Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats

tka: Canon EF 100-300 4.5-5.6 USM in onberispelijke staat!

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 28 Jan 2008, 17:58    Post subject: tka: Canon EF 100-300 4.5-5.6 USM in onberispelijke staat!
Ik verkoop de canon EF 100-300 4.5-5.6 USM. Het is een prachtige lens dat in een onberispelijke staat verkeerd!
Het is een speciale lens, een lens die handiger en scherper is dan de courante 70-300.
Met deze lens kan je continu aan de achterzijde manueel scherpstellen, en de USM (ultra sonic motor) is zeer geruisloos en uitermate snel.
De scherpstelling aan de achterzijde is vooral handig als je uit een schuiltent werkt, dan hoeft heel je hand niet buiten te zitten om scherp te stellen waar je wil.
De zonnekap wordt er ook bijgeleverd (ET-65III). Het is een zeer handige zonnekap waarbij je niet moet draaien om ze los te krijgen, maar simpelweg op 2 knopjes zachtjes drukken en ze komt makkelijk los. Ze is aan de binnenzijde met fluweel afgewerkt omdat gewoon plastic toch wel eens een klein beetje durft reflecteren.
De lens is ook uitgerust met inwendige focus. Als je er dan een polarisatiefilter op steekt blijven de “instellingen” er van bewaart. Als je vogeltjes fotografeert worden ze er dan ook niet door afgeschrikt (vanuit schuilhutje natuurlijk.)
Aan de metalen vatting kan je ook al zien dat het echt een degelijke kwaliteit is!
Foto’s van de lens zelf heb ik op mijn flickr gezet, en de vogeltjes zijn ook met deze gemaakt!
Mijn vraagprijs is 200 euro wat een zeer mooie prijs is voor deze lens!

http://www.flickr.com/photos/7744925@N06/

Pieter-Jan
Back to top
Reply with quote

oliebol

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 29 Jan 2008, 18:56    Post subject:
Kan natuurlijk uitgebreid getest worden in Lede (Oost-Vlaanderen)
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum