Quote: |
Of het nu gaat om een eenvoudige compact- of een professionele digitale camera, Foka biedt u altijd de beste prijs waarbij de optimale service en perfecte garantievoorwaarden vanzelfsprekend zijn. |
peter wijn wrote: |
EDIT, ik snap je boosheid over een beetje horkerigheid niet. Ze voldoen toch aan de eisen. |
R.D. wrote: | ||
Vanuit welk een vermoedelijk (donker genoegen?) stukje motivatie je deze zin naar voren brengt ontgaat me even, ik kan alleen maar hopen dat je het niet zo bedoelt als dat ik het placht te interpreteren en daarom zal ik er ook niet op in gaan. |
R.D. wrote: |
Aan contact met de importeur heb ik nog niet gedacht, misschien loont het sowieso om deze eens te contacteren. |
Leo wrote: |
Als een winkelier er het met de pet naar gooit . Rest je als consument maar een ding |
ConsuWijzer wrote: |
ConsuWijzer is het loket van de overheid voor consumenten.
U vindt bij ons onafhankelijke en betrouwbare informatie over uw rechten. Via deze site, ons telefoonnummer of post. |
etbass.nl wrote: |
Een DOA (Dead on Arrival) is een product welke binnen 8 dagen na aankoop door een eindgebruiker, defect is door materiaal- of fabricagefout. |
HJDT wrote: |
Ray, in de Nederlandse wet staat duidelijk omschreven dat fabrikanten verplicht zijn 2 jaar garantie te geven op hun product. Dat dit in de praktijk vrijwel nooit zo meedegedeeld word vind ik nog steeds een vreemde zaak. Om in dat tweede jaar ook echt aanspraak te kunnen maken op garantie moet je meestal aardig wat moeite doen. Bij Canon ligt dat kennelijk anders. |
. en de winkelier loopt bij veel klachten kans dat hij uit het klantenbestand van de importeur wordt verwijdert . Merken als canon en nikon , En er zullen er nog wel meer zijn . pikken namelijk niet dat hun naam schade op loopt .
groetjes @leo |
HJDT wrote: |
in de Nederlandse wet staat duidelijk omschreven dat fabrikanten verplicht zijn 2 jaar garantie te geven op hun product. |
Als dat zo is . Hoeven de winkeliers ook niet te zeuren dat de mensen voor de laagste prijs gaan , En op internet hun zaken kopen |
Als dat zo is . Hoeven de winkeliers ook niet te zeuren dat de mensen voor de laagste prijs gaan , En op internet hun zaken kopen . Ik hoop het niet mee te maken . Wat ik tot opheden heb mee gemaakt is gelukkig geen 50 jaar geleden . Maar tijden gaan snel , En misschien heb ik geluk gehad . effe afkloppen .
groetjes @leo |