Gender: Male Age: 49 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 155 Location: zwaag
Posted: Wed 19 Mar 2008, 19:07 Post subject: sony a700
ik heb nu de sony a100 en ben van plan de a700 te kopen zijn er al mensen die met deze camera ervaring hebben of die mij advies kunnen geven of ie echt wel beter is dan de a100 gr martijn _________________ sony a77
sony 70-400
sony 16-50 2.8
gitzo statief
Dat is niet te verglijken. Dat is zo een groot verschil ongloofelijk.
Mijn dochter heeft ook een A100 en ik heb een A700 en heb haar mijn oude dynax 5D gegeven, nou die is beter dan de A100.
Als je het geld hebt dan zou ik er niet eens over nadenken als ik jou was.
Gelijk doen.
Gender: Male Age: 56 Joined: 25 Jan 2007 Posts: 118 Location: ridderkerk
Posted: Wed 19 Mar 2008, 22:33 Post subject:
ik heb de minolta 7D gehad , en nu de SONY A700
ben er heel erg tevreden over, ik zou eens naar een camerawinkel gaan , en vragen of je hem even vast mag houden , en wat foto`s maken in de winkel
de meeste hebben daar geen probleem mee , er ligt vast een democamera klaar
groet
gustav _________________ SONY A77
SONY A900
SONY 500MM F4 SSM G
SONY 300MM F2.8 SSM G
SONY 70-400 SSM G
er wordt nu alleen een vergelijk gemaakt met de voorganger van Sony, maar hoe verhoud deze camera zich tot zijn concurenten van o.a Nikon, Canon en Olympus?
en is liveview niet iets wat er eigenlijk op had moeten zitten?
groetjes, Bart. _________________ Leica apo-televid 77 / sony W17
is liveview niet iets wat er eigenlijk op had moeten zitten?
Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een Nikon D300 met liveview. Ik heb er even naar gekeken toen ik de handleiding doornam, en that's it! Wat mij betreft een batterijverslindende feature die me weinig tot geen functionaliteit biedt.
Als ik een preview wil, maak ik een opname en bekijk die op het lcd. Heb ik meteen een beeld van de belichting. Verder alles gewoon via de zoeker.
Groet
Jan _________________ Een fototoestel van Japanse makelij met accessoires
Gender: Male Age: 49 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 155 Location: zwaag
Posted: Tue 25 Mar 2008, 20:23 Post subject:
ik vergelijk de a100 met de a700 omdat ik al de lensen heb voor de sony dus dan ga je niet snel meer over op een ander merk.
maar de 700 gaat er komen het is voor mij weer een stap vooruit gr martijn _________________ sony a77
sony 70-400
sony 16-50 2.8
gitzo statief
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum