Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Birdpixweekend Terschelling; 1-4 mei 2008

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Arie Ouwerkerk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 59
Joined: 21 Aug 2004
Posts: 7012
Location: Terschelling
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 17 Feb 2008, 13:16    Post subject: Birdpixweekend Terschelling; 1-4 mei 2008
Bij deze wil ik het inmiddels 7e Birdpixweekend op Terschelling aankondigen. De data voor dit voorjaarsweekend zijn van Donderdagavond 1 tot en met Zondag 4 mei 2008. Zoals gebruikelijk overnachten we in de Volkshogeschool in Hoorn.

Het doel is om er weer een gezellig weekend van te maken. Voor dag en dauw naar buiten voor vroege zangvogels, na het ontbijt het eiland verder verkennen en 's avonds na het eten weer buiten spelen en/of de resultaten bekijken en tips uitwisselen over fototechnieken en bewerking.

Ik heb een optie op 2 slaapzaaltjes en kamers genomen en er is ruimte voor maximaal 15 deelnemers. Om definitief te reserveren heb ik het liefst zo snel mogelijk 4 opgaven nodig.

De prijs voor het lange weekend is Euro 230. Supervips krijgen een korting, zij betalen Euro 215. Dit is inclusief volpension verblijf op de Volkshogeschool en fietshuur, maar exclusief reiskosten en drankjes.

Opgaven kunnen worden gedaan per PB (ik heb naam en adres, mobielnummer en emailadres nodig) of email (tringa12@xs4all.nl).

Ik hoop veel van jullie te treffen op Terschelling. In deze tijd van het jaar zijn veel vogels aanwezig. Op het Noordzeestrand zitten Drieteentjes en Rosse Grutto's in broedkleed, de duinen herbergen veel zangvogels w.o. Sprinkhaanzangers, in de polder zijn de Rotganzen massaal aanwezig evenals de weidevogels en eenden en op het wad moeten grote aantallen Rosse Grutto's aanwezig zijn.

Ook is het al mogelijk je op te geven voor het najaarsweekend. De data hiervan zijn 2-5 oktober 2008. De prijzen voor dit weekend zijn hetzelfde. Ook hier heb ik een optie genomen op ruimte voor maximaal 15 personen.

Arie Ouwerkerk
_________________
Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Back to top
Reply with quote
 
Gerard Schouten


Gender: Male
Age: 60
Joined: 16 May 2005
Posts: 27
Location: Nuenen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 18 Feb 2008, 11:46    Post subject:
Hoi Arie,

Voorjaarsweekend gaat niet lukken (net terug uit Finland Smile.
Zet mij voor het najaarsweekend maar vast op de lijst.

Groet,
Gerard
_________________
Body: Canon EOS 20D & 40D - Glaswerk: Canon 100 mm f2.8 * Canon 400 mm f5.6 * Canon 500mm f4.0 IS * Canon 1.4x converter type II
Back to top
Reply with quote
 
Arie Ouwerkerk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 59
Joined: 21 Aug 2004
Posts: 7012
Location: Terschelling
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 19 Feb 2008, 18:50    Post subject:
Quote:
Bij deze wil ik het inmiddels 7e Birdpixweekend op Terschelling aankondigen. De data voor dit voorjaarsweekend zijn van Donderdagavond 1 tot en met Zondag 4 mei 2008. Zoals gebruikelijk overnachten we in de Volkshogeschool in Hoorn.

Het doel is om er weer een gezellig weekend van te maken. Voor dag en dauw naar buiten voor vroege zangvogels, na het ontbijt het eiland verder verkennen en 's avonds na het eten weer buiten spelen en/of de resultaten bekijken en tips uitwisselen over fototechnieken en bewerking.

Ik heb een optie op 2 slaapzaaltjes en kamers genomen en er is ruimte voor maximaal 15 deelnemers. Om definitief te reserveren heb ik het liefst zo snel mogelijk 4 opgaven nodig.

De prijs voor het lange weekend is Euro 230. Supervips krijgen een korting, zij betalen Euro 215. Dit is inclusief volpension verblijf op de Volkshogeschool en fietshuur, maar exclusief reiskosten en drankjes.

Opgaven kunnen worden gedaan per PB (ik heb naam en adres, mobielnummer en emailadres nodig) of email (tringa12@xs4all.nl).

Ik hoop veel van jullie te treffen op Terschelling. In deze tijd van het jaar zijn veel vogels aanwezig. Op het Noordzeestrand zitten Drieteentjes en Rosse Grutto's in broedkleed, de duinen herbergen veel zangvogels w.o. Sprinkhaanzangers, in de polder zijn de Rotganzen massaal aanwezig evenals de weidevogels en eenden en op het wad moeten grote aantallen Rosse Grutto's aanwezig zijn.

Ook is het al mogelijk je op te geven voor het najaarsweekend. De data hiervan zijn 2-5 oktober 2008. De prijzen voor dit weekend zijn hetzelfde. Ook hier heb ik een optie genomen op ruimte voor maximaal 15 personen.

Arie Ouwerkerk


Ik heb nog niet genoeg deelnemers om de reservering te boeken. We hebben nog even tijd, maar wanneer je aan het weekend wilt meedoen graag even een PB-tje of email.
_________________
Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Back to top
Reply with quote
 
Arie Ouwerkerk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 59
Joined: 21 Aug 2004
Posts: 7012
Location: Terschelling
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 22 Mar 2008, 14:23    Post subject:
Het Birdpix-weekend dat van 1-4 mei is gepland gaat definitief door! Er zijn genoeg deelnemers, maar er is nog ruimte voor enkele eilandgangers. Aanmelding graag via een PB of een email en vermeld dan ook direct je adresgegevens, mobiel telefoonnummer en emailadres.

In de loop van komende week zal ik de nu aangemelde reizigers meer info sturen.
_________________
Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Back to top
Reply with quote
 
Arie Ouwerkerk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 59
Joined: 21 Aug 2004
Posts: 7012
Location: Terschelling
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 11 Apr 2008, 14:12    Post subject:
Nog een laatste oproep voor mogelijke eilandgangers. Tot en met zondag 13 april 2008 kun je je nog opgeven voor het Birdpix-weekend op Terschelling van 1-4 mei 2008. Opgaven met adresgegevens en email kunnen per PB of per email (zie profiel).
_________________
Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum