wij hebben na orientatie over wat het beste zou zijn een officiele panasonic teleconvertor gekocht ad rond € 250, - !
de resultaten vallen tot nu toe tegen. er zit geen handleiding bij.
bij de automatische stand laat de scherpte vaak veel te wensen over ( bij gebruik van de convertor). mogelijk moeten we de handinstellingen gebruiken maar dat neemt meer tijd om dat uit te proberen. wij hebben nu onze convertor uitgeleend aan een meer professionele fotgraaf ( waarvoor de Canon fysiek te zwaar werd) en we hopen met een paar weken te horen of de convertor goed te gebruiken is of dat wij iets verkeerd hebben gedaan.
ik zou bijna zeggen , ik zou dat ding wel weer kwijt willen maar zover zijn we nog niet. mijn advies is dus: wacht nog even af. informeer eventueel even bij mij na een maand of zo.
groeten guido _________________ onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
de olympus tcon 17 wordt veel genoemd. Deze kost de helft van een panasonic conferter en zou net zo goed zijn. Tussen de €100,- en de €120,- zijn ze te koop. Je moet er dan alleen een tussenring bij kopen. Ik heb zelf de fz8 ik moet een 52mm - 55mm ring hebben. Ik weet niet wat de diameter van de lens van de fz50 is.
Op www.dpreview.com kun je hier van alles over vinden op het forum.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum