Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Maandopdracht


maandopdracht
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
jurimetz


Gender: Male
Age: 48
Joined: 30 Nov 2004
Posts: 26
Location: Nijmegen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Tue 26 Dec 2006, 16:30    Post subject:
Ben het met Lesley eens om het gewoon zo te houden. Naar verhouding worden er in deze tijd van het jaar uberhaupt weinig foto's gemaakt. De maandopdracht is daar logischerwijs een afspiegeling van.
_________________
Juriaan Metz -- Canon 50D, 500/4L IS USM, 100-400/4.5-5.6L IS USM, 1,4x extender II, Tamron 90/2.8 macro 1:1, Feisol CT-3471, Manfrotto 393.
Back to top
Reply with quote
 
R. P. McMurphy


Gender: Male

Joined: 05 Mar 2005
Posts: 546

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 26 Dec 2006, 17:49    Post subject:
Met een conservatieve houding als "zo houden" ga je het absoluut niet redden. Birdpix is sterk groeiende, de site is regelmatig onderhavig aan positieve veranderingen, en ook een item als maandcompetitie gaat daar niet aan ontkomen. De doodsteek voor de competitie kwam m.i. al heel snel. Na de waterhoen, die erg veel animo trok, kwam als opdracht de parende vogels (al moeilijker, veel minder inzendingen) en de veldleeuwerik. Die laatste bleek een erg moeilijke soort om vast te leggen bleek, want er kwamen maar een stuk of 8 inzendigen binnen. Daarna werd het eigenlijk nooit meer wat met de aantallen inzendingen. Relatieve makkelijke opdrachten waar je, als je de tijd ervoor neemt, echt wel wat van kon maken (zie ook de inzendingen, voorbeelden als werk en vogels en de twee ganzen van deze ronde) trokken ongelovelijk weinig foto's, terwijl er meer dan 3700 mensen geregistreerd zijn. Trek je conclusie... Confused
Back to top
Reply with quote
 
Kashmar


Gender: Male
Age: 64
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 266
Location: Warnsveld
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 26 Dec 2006, 18:23    Post subject:
Conclusie: je bent een doemdenker Smile
Het is december, er is geen licht! Het onderwerp zoals Lesley ook al aan gaf is niet spannend. Ik hoop dat de volgende opdracht spannender is voor jou en voor ons allemaal. Misschien krijgen we sneeuw, dat geeft weer nieuwe mogelijkheden. Ik verheug me er al op.
Borstjes vooruit, en lipjes getuit (Marijke Helwegen) Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
Nikon
www.vogelrijk.nl
Back to top
Reply with quote
 
Hendrik van Kampen
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 65
Joined: 15 Apr 2005
Posts: 9835
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 26 Dec 2006, 18:31    Post subject:
Ik weet het niet Luc.......... Volgens mij ligt het juist aan het grote aantal leden van Birdpix. We zijn daardoor veel minder een familie geworden. Veel mensen plaatsen hun fotootje, wachten op commentaar.....en dat was het dan. Nadenken over hoe je jezelf verbeteren kan, wat we willen met fotografie of hoe de site verbeterd kan worden gebeurt maar door enkelen. Veelal zijn dit ook de deelnemers in de competitie. Deze maand zal ongetwijfeld de opdracht mee hebben gespeeld. Een boeiende foto van ganzen maken is al erg lastig, wat dan te denken van twee soorten in één boeiende foto. We hebben toch heel succesvolle en invloedrijke competities gehad. Denk maar eens aan "Ritme" (wordt nog steeds in commentaren over gesproken) of "Vogels in het landschap" (daar is een hele nieuw album uit ontstaan)

Je ziet het zelfde bij de bewerkingsopdracht. Even leeft het om vervolgens weg te kwijnen. Door de grote aantallen deelnemers, en dus foto's, gaat alles erg snel. De aandacht is zo weer weg. (deze maand nog geen enkele inzending, terwijl er toch behoorlijk discussie over compositie was) Bij de volgende bewerkingsopdracht zal ik dan ook niet meer vasthouden aan een datum maar proberen heel snel op een actueel thema in te springen.
_________________
Nikon, Gitzo
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 26 Dec 2006, 23:36    Post subject:
Quote:
Met een conservatieve houding als "zo houden" ga je het absoluut niet redden


op welke partij heb jij gestemd Luc. Very Happy


zonder dollen, het ligt volgens mij echt aan de soort opdracht, zoals je zelf zegt: bv. de veldleeuwerik, niet bepaald een makkelijke opdracht.

ik denk dat de enige verandering moet zijn dat er aan de opdracht die iemand verzint niet te moeilijke voorwaarden moeten zitten.

vb. dus niet als opdracht: de havik, maar dan dus roofvogels (maakt het al veel makkelijker)
vb. dus niet 2 of meer verschillende soorten ganzen op 1 foto, maar ganzen.
vb. interaktie en niet interaktie tussen 2 verschillende soorten, hou het lekker makkelijk.

dat soort dingen: ritme was een erg goede (hoewel best moeilijk).
een serie van 3, leuk en niet al te moeilijk.

dus toekomstige winnaars van de maandopdracht: hou het een beetje simpel en stel niet al te veel voorwaarden.

bovendien is er natuurlijk een leuke prijs te winnen, dus dat is al een stimulans, we blijven toch Nederlanders (voor het grootste gedeelte dan) Cool
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Arie Ouwerkerk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 59
Joined: 21 Aug 2004
Posts: 7012
Location: Terschelling
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 30 Dec 2006, 19:25    Post subject:
Voor iedereen die vanavond nog tijd heeft. Het is nog mogelijk om tot 24.00 uur commentaar en nominaties te geven bij de foto's van deze Maandopdracht. Met 8 deelnemers hoeft dat niet erg veel tijd te kosten. Iedereen alvast bedankt!
_________________
Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Back to top
Reply with quote
 
Rudi Debruyne


Gender: Male
Age: 66
Joined: 05 Jun 2005
Posts: 380
Location: Diksmuide (W.Vl) Belgium
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 30 Dec 2006, 22:44    Post subject:
Ik schreef mijn commentaren zopas bij alle inzendingen. Lees ze aub even en daar herhaal ik nogmaals mijn pleidooi om een maandopdracht meer te zien als een maandcompetitie van je beste foto over een bepaald onderwerp, welke door de laureaat aangegeven wordt. Dat zou veel leukere en kwalitatief hogere inzendingen met zich meebrengen - meer BP-waardig dus.

Groet, Rudi
_________________
Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Back to top
Reply with quote
 
Hendrik van Kampen
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 65
Joined: 15 Apr 2005
Posts: 9835
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 30 Dec 2006, 22:46    Post subject:
Ik ben het wel eens met Rudi wat betreft de kwaliteit van deze competitieronde maar ben absoluut geen voorstander van het insturen van archiefplaatjes. De tijdsdruk in combinatie met een thema is nu juist wat de competitie moeilijk en interessant maakt.

De beste fotografen komen na enkele competities echt boven drijven. Een enkele competitie kan met een gelukje worden gewonnen. Maar na verloop van tijd zakken zulke winnaars wel weer weg. Wellicht is het een idee om een overall rangorde bij te houden om de deelnemers te stimuleren?
_________________
Nikon, Gitzo


Last edited by Hendrik van Kampen on Sat 30 Dec 2006, 22:58; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Rudi Debruyne


Gender: Male
Age: 66
Joined: 05 Jun 2005
Posts: 380
Location: Diksmuide (W.Vl) Belgium
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 30 Dec 2006, 22:54    Post subject:
Het gaat hem niet over je tweede paragraaf hendrik, dat vind ik minder belangrijk. Wat me meer dwarszit is dat een competitie die van BP uitgaat ondermaats is aan wat dagelijks getoond wordt. Competities op foto-sites moeten de crème de la crème tonen, en dat is hier niet het geval. Maar ok hoor, ik opperde alleen maar een idee. Jullie zien maar.

Groet, Rudi
_________________
Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Back to top
Reply with quote
 
Hendrik van Kampen
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 65
Joined: 15 Apr 2005
Posts: 9835
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 30 Dec 2006, 23:03    Post subject:
Als antwoord op jou stelling zou ik willen voorstellen om alle foto's na de competitie nog door de ballotage te laten gaan. Dan komen alleen de beste op Birdpix. Passanten kunnen het maandopdrachtalbum toch niet openen, de competitie is dan dus echt iets alleen voor de leden.

Kwaliteit van Birdpix blijft hoog voor de buitenwereld.
_________________
Nikon, Gitzo
Back to top
Reply with quote
 
egon


Gender: Male

Joined: 22 Aug 2006
Posts: 85

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 30 Dec 2006, 23:04    Post subject:
Arie Ouwerkerk wrote:
Voor iedereen die vanavond nog tijd heeft. Het is nog mogelijk om tot 24.00 uur commentaar en nominaties te geven bij de foto's van deze Maandopdracht. Met 8 deelnemers hoeft dat niet erg veel tijd te kosten. Iedereen alvast bedankt!


Sja, volgens hendrik: "wie niet instuurt heeft geen recht van spreken"... dus laat maar dan sta ik ook niet op tenen.
_________________
Nikonian; Gitzo
http://home.wanadoo.nl/egonkraak/foto/
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 31 Dec 2006, 0:25    Post subject:
Quote:
De beste fotografen komen na enkele competities echt boven drijven. Een enkele competitie kan met een gelukje worden gewonnen. Maar na verloop van tijd zakken zulke winnaars wel weer weg


Quote:
Wat me meer dwarszit is dat een competitie die van BP uitgaat ondermaats is aan wat dagelijks getoond wordt. Competities op foto-sites moeten de crème de la crème tonen, en dat is hier niet het geval


gaat het hier om de beste fotografen, of gaat het hier om een spelletje waar iedereen elke ronde weer kans heeft om te laten zien wat hij van de opdracht heeft gemaakt, tuurlijk is het leuk om allemaal hele mooie foto's te zien, maar ook is het een kans om te zien of te laten zien hoe een ieder de opdracht uitvoert, laten we nou niet aan de opdracht vastplakken dat als je hem wint je opeens heel goed bent, als het zo doorgaat dan doe ik volgende keer niet eens meer mee en niet omdat ik zoals deze keer geen enkele foto heb kunnen maken, maar omdat het niet meer leuk is.

en dat zou ik zelf best zonde vinden want van het begin af aan heb ik meegedaan en het erg leuk gevonden dat als ik in het veld stond er een mogelijkheid voordeed waarbij ik echt zat te denken, dat is leuk voor de maandopdracht of dat kan ik beter zo doen voor de opdracht.

het is een leuk spelletje, waar voor mij iedereen aan mee kan doen en niet alleen
Quote:
De beste fotografen
en
Quote:
de crème de la crème


nog wat:
Quote:
wie niet instuurt heeft geen recht van spreken

helemaal onzin natuurlijk, als dat zo is dan mogen deze ronde maar 8 mensen hun mening geven, niet iedereen die inzendt doet dat (ook belachelijk trouwens, ik vind dat als je inzendt je zowiezo commentaar of in ieder geval nominaties moet geven) maar dan zouden er dus maar iets van 5 mensen nomineren, is het niet leuker dat er zoveel mogelijk mensen reageren dmv commentaar, nominaties of beide, vind ik wel, maakt dus geen zak uit of je een foto hebt ingezonden of niet.

zo dat was het van mijn kant, ben je het er niet mee eens laat maar horen.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 31 Dec 2006, 0:53    Post subject:
oh ja en wil ik toch nog een keer dit zeggen, zodat er volgende keer meer mensen meedoen.

Quote:
dus toekomstige winnaars van de maandopdracht: hou het een beetje simpel en stel niet al te veel voorwaarden


Quote:
vb. dus niet als opdracht: de havik, maar dan dus roofvogels (maakt het al veel makkelijker)
vb. dus niet 2 of meer verschillende soorten ganzen op 1 foto, maar ganzen.
vb. interaktie en niet interaktie tussen 2 verschillende soorten

_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Han Bouwmeester


Gender: Male
Age: 58
Joined: 11 Aug 2003
Posts: 886
Location: Hof van Twente
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 31 Dec 2006, 9:27    Post subject:
Ben het met je eens Wesley.

Ik heb ook het gevoel dat een van de achtergronden van deze discussie is dat er veel onvrede heerst over de kwalitiet op zich bnnen Birdpix. Bij ontmoetingen met BP ers in het veld hoor ik steeds vaker dat men vind dat de algehele kwalitiet naar beneden is gegaan. Als dat zo is dan lijkt me het logisch dat dit ook zijn weerslag heeft op dit soort maandopdrachten. Nu besef ik dat dit een veel bredere discussie is dan in dit topic thuishoort maar kan maar beter zeggen wat ik hoor wat er leeft en ben gewend om daarbij niet om de kokende melk heen te draaien.

Wat de maandopdracht betreft: Is het geen idee om elk jaar in januari een heel schema van maandopdrachten te maken en aan te kondigen zodat een ieder naar gelang de inzendlimiet veel meer tijd heeft om zijn foto te maken en dus de kwaliteit zal gaan toenemen. Bij Natuurfocus hebben we hier ook toe besloten en de reacties zijn erg goed.
Voorbeeld:
Januari: Vogels in de winter. Uiterste inzenddatum 30 januari.
Februari: Roofvogels. Uiterste inzenddatum 30 februari.
....
oktober: Wintergasten. Uiterste inzenddatum 30 oktober.
enz

Het leuke daarbij is dus dat een fotograaf het soms hele jaar met de opdarcht aan het werk kan en bv al in januari zijn inzending voor maart gemaakt kan hebben. Je zou dan zelfs kunne overwegen om ter stimulering, inspiratie en herinnering de foto's al vast te laten plaatsen. Laat dan desnoods de ballotage normaal zijn werk doen en je zult zien dat de kwaliteit en de hoeveelheid inzendingen omhoog vliegt.
Knoop er een leuk simpel prijsje aan vast en wedden dat je bingo hebt? :lol:

Maar goed; tis maar een idee van een simpel Tukkertje :oops:
_________________
Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Back to top
Reply with quote
 
Arie Ouwerkerk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 59
Joined: 21 Aug 2004
Posts: 7012
Location: Terschelling
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 31 Dec 2006, 10:43    Post subject:
De nominaties zijn geteld en de uitslag is bekend.

Op de eerste plaats is Rudi Debruyne geeindigd, met Kleine Rietgans en Grauwe Gans. Op een verdienstelijke tweede plaats Han Bouwmeester met Brand- en Rotgans en tenslotte Hendrik van Kampen derde met Kol- en Brandgans.

Alle inzenders bedankt en natuurlijk ook een ieder ander die de foto's heeft bekeken en beoordeeld.

Ik wil de discussie nog niet stoppen over de toekomst van de Maandopdracht, maar de komende maand gaan we nog even op oude voet verder.

Ik ben erg benieuwd wat Rudi voor ons in petto heeft!
_________________
Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 31 Dec 2006, 10:56    Post subject:
gefeliciteerd Rudi, nu je gewonnen hebt kan je natuurlijk voor volgende maand toch je eigen opdracht maken zoals: je mooiste foto van afgelopen jaar ofzo. Very Happy
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Rudi Debruyne


Gender: Male
Age: 66
Joined: 05 Jun 2005
Posts: 380
Location: Diksmuide (W.Vl) Belgium
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 31 Dec 2006, 11:28    Post subject:
Eerst en vooral: Aan allen die meewerkten: bedankt ! Dit is een leuke opsteker op de laatste dag van het jaar, het is niet bepaald de meest competieve opdracht geweest, maar het is vast en zeker de mooiste tijd om hem te winnen Wink

Je vergist je in je grap Lesley, Arie schrijft dat we het deze maand nog bij het oude houden. En zelfs ik zou zo'n domme opdracht niet kunnen verzinnen Rolling Eyes Overigens heb je wat mij betreft voor een groot stuk gelijk hierboven. Maar als ik het over de "crème de la crème" heb, dan heb ik het uiteraard over de foto's, niet over de fotografen. Een competitie is een wedstrijd(je), en dat ligt voor sommigen altijd gevoelig. Voor sommigen een spel, voor sommigen ernst. Ik zelf zit hier tussen, maar als ik aan iets meedoen huldig ik vooreerst de Olympische gedachte zoals Hendrik al aangaf: meedoen is belangrijker dan winnen (als je wint is het nog leuker hè Laughing).

Nog iets, ik heb niet genomineerd in deze competitie omdat ik er zelf aan meedoe. Ik heb ooit geleerd dat je dit gewoon niet doet en daar sta ik nog steeds achter. Dat geldt trouwens straks ook voor de "opdrachtgever" mijn inziens. En daar zal ik me nu sober voor terugtrekken en mij er een hele nacht over beraden.... Het is er juist het dagje voor! #Beer

Groet, Rudi
_________________
Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Back to top
Reply with quote
 
Marcel van Kammen


Gender: Male
Age: 40
Joined: 07 Nov 2006
Posts: 802
Location: Noardbergum
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 31 Dec 2006, 12:16    Post subject: Maandopdracht
Ik ben het best wel met de heer Han Bouwmeester eens. Om in een maand een goeie,leuke foto te maken voor de maandopdracht is vrij lastig,omdat ik zelf bijvoorbeeld alleen op vrijdagochttend en zondagochtend tijd heb om foto's te maken,en de rest van de week heb ik vaak geen camera ter beschikking. Als ik aan het begin van het jaar de opdrachten al weet, heb ik meer tijd om mijn best te doen voor een foto en er iets moois van te maken....dus persoonlijk vind ik dat een erg goed idee.
_________________
Kijk ook eens op mijn site: www.momentsofnature.nl

Nikon Camera en wat lensjes.
Back to top
Reply with quote
 
Kashmar


Gender: Male
Age: 64
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 266
Location: Warnsveld
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 31 Dec 2006, 13:05    Post subject:
Rudi, van harte gefeliciteerd! Very HappyVery HappyVery Happy
Een mooie afsluiter van het jaar. Ik ben benieuwd naar je opdracht en ik hoop volgend jaar weer veels moois van je te zien.

Hartelijke groet,
Marc
_________________
Nikon
www.vogelrijk.nl
Back to top
Reply with quote
 
Han Bouwmeester


Gender: Male
Age: 58
Joined: 11 Aug 2003
Posts: 886
Location: Hof van Twente
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 31 Dec 2006, 13:43    Post subject:
Van harte Rudi met deze leuke opsteker.
Ik vind dat je zelf trouwens juist wel had moeten stemmen maar goed. Wat is een songfestival als de deelnemers niet mogen stemmen? :lol:
Ben zeer benieuwd welke je opdracht uit rolt na een oudjaarsnachtje, drijvend op wat gerstenat...
_________________
Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Back to top
Reply with quote
 
Kruimelwerk
Guest







PostPosted: Sun 31 Dec 2006, 14:34    Post subject:
Dag Rudi,

Als overwinningsbokaal schenk(!) ik je het volgende gedicht:

Belgisch bier

Zeg wat wilde gij voor bier,
Sanctus, Duvel, Tempelier,
Gildenbier of Afflighem
of Jack-op uit Wolvertem?
Speciale Aerts misschien
of een Breendonk’s Vitamien?
Rochefort of Kriek Lambic,
Palten, Koninck, Liefmans Kriek?

Mater, Paters Vat, Floreffe,
Rubens Bier of Christmas Leffe?
Vader Abt of Cardinal
of een Tripel van Westmall’?
Stella, Maes of BST,
Witkap Tripel of Chimay,
Witkap Stimulo, Maibock
of een Gueuze Van den Stock?

Een Grand Cru? Een Maredsous?
Een West-Vleteren uit Wattou?
Extra-Moortgat of Orval,
Pieter Pauwel of Christal?
Hoegaards Wit Bier of Lamot,
Rodenbach of Tongerlo?
Chevalier of Ide Pils?
Vriend, ik heb voor elk wat wils.

Willem Wilmink [1936-2003]

Proost, met mate hoor!
Met nuchtere groet, heldere gedachten en een Veluwse glimlach,
Kees (Kruimelwerk) Keizer.
Back to top
Reply with quote
 
peter wijn



Age: 57
Joined: 08 Nov 2003
Posts: 3780
Location: Utrecht
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 31 Dec 2006, 15:24    Post subject:
gefeliciteerd rudi
(hoe kon wilmink de jupe vergeten?)
Back to top
Reply with quote
 
FRANCOIS roland


Gender: Male
Age: 86
Joined: 09 Jan 2005
Posts: 174
Location: OOSTENDE BELGIE
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 31 Dec 2006, 20:12    Post subject: maandopdracht
Proficiat Rudi met je overwinning, ik ben benieuwd naar de nieuwe opdracht!
Nog de goe fèèste, en toe 't noaste joar!
Roland
_________________
Canon EOS D60 - 300D - 40D- 1-D Mark IV
Canon Lenzen: EF70-200mm USM f2.8 IS II, EF 500mm USM f4 IS, EF 800mm f5.6 IS USM en extenders : TC1.4 III en TC2 III
Canon EF100mm f2.8 USM Macro
Back to top
Reply with quote
 
Renée en George


Gender: Female
Age: 72
Joined: 07 May 2006
Posts: 62
Location: Voorburg
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 01 Jan 2007, 13:59    Post subject:
Hartelijk gefeliciteerd Rudi jij met je 1-ste en Han en Hendrik met de 2-de en 3-de plaats. (zéér terecht).

Wij zijn erg benieuwd Rudi, wat of de nieuwe opdracht gaat worden!

We hebben er in elk geval véél zin in en wensen jullie allen een vogelrijk en vooral een gezond 2007 toe.

Hartelijke groeten Renée en George
_________________
Canon 550D
Canon 300mm F4L IS. USM.Canon 300mm F/2.8 IS. USM Canon Eos 7D Mk II per 1-11-'15 Canon 650D. Extender EF 1.4x II en EF 2x III, Canon 100 mm F/2.8 L IS USM.
Manfrotto éénpoot en 3-poot.
Schommelkop Manfrotto 393.
Back to top
Reply with quote
 
Hendrik van Kampen
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 65
Joined: 15 Apr 2005
Posts: 9835
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 01 Jan 2007, 16:24    Post subject:
Rudi,

Gelukkig nieuwjaar en van Harte met je overwinning. Ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe opdracht.
_________________
Nikon, Gitzo
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Maandopdracht
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 24 of 26


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum