Gender: Male Age: 52 Joined: 10 Jun 2007 Posts: 5 Location: Den Helder
Posted: Tue 14 Aug 2007, 11:44 Post subject: Geen enkele reactie?
Hallo vogelaars;
Het valt me op dat ik geen enkele reactie heb gehad op deze lens. Waar heeft dat volgens jullie mee te maken? Is de prijs te hoog? De lens is slechts een paar maanden oud en nieuw van uiterlijk.
Of is dit misschien niet de meest geschikte lens voor het 'schieten' van vogels?
Ik hoop op een reactie...
Gert _________________ NIKON D80 + 18-135mm kitlens
Posted: Tue 14 Aug 2007, 15:39 Post subject: nikon lens
hoi googem
wel misschien zijn er weinig nikon gebruikers onder de birtpixers . als je ziet wat een nikonlens kost schrikje je wezeloos .tevens vind ik de nikons vrij hard tekenen , maar dat is een persoonlijke smaak en mening .of en dat kan ook ze zijn opvogeljacht of gewoon op vacantie .
Posted: Tue 14 Aug 2007, 16:20 Post subject: nikonlens
oei daar vraag je me wat . je kunt misschien op fotoapparatuur.nl kijken.
en je daar aanmelden . kun je gelijk een gratis advertentie zetten .kans is groot dat je daar wel de juiste doelgroep bereikt die jou lens misschien wil kopen .
Posted: Tue 14 Aug 2007, 17:52 Post subject: Re: nikon lens
Leo wrote:
wel misschien zijn er weinig nikon gebruikers onder de birtpixers .
Er zijn genoeg NIKON gebruikers. Het nadeel aan deze lens is m.i. de lichtsterkte, maar er zijn er die het voldoende vinden. Je kunt er geen teleconverter meer tussenzetten. De prijs is redelijk. Ik weet niet hoe deze lens er bij testen uitgekomen is?
Hans _________________ Nikon F100; Nikon D70s: NikonAF-S 70-300 mm/4.5-5.6 G IF VR; Sigma 17-70 mm 2.8-4.5 DC Macro, Nikon AF-S 28-70 mm 2.8 D; Nikon AF 85 mm 1.8 D, Gitzo1348mk2, Wimberley-head; Manfrotta 560B monopod
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Tue 14 Aug 2007, 19:11 Post subject:
ik heb zeer onlangs deze 80-400 op birdpix verkocht. Op foto-apparatuur stonden er toen meer.
Het is een kwestie van mazzel - of pech - dat net iemand iets nodig heeft - of net niet.
Volgens mij een van de optisch betere zoomlenzen in deze prijsklasse / bereik / lichtsterkte. nadeel is niet al te snelle autofocus op camera's als d70 en zo (maar al heel wat redelijker op een d200).
je prijs ligt vrij dicht bij de nieuwprijs - nieuw heeft meer garantie.
Gender: Male Age: 72 Joined: 22 Jun 2009 Posts: 8 Location: Belgie (Limburg)
Posted: Sun 18 Aug 2013, 7:15 Post subject:
Beste
De nieuwprijs van de 80-400 Ligt momenteel lager dan je vraagprijs. Ik denk dat dit de reden is dat er zich weinig liefhebbers melden. _________________ https://www.fotografie-etienne.be/
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum