Gender: Male Age: 33 Joined: 15 Jun 2006 Posts: 154 Location: Hardinxveld-Giessendam
Posted: Thu 03 Apr 2008, 5:56 Post subject: Purperreigers en de Zouweboezem
Ik ben van plan dit jaar nog wel een paar keer naar de Zouweboezem te gaan. Ik zie enorm veel mooie foto's van purperreigers in de Zouweboezem. Hebben jullie daar een speciaal plekje voor? _________________ Canon 70D
Canon 70-300mm
Tamron 90mm
Sigma 150-600mm
Gender: Male Age: 47 Joined: 04 Oct 2004 Posts: 124 Location: Herkenbosch
Posted: Thu 03 Apr 2008, 7:31 Post subject:
Ruben,
normaal ben ik (ook) geen voorstander van het doorgeven van plekken, maar bij deze levert het weinig to geen problemen op. Gewoon langs de Zouwendijk je auto neerzetten en je aan de wegkant opstellen. Pas wel op, in je enthousiasme loop je zo de weg op en er is relatief weinig ruimte langs de weg.
Let op: GA NIET HET RIET IN, vanaf de openbare weg is het geen probleem en verstoor je de dieren niet.
tip: 's-avonds tegen ondergaande zon is het hier het mooiste.
EDIT: zie nu dat je pas 16 bent, dus auto lijkt me lastig. Openbaar vervoer mogelijkheden weet ik even niet... _________________ Canon 40D, Sigma 50-500 EX DG, Sigma APO 400 mm f5.6, Sigma 18-125 DG, SLIK-master-statief
Vanaf de weg is het inderdaad goed te doen.
Hou ook even rekening met de windrichting. Ik weet alleen even niet meer vanuit welke richting hij in elk geval ongunstig was. Misschien dat iemand daar nog iets zinnigs over kan roepen.
als het je wat lijkt , Kunnen we samen iets doen . Kan ik gelijk de D300 eens uitproberen . stuur maar een pbtje als je er zin in hebt . ik woon niet zo verweg van meerkerk .
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum