Posted: Mon 02 Jul 2007, 12:47 Post subject: Rode wouwen en Wales
Hallo!
Ik was afgelopen weekend voor werk in Wales en had de zaterdagmiddag vrij en dus vliegensvlug naar Rhayader gereden om het voederen vd rode wouwen te mogen bekijken van dichtbij. Daar aangekomen werd ik opgewacht door een vriendelijke meneer die me ih kort uitlegde hoe de farm was ontstaan. Nu blijken er zo'n 600 paartjes in Wales te broeden en 1/6 komt een biefstukje eten om 15.00 uur plaatselijke tijd.
Als je id door hun opgezette houten schuilhutten zit zie je enkele wouwen om 14.50 maar in 2 minuten tijd ziet het zwart van deze fantastische vogels!! Ongelofelijk je weet niet waar ze vandaan komen!! Zeker zo'n 100 wouwen gezien op korte afstand maar dit niet alleen, buizerds reigers en noem maar op.
Voor de fotografen natuurlijk fantastisch. De man naast me had met zijn Sigma 300/2,8 500 foto's geschoten, de één mooier dan de ander!!
En ik? Ik had mijn apparatuur thuis liggen, want was er voor werk.
Mijn nagels zijn nog nooit zo afgebeten...
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum