te maken. Een ideaal ding als je het mij vraagt, geen gezeul met enorme toeters en toch je bewijsplaatje, zelfs in vlucht!
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Techniek: fotografie en nabewerking

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum