Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Aangenaam....!

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 20 Mar 2005, 23:24    Post subject: Aangenaam....!
Hoi Allemaal,

Mijn naam is Ron van Elst, 38 jaar uit Amersfoort. In het dagelijkse leven ben ik Systeem/Netwerkbeheerder bij een grote zorgverzekeraar. Ik vind het heerlijk om te struinen door de vrije natuur. Vaak ben ik na mijn werk effe snel nog te vinden in de Eempolder vlak bij mijn huis. Sinds kort is daar een deel van het weidegebied in handen van Natuurmonumenten en is het gebied drassig gemaakt. Sinds die tijd zijn de aantallen weidevogels weer behoorlijk toegenomen. Goeie zaak!

Ook het Lockhorsterbos vlak bij Leusden heeft weer mijn aandacht. Speciaal de ijsvogels die daar langs de heiligenbergerbeek te vinden zijn...

Ik fotografeer al sinds mijn 15e. Natuur had altijd al mijn interesse, maar sinds wat vakanties overzee ben ik me serieuzer gaan bezighouden met natuurfotografie. Met enige regelmatig ben ik dan ook te vinden in de bossen van de Veluwe of in de buurt van de Oostvaardersplassen.

Sinds een jaar of 3 heb ik een website opgezet om mijn fotowerk te delen met anderen. De bedoeling is om de site te vernieuwen en uit te breiden, maar ik moet eerst nog op zoek naar een goede hostingprovider zonder reclame... Iemand een idee??

Het adres van mijn site is:

http://www.amazingnature.nl

Wat ander werk is te vinden op deze pagina:

www.Photo.net

Sinds kort ben ik overgestapt op een digitale spiegelreflex van Konica Minolta, de Dynax 7D. Tesamen met een nieuwe 400mm APO G lens en een 1,4x converter is dit een leuke combinatie om vogels te fotograferen. Ik hoop dan ook veel van mijn werk met jullie te kunnen delen.

Bedankt voor je aandacht en wellicht tot ziens in de mooie natuur van Nederland.

Gevleugelde groet,

Ron van Elst

Wink
Back to top
Reply with quote

Daan Schoonhoven
PixPas (Basic)

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 21 Mar 2005, 22:14    Post subject:
Leuk dat je je voorstelt. Welkom op birdpix!

Over websites zie hiervoor dit topic: http://www.birdpix.nl/viewtopic.php?t=200

Groet, Daan
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum