Gender: Male Age: 59 Joined: 11 Aug 2003 Posts: 886 Location: Hof van Twente
Posted: Wed 30 Jan 2008, 13:29 Post subject: Nieuw model schuiltentstoeltje
Soms heb je van die dingen die door een ogenschijnlijk simpele oplossing een verrassend groot effect hebben. Hoe vaak heb je tijdens een lange zit in je schuiltent geen behoeftje om je even iets te verzetten en je bloed weer wat door te laten stromen?
Dit handige stoeltje is de oplossing. Het zitvlak kan roteren ten opzichte van de poten met als gevolg dat je veel ontspannender zit, je kunt je bovenlijf bewegen en het uiteindelijk dus langer vol houden. Dit model is belastbaar tot 105 kilo, is in hoogte verstelbaar en wordt geleverd in en handige draagtas. Ik ben er zelf zo enthousiast over geworden dat ik er wat in heb gekocht en ze aan mijn webwinkel toe heb gevoegd.
Zie daar voor meer informatie.
http://www.hanbouwmeester.nl/Winkel.htm _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Age: 49 Joined: 04 Aug 2003 Posts: 1763 Location: Vleuten
Posted: Fri 01 Feb 2008, 4:09 Post subject:
Mooi product lijkt me dit Han. Heb je zelf al ervaring opgedaan ?? Dit is wel iets wat ik op mijn verlanglijst zou zetten. _________________ Canon EOS 40D/7D, Canon EF 500f4 L IS USM en Canon EF 300f4 L IS USM. Eventueel met 1.4x Tc type II.
Statief: Gitzo G3125 + nep-Wimberly of Manfrotto 055 met 139 RC kop.
Gender: Male Age: 75 Joined: 22 Jan 2007 Posts: 103 Location: Rozenburg
Posted: Fri 01 Feb 2008, 15:26 Post subject:
Han,
Het is jammer dat de zithoogte er niet bij staat.
Dit lijkt me toch wel van belang. _________________ Nikon D300, Nikkor AF-S VR Zoom ED 200-400mm F/4G IF. Nikon 18-200 mm VR.
Teleconverter TC 1,7. en TC 1,4.
Gender: Male Age: 59 Joined: 11 Aug 2003 Posts: 886 Location: Hof van Twente
Posted: Fri 01 Feb 2008, 18:46 Post subject:
Inderdaad hierbij even wat nuttige aanvullingen.
Het stoeltje is in vijf stappen in hoogte verstelbaar van 40 to 50 cm.
Gewicht is krap 1100 gram
Belastbaar tot 105 kilo
Binnenkort komt er een tweede versie die tot 150 kilo belastbaar is.
Je kunt er vanuit gaan dat alle zaken die op mijn winkelpagina staan van statiefkop tot stoeltje uitgbreid door me zelf zijn getest. Ik wil alleen artikelen verkopen waar ik zelf 100% achter sta; vandaar. _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum