Posted: Wed 04 Jul 2007, 12:55 Post subject: Gevraagd: Canon 300 F4 L IS
Wie kan me op weg helpen. Heeft iemand deze ergens voor een mooi bedrag gezien, of heeft iemand deze lens en wil hij/zij deze verkopen dan houd ik me aanbevolen. Graag reactie via PB.
groet,
Elbert _________________ Canon DSRL: ouder spul
Ik ben zelf ook geruime tijd opzoek geweest naar deze lens en heb uiteindelijk besloten om deze toch nieuw aan te schaffen.
Mijn reden was daarvoor voor rond de 900 euro vind je de lens 2de hands. Ik heb mijn lens met aftrek van de cashback nu nieuw voor 1050 euro. En ik heb er nu ook nog garantie opzitten .
De cashback van canon is nog tot eind juli.
Ik heb wel op alle sites van winkels die deze lens verkopen en voor mij kwam www.touchdown-photo.nl als goedkoopste uit de bus plus een hele snelle en zeer goede service .
Posted: Wed 04 Jul 2007, 22:41 Post subject:
Op de Canon website staat een andere datum:
De producten dienen tussen 1 april 2007 en 30 juni 2007 aangeschaft te zijn.
Het aanvraagformulier voor de Cash Back dient uiterlijk 31 juli 2007 te zijn verzonden.
Bart.
p.s. Ik heb ook goede ervaringen met Touchdown photo. _________________ Canon eos 20D/40D, 300/4.0Lis, 500/4.0Lis, 1.4x en 2.0x extender II.
Posted: Thu 05 Jul 2007, 6:31 Post subject:
Hoi Annette en Bart, bedankt voor de informatie! Ik kan hier zeker wat mee!
Edit
Inmiddels heb ik een bestelling gedaan voor een nieuwe.
Dus allen.... bedankt voor de aandacht.
groet
Elbert _________________ Canon DSRL: ouder spul
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum