Posted: Thu 12 Jun 2008, 22:14 Post subject: gebruiks ervaringen ghillie suit
Zoals de titel al aangeeft: Wie heeft er ervaring met ghillie suits? Of zou ik toch voor een schuiltent cq doek moeten gaan? Mobieliteit is voor mij toch wel belangrijk aangezien ik bar weinig rust in mn kont heb
Gender: Male Age: 51 Joined: 16 Feb 2006 Posts: 102 Location: Nunspeet
Posted: Thu 12 Jun 2008, 22:17 Post subject:
ghillie suits zijn ideaal als je lang kunt stil zitten. Ik bedoel laaaaaaang kunt stil zitten. Kun je dit niet dan raad ik een schuiltent aan. Als je beweegt in een suit dan beweegt deze ook. Als je beweegt in een schuiltent valt het niet op.
Ik heb zelf 2 suits gemaakt en ben er erg contant mee. Ze zijn aardig zwaar om mee te nemen, maar zit of lig je eenmaal dan is er geen mens of dier die je ziet. Het gaat bij mij dan ook het meest om de tweebenigen.
oeps je zou zo iemand tegen komen . Die met z,n ghilesuit uit niets oprijst . Je schrikt je de pleurris . Maar wel de perfecte camouflace .
volgens mij hebben de special forces ook zulke uitrustingen alleen dan wel vergezeld van een longrifle .
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum