Geslacht: Man Leeftijd: 59 Geregistreerd op: 11-8-2003 Berichten: 886 Woonplaats: Hof van Twente
Geplaatst: Di 15 Apr 2008, 15:52 Onderwerp: Eind volg. week mee naar La Brenne?
Ik ben van plan om eind van de volgende week te vertrekken naar het Franse La-Brenne voor een week fotograferen in dit naar verluid vogeleldorado. Het is kort dag, ik weet het, maar mocht er iemand zijn die tijd en zin heeft om samen te gaan dan sta ik daar voor open. _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Hoi Han
De Brenne is mooi natuurgebied in al zijn aspecten.
Vogels, maar vooral ook vlinders en reptielen en amfibien.
Veel gebiedjes zijn prive terreinen en dus ook afgesloten.
Al met al voor vogelfotografie niet echt ideaal vind ik zelf.
Of je moet er van houden om wat rond te rijden en vogels in heggetjes of paaltjes te fotograferen.. maar daar gaat lol ook snel van af (tenminste bij mij)
Geslacht: Man Leeftijd: 59 Geregistreerd op: 11-8-2003 Berichten: 886 Woonplaats: Hof van Twente
Geplaatst: Wo 16 Apr 2008, 9:49 Onderwerp:
Bedankt voor je reactie Jeroen,
Dat van die afgesloten delen is nieuw voor mii en geheel tegenstrijdig met de informatie die ik gekregen heb. Wellicht dat er anderen zijn die hier ervaring mee hebben... _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl