Ik wil ook graag een camera kopen voor het fotograferen van vogels.
Maar veel zoeken ben ik uiteindelijk op de Fujifilm S8000fd uitgekomen.
Ik wil er aan het begin niet gelijk te veel geld in steken dus wat ik hiervoor betaal is wel m'n max.
Heeft er misschien iemand ervaring met deze camera. Of kunnen jullie een beetje inschatten of het een zal gaan lukken met deze? Of mischien een alternatief.
Weet er misschien ook iemand of het mogelijk is om er een converter op te zetten?
het is een camera met 12 keer optische zoom maar als je hem op 5 megapixels zet heeft ie volgens mij al 18 keer optische zoom (of 14.5 keer en bij 4mp 18 keer, dat zou ik even moeten bekijken)
er zijn voor de FZ8 opzetlenzen te koop.
Als je een fz8 wil moet je alleen wel snel zijn, vanwege de fz-18 wordt de fz8 niet meer gemaakt dus als je er al 1 hebt is het 1 van de laatste (er waren er nog maar 3 in groningen te koop toen ik hem kocht)
als je er nog vragen over hebt hoor ik het wel (hier of via pm) _________________ panasonic Lumix DMC-FZ8
bedankt voor je antwoord, ik heb alleen de s8000 al gekocht en ik moet zeggen dat ik daar erg tevreden mee ben maar in ieder geval bedankt voor je reactie _________________ Fujifilm FinePix S8000fd
27 - 486 mm
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum