Posted: Thu 03 Jul 2008, 13:16 Post subject: Fotowedstrijd Vogelfestival
REMINDER: Tot en met 7 juli kun je foto's uploaden. Let goed op het thema van de wedstrijd: er worden relatief veel portretten ingezonden, die weinig laten zien van de leefomgeving.
De beste foto's worden geëxposeerd tijdens het vogelfestival met meer dan 10.000 bezoekers!
In aanloop naar het Vogelfestival organiseert Vogelbescherming samen met Birdpix een fotowedstrijd voor (amateur)fotografen. Er is een categorie voor jeugd t/m 16 jaar en een categorie voor volwassenen. Het thema van de wedstrijd is: "Vogels in hun leefgebied". De betekenis en functie van vogels in hun leefgebied in beeld gevangen.
De foto moet in 2008 in Nederland gemaakt zijn.
Deelnemers mogen maximaal 2 foto's inzenden. Uploaden kan tot en met maandag 7 juli.
Ga snel naar: http://www.vogelfestival.nl/content.aspx?cid=148
Birdpixgebruikers dienen zich opnieuw te registreren. Let op: het moeten foto's zijn van minimaal 3 megapixel.
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Thu 24 Jul 2008, 15:26 Post subject:
heeft birdpix hier helemaal geen bemoeienis mee verder?
volgens de planning is het nomineren afgelopen en hebben de 20 hoogst genomineerden een email gehad. De genomineerden zijn nog niet in beeld voor mensen zoals ik.
Gender: Male Age: 65 Joined: 01 Nov 2005 Posts: 765 Location: Amersfoort
Posted: Fri 25 Jul 2008, 14:51 Post subject:
Zijn er al mensen die wat gehoord hebben?
Er heerst oorverdovende stilte, zelfs op mail wordt niet gereageerd.
Ik ben toch wel benieuwd (doe zelf met 2 foto`s mee).
Groet,
Ruud _________________ Canon body`s en Canon L glaswerk. Feisol 3371 statief + Jobu BWG-HD schommelkop.
Ik had ook een hoge resolutiebeeld geplaatst.
Men heeft zelf deze verkleind. Het resultaat zag er niet uit.
Het viel me wel op dat het onderwerp niet best uit de verf kwam.
Maar toch leuk van dit initiatief.
Vr. gr., Hans J. _________________ D300 - AFS 70-300mm. Sinds juni 2008 de Olympus E3, 50-200mm SWD, 2.8-300mm, 2x, 1.4x converter. Hiervoor gekozen i.v.m het kompakte formaat voor op de fiets en motorfiets.
Gender: Male Age: 60 Joined: 18 Jan 2006 Posts: 159 Location: oudenbosch
Posted: Tue 29 Jul 2008, 21:48 Post subject:
nog steeds geen nominatie s te zien!!!! _________________ canon camera,s en canon glaswerk
lenzen en ook de 1.4 en 2.0 covertor van canon.en nog wat tussenringen en statieven.
Gender: Male Age: 73 Joined: 06 Jan 2007 Posts: 218 Location: Nederland
Posted: Tue 29 Jul 2008, 22:52 Post subject:
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd voor de genomineerden. De uitslagen staan er inderdaad. Ik denk dat John bedoelt dat er bij de foto's niet het aantal gekregen nominaties van het publiek staan. Natuurlijk ligt de uiteindelijke keuze bij de Jury maar het is wel leuk om te weten hoeveel stemmen je van de kijkers hebt gekregen. Groeten, Rob _________________ Canon
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum