Alexander Koenders wrote: |
Het meeloop effect voorkom je niety door er geen namen aan toe te voegen maar juist die foto's te laten deelnemen die niat al op bp hebben gestaan. De meeste foto's die ik nu zie kan ik ook zo bij een persoon plaatsen ![]() |
digidaan wrote: |
6.Alle velden van het uploadscherm moeten worden ingevuld. Bij de omschrijving moet vermeld worden met welke apparatuur de foto is gemaakt en ook de technische gegevens als sluitertijd, diafragma etc. Daarnaast wordt een beschrijving over de omstandigheden op prijs gesteld. Foto’s waarbij bovengenoemde info niet beschreven is, worden niet geaccepteerd. |
Jaco Ottevanger wrote: | ||
Er staan wel wat foto's tussen waar geen bewerking en/of geen Exif bij staat... (?) |
digidaan wrote: |
3.De competitie staat alleen open voor betalende gebruikers (VIPS). |
Jaco Ottevanger wrote: |
Er staan wel wat foto's tussen waar geen bewerking en/of geen Exif bij staat... (?) |
Luc Hoogenstein wrote: |
Ik vroeg me wel af: deelname aan de wedstrijd is alleen voor VIP's (betalende leden), mogen niet-Vips dan ook stemmen? |
Quote: |
op deze manier krijgen de foto's nog wat aandacht, anders zouden ze alleen via het wedstrijd album te zien zijn. |
Misschien dat sommige nominatoren bewust geen commentaren geven om, in het kader van detecteerbare objectiviteit of juist gekleurde voorkeur, zo anoniem mogelijk te blijven.
|
Ton van Mourik wrote: |
Misschien dat sommige nominatoren bewust geen commentaren geven om, in het kader van detecteerbare objectiviteit of juist gekleurde voorkeur, zo anoniem mogelijk te blijven.
|
Ik heb er totaal geen moeite mee om een foto die ik mooi vind als zodanig te benoemen, ook al gaat dat misschien ten koste van mijn eigen bijdragen. |
digidaan wrote: | ||
Deelnemers krijg nog t/m woensdag gelegenheid om dit te doen. Wanneer dat niet alsnog gebeurt, worden deze foto's verwijderd. |
Jaco Ottevanger wrote: | ||||
Toch staan er nog een paar tussen zonder Exif en/of bewerkingen... |