Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Apparatuur


Nieuwe camera kopen
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Bart van Buren


Gender: Male
Age: 40
Joined: 07 Jan 2005
Posts: 71
Location: Barneveld
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 10 Jan 2005, 18:02    Post subject: Nieuwe camera kopen
Hallo,
Ik wil binnenkort een digitale spiegelreflexcamera kopen. Kan iemand mij eenvoudig uitleggen wat belangrijke functies zijn waar ik op moet letten. Ik heb totaal geen verstand van al die termen die ik allemaal tegenkom. Deze vraag zal hier wel vaker gesteld worden maar als ik alle informatie bij elkaar moet zoeken kom ik er niet uit.
Ik ben ook wel benieuwd naar prijzen van body's en lenzen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt.

groeten Bart.
Back to top
Reply with quote
 
Jacob


Gender: Male
Age: 42
Joined: 01 Jan 2004
Posts: 248
Location: Amsterdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 10 Jan 2005, 18:54    Post subject:
Hallo Bart,

misschien moet je je wensen en je budget vermelden dan kunnen we er misschien wat meer over zeggen.

Alhoewel ik geen DSLR heb weet ik er wel het een en ander van af, voor een groot deels namens BP maar tijdschriften het internet bieden eigenlijk alles wat je wil weten. Het kost wel even wat tijd maar het loont wel heel erg om er wat van te weten voordat je geld gaat uitgeven!

Als je eenmaal min of meer een keuze hebt gemaakt is dit een zeer goeie review site www.dpreview.com

Jacob
_________________
Nikon D200 met AF-S 300mm f4 en 1.4 converter
Back to top
Reply with quote
 
Bart van Buren


Gender: Male
Age: 40
Joined: 07 Jan 2005
Posts: 71
Location: Barneveld
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 10 Jan 2005, 20:05    Post subject:
Hoi,