Ron van Elst wrote: |
Ieder z'n hobbie. Toch ? De een koopt elke 2 maanden de nieuwste dure telefoon. De ander geeft weer tig euro's uit aan bijv. auto's / nieuwste lcd tv / vakantie / uitgaan of andere zaken...
Voor mij is het fotograferen een belangrijke vorm van ontspanning en laat mij 'ontsnappen' aan het werkzame leven op kantoor. Heerlijk om dan weer buiten te zijn, en te genieten van de natuur. Dat fotograferen doe ik al jaren, het is vooral het grenzen verleggen wat je drijft tot steeds betere apparatuur en dus hogere kosten. Maar dat heb ik er graag voor over.... |
R.D. wrote: |
Ik was bijv. nooit speciaal een vogelliefhebber tot ik ze vast ging (proberen) te leggen met de camera en daar een aantal zeer bescheiden succesjes in behaalde. Vanaf dan ben ik toch ineens heel anders naar vogels gaan kijken en kan nu werkelijk intens genieten van een vlucht ganzen/eenden etc. die een vliegshow boven bijv. de Starrevaart-plas ten beste geven. |
Ton van Mourik wrote: |
Bespeuren wij hier verwantschap met 'Wat ruist er door het struikgewas?'...
Wat mij en mijn portemonnee in ieder geval drijft, is de combinatie van verwondering over zoveel prachtigs en het voorrecht dat soms zomaar te kunnen vastleggen. |