Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Apparatuur

NIKON Coolpix 8800 met teleconverter. Welke kiezen ?

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 15 Jul 2007, 22:35    Post subject: NIKON Coolpix 8800 met teleconverter. Welke kiezen ?
Ik heb recent een tweedehands Nikon Coolpix 8800 gekocht van een vriend. Het is ook niet mijn bedoeling om dit toestel snel van de hand te doen want het ligt me goed.
Ik hou me voornamelijk bezig met landschaps- en dierenfotografie. Vogels interresseren mij vooral.
Om die redenen overweeg ik om een teleconvertor aan te kopen maar ik zoek reeds een ganse dag op internet waardoor ik bijlange niet meer de bomen door het bos zie Embarassed
Ik zie grote prijsverschillen tussen bijvoorbeeld Raynox DCR-1540 PRO 1.54X en Nikon TC-E17DE. Daarbij komt dat deze teleconvertors klaarblijkelijk moeilijk te vinden zijn, vooral Nikon TC-E17ED is bijna nergens meer te koop, of vergis ik mij ?
Ik speel ook met de idee om eventueel een Raynox DCR 2020PRO 2.2X High Difinition eens nader te bekijken.
En nu komt het hé.
Zijn er mensen die me goede raad kunnen geven en eventueel zeggen waar wat te kopen is. Of eventueel ervaring hebben met het één of het ander.Alvast dank.

Birdpix.nl Forum Index -> Apparatuur

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum