Posted: Mon 27 Oct 2008, 11:09 Post subject: spiegelend plastic?
Hallo,
ik gebruik al een tijdje spiegelglas in een aantal van m'n schuilhutten, maar ik vroeg me af of er ook zoiets als spiegelend plastic bestaat? Vooral nuttig bij hutten in meer ontoegankelijk terrein (draagbaarheid).
Gender: Male Age: 68 Joined: 12 Nov 2007 Posts: 320 Location: Putten
Posted: Mon 27 Oct 2008, 12:35 Post subject:
Ja dat klopt dat is een folie, maar dat is dus erg dun en dat moet je wel op glasplaatsen, maar dat spiegelt niet zo als een verzilverde ruit _________________ Canon 1D MarkIII, Canon 7D, Canon 100mm 2.8 IS USM macro, Canon 70-200mm f2.8, Canon 400mm f5.6, TC canon 1.4 en 2.0
Gender: Male Age: 55 Joined: 18 Oct 2008 Posts: 194 Location: Hoenderloo
Posted: Mon 27 Oct 2008, 13:40 Post subject:
je kunt ook de folie gebruiken die vaak op de ruiten van auto's wordt geplakt. Te koop bij de betere autoshop _________________ https://www.henrivanvlietphotography.com
Neen, ik gebruik het enkel om door te kijken. Minstens zo belangrijk als het fotograferen is het overzicht vanuit de schuilhut. Het turen door gaasjes allerhande vond ik niet zo praktisch en vaak miste ik de actie doordat ik die te laat opmerkte. Spiegelglas en/of plastic biedt hier heel wat extra mogelijkheden.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum